Tapsan luonne

Veleton

Paljon on keskusteltu siitä millainen Tapsa on luonteeltaan. Muusikkojen netissä on juttuja Tapsasta. Laitankin tähän kommentteja sieltä.

Ihmetyttää, miksi orkesteri ei taluta taiteilija Kansaa pois lavalta, jos vittuilu alkaa.
En ole koskaan säestänyt kyseistä herraa mutta esiintyvän olen nähnyt. Silloin oli kitaristin kanssa jotakin kuiskuttelua. Yhden ainoan kerran on solisti ruvennut jotakin selittämään mutta tauolla kerroin hänelle varsin selkeällä tavalla soiton pysähtyvän välittömästi, jos ei kommentointi lopu. Kaikki sujui sitten hyvin.

Eihän nyt ole niin, että muusikot ovat niin munatonta väkeä, ettei artistia saada kuriin ja pois lavalta tarvittaessa ? Pyytäisin kommentteja.

36

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veleton

      Monessa tapauksessa se on "työpaikasta" välittömät potkut jos soittaja yrittää laittaa "kuriin" jotain konkarisolistia niinku Tapskua tässä tapauksessa. Eikä se kyllä niin oo että soittaja voi Kansan viedä lavalta pois vaan sen takia että se on oma pomottava sekava oma itsensä.
      Mut joo, tiedän mitä puhut; oon mäkin osani saanut


      Olen muutamia kertoja ollut Tapsan keikoilla ja useimmiten hän on ollut ihan fiksusti siellä lavalla. En mitään mainittavaa orkesterin simputusta ole havainnut, Mutta yks keikka oli kerran sellainen , kun Tapsa oli jo alunalkaenkin vähän äreällä tuulella, niin se heitti kitaristin nuottikansion siitä telineestä lattialle ja kun sen soittajan piti poimia se ylös , niin Tapsa potkas sitä kansioo vielä kauemmaksi. Ja sitten se kävi useampaan otteeseen melkein jokaiselle soittajalle huomauttamassa jotain. Silloin mä tuumin , että kyllä soittajilla täytyy olla melkoisen pitkä pinna, kun ne ei hermostu ollenkaan ( tai ei ainakan näytä hermostumistaan).

      • Veleton

        Konsertit on vissiin erikseen, mut tanssipaikalla nähtynä: Tapsa vihelsi lähes jokaiseen kiipparistin soittamaan sooloon omaa melodiaa päälle ja käski soittaa samaa mitä HÄN viheltää. Niin ja ennen sitä käänsi muiden soittajien monitorit seinään, omat repi lähemmäs niin että johdot roikku kireellä about puolessa metrissä. Seuraavaks tallo kitaristin pedaalin päälle, kitaristi yritti laittaa irronnutta johtoa paikalleen niin tapsa kisko miehen hiuksta ylös. Ja hyviä spiikkejä esim. " Horizone-orkesterini lähtee tässä vähän horisten liikkeelle mutta jospa se siitä illan mittaan paranisi.."

        Eipä vissiin ois noloa olla lavalla!


      • Veleton
        Veleton kirjoitti:

        Konsertit on vissiin erikseen, mut tanssipaikalla nähtynä: Tapsa vihelsi lähes jokaiseen kiipparistin soittamaan sooloon omaa melodiaa päälle ja käski soittaa samaa mitä HÄN viheltää. Niin ja ennen sitä käänsi muiden soittajien monitorit seinään, omat repi lähemmäs niin että johdot roikku kireellä about puolessa metrissä. Seuraavaks tallo kitaristin pedaalin päälle, kitaristi yritti laittaa irronnutta johtoa paikalleen niin tapsa kisko miehen hiuksta ylös. Ja hyviä spiikkejä esim. " Horizone-orkesterini lähtee tässä vähän horisten liikkeelle mutta jospa se siitä illan mittaan paranisi.."

        Eipä vissiin ois noloa olla lavalla!

