inhoaviamiani ihmisiä. Vuh,vuh. Hullummaksi muuttuu ihmismieli, kun se tarpeeksi tarpoo paskassa ja kokee epäonnistumia ja kovia.
Mitä tekoa tällä on ikävän kanssa. Ahdistuksen yksi syy on yksinäisyys ei niin fyysisesti, mutta usein myös henkisesti. Tekee vain mieli juosta varsinkin uusia, mutta muitakin ihmisiä karkuun... Noidankehä.
Katkeruudestani yhteiskuntaa kohtaan kumpuaa kohtelusta ja kokemasta vihamieli ja suoranainen kattilan ylikuumentuminen ja siitä johtuvana negatiivnen asenne elämään ja muihin.
En tule toimeen missään muodossa enkä millään tavalla enään tämän yhteiskunnan kanssa, mutta vähiten itseni kanssa.
Olen tietyllä tapaa jo tipahtanut yhteiskunnamme määrittelemien laatikoiden ulkopuolelle, koska olen ollut pitkään pois oikeista palkkatöistä.
Kaikkihan on omavika, kun en sopinut muottiin jota valettiin jo tarhasta asti. Pitäisi osata sosiaalinen peli ja siihen kuuluva kierokin peli, valehtelu, omahyväisyys, pinnallisuus... Pitäisi aina olla muka iloinen ja positiivinen. Sitten, kun et jaksa ja haluat karkuun olet syrjäytynyt ja siten heikompaa ainesta ja mieleltäsi sairas, koska ajatus siitä maailmasta jossa eli on muuttunut...
En jaksa miettiä elämää eteenpäin, kuin huomisen. Mistä sitä tietää, koska sitä kuolisin?
Tykkään haukkua
fuffe.
1
93
Vastaukset
- hyvää yötä fuffelle
hyvää yötä fuffelle.
ja onnellista uutta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060