Kiinnostaako;

Hei !

Katsele minun tapaani liikkua, ja olisiko kiinnostusta kanssani lappiin 2013 tai/ja 2014.

Matkavauhti sellainen 50-150 km/ vrk ?
Riippuen aina millä mielellä ja säällä, jne, ei mitään urheilua vaan lomaa tuollaisella matkavauhdilla, ja ei mitään seksilomaa vaan pelkkää pyöräilyä siis, ei muusta kyse kuin pyöräilystä,


Vanhat kuvat menivät vanhan koneen mukana, mutta 2011 ja 2012 kuvia matkani varrelta, olkaa hyvä;

2011; 2100 km
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/pyoraily

2012;
3150 km;

http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/kuvia3
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/kuvia2

yst. t. kesää orotellessa
Jari Laurila

9

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pyöräilyä

      No ei tuollaisella "kamelilla" edes pääse 50 kiljaa enempää. Aivan järjetöntä touhua.

    • kaikenlaisia sitä

      heh putkikamelin ulkoilutusta, äijän kuvassakin se työntää sitä. Ilmankos lukee raamattua, pitää kysellä vissiin taivaan isältä apua, jotta jaksaa työtää mäkeä ylös, noin lastattua "kamelia"

    • vaihda kanavaa

      Ei tosiaan kiinnosta. Ei tuollainen mitään eräretkeilyä ole.

      • Hei !

        Voi, ovi sentään ettei ole erärerkeilyä. Ei se aivan samaa ole, mutta pitkiä metsätaipaleita pyöräillään ja pusikossa voi yöpyä jos tahtoo.

        Pyöräilijällä on lappia myöten sellaisia päivämatkoja, että ei tarvitse pusikoissa yöpyä. Missä tahansa lappia on viimeistään 100 km päässä Camping, tai joku vastaava majoitus.
        Pyöräillessä ei suomessa lapissakaan pääse 100 km pidemmälle ettei tulisi vastaan jotakin asutusta, kauppaa, majataloa ja campingaluetta.
        Pitkiä kymmenien kilometrien metsätaipaleita on keskisuomessa ja pohjanmaallakin vaikka kuinka paljon.

        Poljin 50 km metsätapaleen yöllä viime kesänä Hankasalmelta Pieksämälle eikä talon taloa kapealla mutta hyväkuntoisella tiellä tullut vastaani. Pimeässä.

        25-30 mertsätaipaleita tuli vastaani vaikka kuinka paljon. Kun Pohjanmaalla, keskisuomessa, savossa ja pohjoispohjanmaalla poljin 2750 km lomamatkan.

        yst. t. jari


    • Marko P

      Voisin ehkä lähteä, mutta ensin haluan tietää mitä uskonlahkoa edustat?

      • Hei !

        Kiitos mielenkiinnosta.
        Minä en ole uskonlahkoilemassa missään, en edes kotisivuillani, vaan kyse on pyöräilystä, ei mistään muusta.

        Minä en ole toistaiseksi missään kirjoilla, ja en uskonlahkoile vaikka olisin kirjoillakin.

        yst. t. Jari


      • Hei !

        Jos Sinua hiukankin vakavissasi kiinnosti, niin kirjoittele.
        Sitoumuksia ei tehdä, nimittäin ko. lomat vaativat hiukan kokemusta ja valmistautumista eli niistä sitten neuvotellaan hissun kissun.
        Ne mieluimmin heti alkuvaiheessa hylätään koko juttu kuin sitten että huolimattomasti lähdettäisiin.

        Minulla kuitenkin on pyöräilykokemusta ja varusteet on. Joitakin vanhempia varisteita vaikka lainaksi.

        Mukava loma., ei mikään seksi- eikä gay unelmaloma, eikä jeesustelua, vaan pyöräilyä. Minua ei mikään seksijuttu siis kiinnosta vähääkään, ei missään tapauksessa.

        Minulla on kuitenkin tapana pysähtyä avoimien kirkkojen kohdalla.

        Tällaisessa lomassa sovitaan pelisäännöt hyvin ennen kuin lähdetään.

        yst. t. Jari


      • Kätsyh
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei !

        Jos Sinua hiukankin vakavissasi kiinnosti, niin kirjoittele.
        Sitoumuksia ei tehdä, nimittäin ko. lomat vaativat hiukan kokemusta ja valmistautumista eli niistä sitten neuvotellaan hissun kissun.
        Ne mieluimmin heti alkuvaiheessa hylätään koko juttu kuin sitten että huolimattomasti lähdettäisiin.

        Minulla kuitenkin on pyöräilykokemusta ja varusteet on. Joitakin vanhempia varisteita vaikka lainaksi.

        Mukava loma., ei mikään seksi- eikä gay unelmaloma, eikä jeesustelua, vaan pyöräilyä. Minua ei mikään seksijuttu siis kiinnosta vähääkään, ei missään tapauksessa.

        Minulla on kuitenkin tapana pysähtyä avoimien kirkkojen kohdalla.

        Tällaisessa lomassa sovitaan pelisäännöt hyvin ennen kuin lähdetään.

        yst. t. Jari

        Jari rakas, ota meidät tarakallesi ja heitä meidät tänään Savonlinnaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2266
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      170
      1873
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      170
      1687
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      32
      1339
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe