Mitä mieltä te olette ihmisistä jotka arvostelee ihmisiä julkisesti sosiaalisessa mediassa? Minä olen hieman pettynyt kun olen huomannut että tälläistä tapahtuu minusta se on väärin :(
Toisten ihmisten arvostelu!
11
514
Vastaukset
- muijako?
ai somessa vai??niin minäkin olen pettäny
- u27ty
Tulihan taas käytyä panemassa kirkonkylän akkoja!!!
- Kkk.kuu
Asiallisesti olisi suotavaa kyetä keskustelemaan,erilaisista mielipteistä koostuu
kokonaisuus, asiallisestikkin voi olla erimieltä olematta vihamies.
Meistä jokainen taaplaa tyylillään,siihenkin pitäisi olla mahdollisuus.
Näille sivuille jos ja kun kirjoittelee ja on jostain asiasta jotain mieltä, hyvin usein
saa arvostelua ja useinkin mennään henkilökohtaisuuksiin,näin ei välttämättä
tarvitsisi olla.
Alkaa tulemaan kommetteja,hakeudu hoitoon, tai loppuivatko rauhoittavat lääkkeesi. Useinkin kun mennään,henkilö kohtaisuuksiin, kanssa
ihmisestä asiat kääntyy pahansuopaisuuteen ja jolla pyritään pönkittämään omaa erinomaisuutta ja tuon kanssa ihmisen huonoutta tai ala-arvoisuutta.- dhyj46
Otitko väärän värisen pillerin??
- kurko 10
dhyj46 kirjoitti:
Otitko väärän värisen pillerin??
Mitä kirjoituksessasi oli asiallista,rohkenen väittää ettei yhtikäs mitään.??
Jos sattunut syntymälahjana saamaan täysin tyhjä pääkopan, niin eihän silloin voi edes olettaakkaan mitään asiallista voisit kirjoitella
- nappiniilo
vai loppuko ne pillerit tyystin kokonaan...:)
- en huomaamaton
mitä enemmän puhutaan kakkendaalia sitä enemmän minä nautin.Olen siis onnistunutJES!Eli olen se joka laittaa isotkin pyörät liikkeelle.
Eipä voi kovin monesta niin sanoa.saispa vielä palkkaakin siitä.
Minusta siis puhutaan kakkendaalia .... - sulle porari
Paaleittain tekstiä linnanmuurin ylittäjälle.
- Glen Benton
Vaasassa naulasivat paskanpuhujan lattiaan ullakolle ja jättivät sinne. Vartija oli kuullut avunhuudot, saatananpalvojat olivat valinneet uhrinsa yleisesti ärsyttävästä, tunnetusta ihmisestä.
- omantunnon ääni
Se on kyllä yksinkertaisesti asia sillä tavalla, että ihminen, joka puhuu toisesta ihmisestä pahaa selän takana, on epäluotettava yksilö, jolla ei ole itsellään "puhtaat jauhot pussissa".
Sillä ei ole merkitystä, tapahtuuko parjaaminen yksityisesti vai julkisesti.
- ihanoikeesti109
Kun kirjoittaa yleisestikkin ongelmallisista asioista, joku siltikkin vetää herneet nokkaan:(
Kyllä kuuliallakin on oma vastuu.
Nyt on ollut valloillaan koko Suomessa loukkaantumisen kulttuuri.Mihin tämmönen asenne johtaa????
Suomen oikeuslaitos ruuhkautuu ja oikeasti rikolliset saa levätä sen jälkeen laakereillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030