        Jos nää edellä mainitut jutut Tapsasta on totta niin voihan perkules sentään että voi ihminen olla nöyrä ja tyhmä kun viittii katella sellaista persläpeä ja niellä kaikki mitä se nuija syytää. Mä kun oon aina pitäny Kansaa tolkun miehenä...
        Nämä huoraamis puheet olen yleensä jättänyt omaan arvoonsa koska ne on lähes poikkeuksetta sellaisten tyyppien juttuja joilta ei iskelmä/tanssihuttu taitu. Nyt silti olen sitä mieltä että jos muusikko viitsii soittaa työkseen vielä tuollaisten edellä mainittujen tapahtumien jälkeen tuollaisten edellä mainittujen taiteilijoiden taustabändissä niin kyllä silloin on kysymys pahemmanlaatuisesta huoraamisesta. Missä on muusikoiden työsuojeluvaltuutettu kun sitä taas tarvittaisiin...


      • Veleton
        Veleton kirjoitti:

        Jos nää edellä mainitut jutut Tapsasta on totta niin voihan perkules sentään että voi ihminen olla nöyrä ja tyhmä kun viittii katella sellaista persläpeä ja niellä kaikki mitä se nuija syytää. Mä kun oon aina pitäny Kansaa tolkun miehenä...
        Nämä huoraamis puheet olen yleensä jättänyt omaan arvoonsa koska ne on lähes poikkeuksetta sellaisten tyyppien juttuja joilta ei iskelmä/tanssihuttu taitu. Nyt silti olen sitä mieltä että jos muusikko viitsii soittaa työkseen vielä tuollaisten edellä mainittujen tapahtumien jälkeen tuollaisten edellä mainittujen taiteilijoiden taustabändissä niin kyllä silloin on kysymys pahemmanlaatuisesta huoraamisesta. Missä on muusikoiden työsuojeluvaltuutettu kun sitä taas tarvittaisiin...

        Viimeksi kun ko herran keikalla näin, niin silloinkin rumpalilla komppi oli kohdillaan mutta mr "Känsä" huusikin tälle rumpalille: "s-tana se on a-molli!".

        Joten se se tämän joidenkin arvostaman? taiteilijan musiikkitietämyksestä.

        Voi saakeli, kun mä taas alennuin edes kommentoimaan tästä herrasta, kun olen itselleni luvannut, etten lausu edes hänen nimeään. Oisko viime viikko Amsterdamissa sekoittanut munkin pään? Nimittäin äidin pikkupoika oli muilla mailla.


      • Veleton
        Veleton kirjoitti:

        Viimeksi kun ko herran keikalla näin, niin silloinkin rumpalilla komppi oli kohdillaan mutta mr "Känsä" huusikin tälle rumpalille: "s-tana se on a-molli!".

        Joten se se tämän joidenkin arvostaman? taiteilijan musiikkitietämyksestä.

        Voi saakeli, kun mä taas alennuin edes kommentoimaan tästä herrasta, kun olen itselleni luvannut, etten lausu edes hänen nimeään. Oisko viime viikko Amsterdamissa sekoittanut munkin pään? Nimittäin äidin pikkupoika oli muilla mailla.

        Eräällä keikalla Tapsa ei pitänyt siitä, kun kitaristi piti soittaessaan plektraa suussaan, vaan nappasi sen soittajan suusta ja heitti maahan.
        Biisin loputtua Tapsa sitten kyllä itse siitä lattialta sen plekrtran poimi ja ojensi takaisin kitaristille jotain aika napakasti kommentoiden.


        Multa se potkas joskus pedaalin sähköpianosta ja sähisi: "Älä koske pedaaliin"

        Taitelija T.Kansa tuli kerran Oulun eteläpuolella yöbaariin keikan jälkeen ja oli laittanut levyautomaatista soimaan omia levyjään.Kun paikalla olleet asiakkaat olivat vähän hymähdelleet moiselle touhulle, niin Kansa oli ärähtänyt, että:"Mitä, ettekö te pidä minun musiikistani?" Silloin legendaarinen, jo edesmennyt, Pussisen Beni veti haalarin henkselit alas ja huusi, että:"HAPPEA!" T.Kansa oli kuulemma silloin poistunut vähin äänin paikalta.


      • Veleton
        Veleton kirjoitti:

        Eräällä keikalla Tapsa ei pitänyt siitä, kun kitaristi piti soittaessaan plektraa suussaan, vaan nappasi sen soittajan suusta ja heitti maahan.
        Biisin loputtua Tapsa sitten kyllä itse siitä lattialta sen plekrtran poimi ja ojensi takaisin kitaristille jotain aika napakasti kommentoiden.


        Multa se potkas joskus pedaalin sähköpianosta ja sähisi: "Älä koske pedaaliin"

        Taitelija T.Kansa tuli kerran Oulun eteläpuolella yöbaariin keikan jälkeen ja oli laittanut levyautomaatista soimaan omia levyjään.Kun paikalla olleet asiakkaat olivat vähän hymähdelleet moiselle touhulle, niin Kansa oli ärähtänyt, että:"Mitä, ettekö te pidä minun musiikistani?" Silloin legendaarinen, jo edesmennyt, Pussisen Beni veti haalarin henkselit alas ja huusi, että:"HAPPEA!" T.Kansa oli kuulemma silloin poistunut vähin äänin paikalta.

        Okei, näitä Tapsa-ketjuja on täällä varmaan kymmenittäin. Ja Tapsaa koskevia "mitä se taas on tehnyt" -konserttiuutisointeja on vähän väliä. Koska viime viikolla uutisoidusta "Turun konsertin tapauksesta" ei ole jaksanut kukaan täällä älähtää (eikä tarvitsekaan), olisiko tulkittavissa niin, että tanssimuusikot ovat jo tulleet sinuiksi tämän asian kanssa, ja ovat keskustelleet aiheesta sen, mitä keskusteltavissa on.

        Tai sitten olemme niin valveutuneita, ettemme vaivaudu reagoimaan iltapäivälehtien hysterianlietsontaan...?

        Ei vaan kyseisen herran edesottamukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Eikös se ollut niin että kusipäitten kanssa ei tehdä töitä.


      • vähän vaikea on

        joo ja ravintolakansalle sanonut" kuka täällä esiintyy, te vai minä",, oli hermostonut kun tanssiravintolassa ihmiset eivät kuuntele kuin konsertissa hiljaa ja vain omistautuen hänen huomiotaan.. tanssiravintolassa ihmiset tanssii ja seurustelee , sitä se ei tajua. Hyvin itserakas ja on kilpaillut siviilissäkin mökillä näyttelijän kanssa kumpi heistä kykenee laulamaan korkeammalta ja passuuttanut itseään sielläkin


      • Hmm....
        Veleton kirjoitti:

        Eräällä keikalla Tapsa ei pitänyt siitä, kun kitaristi piti soittaessaan plektraa suussaan, vaan nappasi sen soittajan suusta ja heitti maahan.
        Biisin loputtua Tapsa sitten kyllä itse siitä lattialta sen plekrtran poimi ja ojensi takaisin kitaristille jotain aika napakasti kommentoiden.


        Multa se potkas joskus pedaalin sähköpianosta ja sähisi: "Älä koske pedaaliin"

        Taitelija T.Kansa tuli kerran Oulun eteläpuolella yöbaariin keikan jälkeen ja oli laittanut levyautomaatista soimaan omia levyjään.Kun paikalla olleet asiakkaat olivat vähän hymähdelleet moiselle touhulle, niin Kansa oli ärähtänyt, että:"Mitä, ettekö te pidä minun musiikistani?" Silloin legendaarinen, jo edesmennyt, Pussisen Beni veti haalarin henkselit alas ja huusi, että:"HAPPEA!" T.Kansa oli kuulemma silloin poistunut vähin äänin paikalta.

        >Taitelija T.Kansa tuli kerran Oulun eteläpuolella yöbaariin keikan jälkeen ja oli laittanut levyautomaatista soimaan omia levyjään.Kun paikalla olleet asiakkaat olivat vähän hymähdelleet moiselle touhulle, niin Kansa oli ärähtänyt, että:"Mitä, ettekö te pidä minun musiikistani?" Silloin legendaarinen, jo edesmennyt, Pussisen Beni veti haalarin henkselit alas ja huusi, että:"HAPPEA!" T.Kansa oli kuulemma silloin poistunut vähin äänin paikalta.<

        Tuo oli niin mielipuolist´ läppändeerusta ettei avautunut oikein mulle. Mitä se joku tyyppi tarkoitti sillä ,että veti haalarin henselit alas ja huusi HAPPEA ?


      • Minä selvisin toki
        Hmm.... kirjoitti:

        >Taitelija T.Kansa tuli kerran Oulun eteläpuolella yöbaariin keikan jälkeen ja oli laittanut levyautomaatista soimaan omia levyjään.Kun paikalla olleet asiakkaat olivat vähän hymähdelleet moiselle touhulle, niin Kansa oli ärähtänyt, että:"Mitä, ettekö te pidä minun musiikistani?" Silloin legendaarinen, jo edesmennyt, Pussisen Beni veti haalarin henkselit alas ja huusi, että:"HAPPEA!" T.Kansa oli kuulemma silloin poistunut vähin äänin paikalta.<

        Tuo oli niin mielipuolist´ läppändeerusta ettei avautunut oikein mulle. Mitä se joku tyyppi tarkoitti sillä ,että veti haalarin henselit alas ja huusi HAPPEA ?

        Ihan yksinkertaista Dr Watson, ihan yksinkertaista: Tapsuliini se (huudettuaan ja haukuttuaan järkevät musikaaliset antifaneinsa) päästi omana törkeänä vastalauseenaan haisevat plöröt housuihinsa ja kruunasi tuotoksensa maailman pisimmällä ja ääneikkäämällä pierulla (pieru kesti noin 15 minuuttia). Sehän on selvä, että happi tuossa tilanteessa loppui ja syyttömät kanssaihmiset joutuivat hengenvaaraan kun eivät voineet tuollaista ilmaa hengittää (kuka muuten äärihurmosfaneistakaan pystyisi?). Astmalääkkeet, kortisooninenäsuihkeet, suolavedet....mikään ei auttanut. Kaikki joutuivat juoksemaan ulos oksennellen. Legenda kertoo, että noin 50 henkilöä vammautui loppuiäkseen ja ovat nykyään hoidossa Paimion keuhkoelinsairaalassa. Siellä ei muuten soiteta Tapsuliini Kansan musiikkia- edes radiossa.


      • Minä selvisin toki kirjoitti:

        Ihan yksinkertaista Dr Watson, ihan yksinkertaista: Tapsuliini se (huudettuaan ja haukuttuaan järkevät musikaaliset antifaneinsa) päästi omana törkeänä vastalauseenaan haisevat plöröt housuihinsa ja kruunasi tuotoksensa maailman pisimmällä ja ääneikkäämällä pierulla (pieru kesti noin 15 minuuttia). Sehän on selvä, että happi tuossa tilanteessa loppui ja syyttömät kanssaihmiset joutuivat hengenvaaraan kun eivät voineet tuollaista ilmaa hengittää (kuka muuten äärihurmosfaneistakaan pystyisi?). Astmalääkkeet, kortisooninenäsuihkeet, suolavedet....mikään ei auttanut. Kaikki joutuivat juoksemaan ulos oksennellen. Legenda kertoo, että noin 50 henkilöä vammautui loppuiäkseen ja ovat nykyään hoidossa Paimion keuhkoelinsairaalassa. Siellä ei muuten soiteta Tapsuliini Kansan musiikkia- edes radiossa.

        Sä olet oikein erikoistunut näköjään noihin piereskely juttuihin. Noh... kiinnostuksen kohteensa kullakin. Keskity sä nyt vaan jatkossakin siihen ryppyreikäs rutistukseen ja jätä kommentoinnit tällä palstalla vähän fiksummille. Jookos ?


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sä olet oikein erikoistunut näköjään noihin piereskely juttuihin. Noh... kiinnostuksen kohteensa kullakin. Keskity sä nyt vaan jatkossakin siihen ryppyreikäs rutistukseen ja jätä kommentoinnit tällä palstalla vähän fiksummille. Jookos ?

        Paraskin puhumaan. Sinä taas olet erikoistunut eläimiin vertaamiseen. Milloin on mölisevä sonni tai joku muu eläinkunnan edustaja. Sinun ääntäsi en edes halua kuulla, ties mitä kauheuksia sieltä pääsee ilmoille.


      • Justiinax on tyhmä
        Justiinax kirjoitti:

        Sä olet oikein erikoistunut näköjään noihin piereskely juttuihin. Noh... kiinnostuksen kohteensa kullakin. Keskity sä nyt vaan jatkossakin siihen ryppyreikäs rutistukseen ja jätä kommentoinnit tällä palstalla vähän fiksummille. Jookos ?

        Fiksuimmille, siis niinkuin sinulle vai? Justjoo. Katso peiliin ennenkuin alat muita vähättelemään ja arvostelemaan. Tapsuliini on sinussa saanut maailman parhaan fanin. Naamasikin on todnäk yhtä ruskean ryppyreikäinen kuin Tapsuliinilla. Mutta lupaan, että jätän tämän palstan sitten kun oikeasti fiksummat ottavat täällä sananvallan. Sinä Justiinax et kuulu siihen joukkoon, ja sinähän et koskaan vähä-älyisenä ryhävalaana jätä tätä palstaa joten siitä johtuen en minäkään tule tätä jättämään. Näytä esimerkkiä. Aamen ja haista oma törkeän hajuinen puosi.


      • Justiinax on tyhmä
        Annu. kirjoitti:

        Paraskin puhumaan. Sinä taas olet erikoistunut eläimiin vertaamiseen. Milloin on mölisevä sonni tai joku muu eläinkunnan edustaja. Sinun ääntäsi en edes halua kuulla, ties mitä kauheuksia sieltä pääsee ilmoille.

        Juuri näin Annu. Juuri näin. Nuff said.


    • Veleton

      Nämä jutut taitavat kertoa Tapani Kansan luonteesta paljon. Ja totuuden.

    • musica.

      Noo joo... Tapsa ei ehkä kaikkien muusikoiden suosiossa ole, mutta jos olisi niin mahdoton tapaus kuin noista jutuista voisi päätellä, niin tuskin ketään häntä suostuisi säestämään ja häntä kuitenkin on Pepito- orkesterikin säestänyt jo monen vuoden ajan. Tapsan kanssa täytyy vaan varmaan laittaa kovaa kovaa vastaan ( eikä jälkeenpäin nurista jossain muusikoiden netisä), nin kuin joku muusikko tuossa ekassa viestissä kertonut tehneensä. Eli pitää sanoa , että ei tuollaista komentelua ala lavalla sietämään, vaan jos ei käytös parane niin soitto loppuu.

    • Kiitti vaan. Nautiko jotenkin kun saat toisten päivän pilattua heti tommosilla pahantahtoisilla käninöillä ? PYH ja PAH mä sanon tollasten säälittävien kitiisijä muusikoiden sepostuksille. Ovat saanee fudut Tapsan bändistä ja siksi siitä katkeria vieläkin.

      • Lehmäliini

        "Ammuu, ammuu...", lehmät sanovat "ammuu...". Hyvää huomenta katkera wanhapiika Justiinax! Oikein harmittavan iloista päivää ja viikonloppua sinulle! "Ammuu, ammuu....."


    • Lorujaje

      Tapsa ei ole mikään ihan yksoikoinen tapaus. Hänen luonteestaan löytyy monta puolta ( niin hyviä kuin huonojakin puolia). Mutta kun näitä meidän tunnetuinpia taiteilijoitamme niin elossa olevia, kuin edesmenneitäkin miettii, niin ei ne kukaan ole/ole olleet mitään ns. helppoja ja mutkattomia tapauksia. Jokaisen luonteesta löytyy se särmä. Aina Baddingista Rautavaaraan ja Olavi Virrasta Irwiniin, Tauno Palosta Spede Pasaseen jne...

      • Tsorppa!

        Tapsukasta vaan enemmän kuin noista muista mainitsemistasi yhteensä....


    • OK.

      Tapsa on räiskyvän tempperamenttinen persoona. Välillä bändinkin kanssa saattaa tuollaisia yhteentörmäyksiä tulla. En tiedä onko nykyisin niin räjähdysaltis kuin joskus. Tapsahan on nyttemmin treenannut mielenhallintaakin.

    • Annu.

      Ajatteppas nyt vähän mitä teet, Justiinaxin päivä menee ihan pilalle noita lukiessa kun just on avannut silmänsä nähtyään märkiä unia Tapsukasta ;D Voi että kyllä sääl... naurattaa pirusti kun tuota kuvittelee :D Ihan tässä saa nauraa aamutuimaan ihan kunnolla.
      Se ei sitten millään suostu uskomaan asiaa joka on päivänselvä, Tapsukka on törkyturpa käppänä.

      • Mä kirjoitan sun suosikistas tollasia juttuja. Katsotaan ketä sitten naurattaa ja kenen päivä menee pilalle. NIH !


      • Lehmäliini
        Justiinax kirjoitti:

        Mä kirjoitan sun suosikistas tollasia juttuja. Katsotaan ketä sitten naurattaa ja kenen päivä menee pilalle. NIH !

        Ammuu, ammuu..", lehmät sanovat "ammuu..". Oikein rattoisan hyvää huomenta sinullekin La Bimba- Justiinax! Harmittavan hauskoja viikonlopun jatkoja!!!
        "Ammuu, ammuu....."

        Totuus on ikävä asia, vai mitä La Bimba?


      • Kiitos Annu!!!

        Hyvä Annu! Onneksi näillä palstoilla on sentään fiksujakin ihmisiä nostamassa keskustelupalstan tasoa! Kiitos päivän parhaasta kommentista. Viikonloppu on jo tässä vaiheessa pelastettu.


    • Oukkidoukki

      Tapsa on hyvä jäbä ! Aivan asiallisesti ja ystävällisesti on käytöksensä ollut mm. meikäläistä kohtaan kun olen hänen kanssan keikoilla sillointällöin jutustellut. myös yleisesti fanejaan kohtaan hänen olen huomannut olevan huomaavainen ja kohtelias.
      Joskus tietysti jokaisella voi olla huono päivä jolloin pinna saattaa olla kireällä ja voi hihat palaa helpolla, mutta se koskee kaikkia, ei vain Tapsaa.

    • Kansaa ei petetä

      Tapsalla pitäisi olla oma bändi jota ei tarvitsisi jatkuvasti ``Kouluttaa``

    • pitkä tie

      Tiesittekö että Tapsalla on olllut jo pitkään masennusta ja muita ongelmia? - Loistava laulaja Tapsa on, ja pitkän päivätyön tehnyt artisti. Ei sitä tiedä miten lääkkeetkin vaikuttaa ihmiseen. - Artistin on kuitenkin tehtävä työtään. Muistetaan nyt vaikka Olavi Virtaa, sairaana miehenä oli pakko esiintyä ja tanssiyleisö v-tuili. Tai loistavaääninen Laila Kinnunen? - Symppikset taiteilijoiden puolellle ja Tapsalle myös.

      • Hohhoijaa

        Pysyisi sitten siellä sairaspedillään. Mutta pitää vaan ängetä julkisuuteen moniongelmineen. Selseli, jos on tehtävä työtään eli suomennettuna ansaittava rahaa niin myyköön ensiksi sen Kitschasuntonsa Westendissä.


      • pitkä tie2
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Pysyisi sitten siellä sairaspedillään. Mutta pitää vaan ängetä julkisuuteen moniongelmineen. Selseli, jos on tehtävä työtään eli suomennettuna ansaittava rahaa niin myyköön ensiksi sen Kitschasuntonsa Westendissä.

        Ei se nyt niin yksinkertaista oo. On täällä muidenkin sairaitten oltava työssä. Ja en edes tiedä onko hänellä nyt näitä em. ongelmia, mutt eihän tuo nyt ihan riskittömältä vaikuta jo artisti rupee pottuilemaan yleisölle. Häntä on kuiteskin tultu kuuntelemaan. On vaan symppiksiä taiteilijoita kohtaan, niitä harvoja, ketkä ei kuulu keskinkertaisuuksiin!


    • joku vaan

      Olen käynyt Tapsan keikoilla vuosikymmenet ja ihan sieltä 70- lvulta lähtien Tapsan tapaoihin on kuulunut orkesterinsa , joskus vähän kovasanainenkin ohjaaminen . Aniharvoin hän on yleisölel pottuillut ja jos on niin lähinnä jollekkin humalaiselle joka on esiintymistä ja muuta yleisöä häirinnyt.
      Viimevuosina Tapsa on parantanut tapojaan ja esim. bändin komentelua lavalla on ilmennyt hyvin harvoin. Ehkä hän antaa ne ohjeet sitten siellä takahuoneessa. Tai sitten Pepito bändi on jo oppinut lukemaan Tapsan aivoituksia, kun ovat tätä monta vuotta säestäneet.

      Joka tapauksessa Tapani on mahtava laulaja eikä hänellä todellakaan ole mitään sellaista sairautta joka estäisi tai rajottaisi häntä tekemästä työtään. Maanisdepressiivineen oireyhtymä hällä on reilut kymmeen vuotta sitten todettu, mutta siihenkin on hyvät lääkkeet olemassa itseään kun on oppinut tarkkailemaan ja huomaa ajoissa jos on jotain oireilua, niin homma kyllä pysyy hanskassa ja hallinnassa. Turha siitä tehdä sen isompaa numeroa.

    • Kansakoulu

      Monisärmäinen on Tavastilan taiteilijan tempperamenttinen taiteilijaluonne. Monasti solisteissa on vähän päällepäsmärin vikaa, ja se muusikoita saattaa ärsyttää.
      Vicky Rostihan sanoi yhdessä haastattelussa kun tästä Finnhits- viisikosta ( Dannystä, Frederikistä, Einistä, Tapsasta ja Vicystä ) oli kyse, että kyllä jokainen meistä on vuorollaan pyrkinyt kiertueella vähän pomottamaan, mutta hyvin ollaan kuitenkin toimeen tultu.

    • konkkaronkka100

      Tapsa on paras, aito luonnonlapsi ! Jos muusikoilla on jotain niristävää Tapsan orkan johtamisesta, niin sanokaan suoraan Tapsalle älkäänkö mussuttako raukkamaisesti nimimerkkien suojissa netissä.

      • antihurmos

        Mutta kun Tapsa on mielenvikainen narsisti. Eihän sille voi järkeä puhua! Ihan niinkuin teille hurmosfaneillekin. Hulluja kaikki tyyni.


    • *****************

      Kyllä Tapsan kanssa pystyy aina sopimaan ja neuvottelemaan. En kanssa oikein tykkää tuollaiesta , että jälkikäteen napistaan, jos ei tarpeen tullen ole miestä henk.koht.suoraan sanoa ,että nyt loppui tuollainen bändin pompotus.

    • mitä sitten ?

      Artisti on bändin pomo ja työnantaja. Hällä on oikeus ohjeistaa bändiään tarvittaessa.

      • Kasvatus hukassa

        Ruoskahan sopiikin Tapsukan käteen kun voinappi uuteen perunaan. Itse piru liikenteessä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe