Voijjjjjumallauta!

zeus

Dodiin, mulla 7. päivä ilman röökiä lähtee nyt käyntiin ja perkele ei meinaa nukahtaa pystyä...
Mitenkäs, kun olen aivan helvetin allerginen monlle aineelle, niin uskallanko käyttää vieroitustuotteita? Onko siis olemassa allergisoimattomia?

6

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaari

Kannattaa kysyä lekurilta tai apteekitkin osaavat neuvoa ja selostaa millaisia mahdolliset allergiareaktiot ovat.

Vieroitusoireiden poistamisessa esim. nicoretesta on suuri apu.

• Johanna

Itse olen erittäin allerginen, laastareita en siis voi käyttää. Samoin purkka ei käy mulle!
      Inhalaattori ja tabletit sopii ja niitä on menossa nyt kuudes päivä!
      Olen jopa parina yönä herännyt aamuyöstä mitä mulle ei tapahdu koskaan, mutta eiköhän se siitä tasaannu.

• zeus

Mennyt myös suht tuskattomasti ilman lääkityksiä. Ruokaa vaan naamaan niin perkeleesti :D ja koko ajan jotain intensiivistä tekemistä.

• Vanamo04

sun sitten enää ottaa kaveriksi vieroitus hoitoa,jos oot pärjännyt noin hyvin ilmankin?Mutta jos toisaalta alkaa tuntua vaikealta niin sitte,mutta suosittelen myös lekurilla tai apteekkarin kans keskustelua.Mä muuten laskin,että oisin tarvinnu purkassa tai yllensäkkin 4mg nikotiini vieroituksen,mutta mainiosti olen pärjännyt 2mg 16päivää.Pian vain pitää alkaa miettiä tästä nikkarista(nikotiini purkasta)vieroittumista...=)

• zeus
        Vanamo04 kirjoitti:

sun sitten enää ottaa kaveriksi vieroitus hoitoa,jos oot pärjännyt noin hyvin ilmankin?Mutta jos toisaalta alkaa tuntua vaikealta niin sitte,mutta suosittelen myös lekurilla tai apteekkarin kans keskustelua.Mä muuten laskin,että oisin tarvinnu purkassa tai yllensäkkin 4mg nikotiini vieroituksen,mutta mainiosti olen pärjännyt 2mg 16päivää.Pian vain pitää alkaa miettiä tästä nikkarista(nikotiini purkasta)vieroittumista...=)

Jos ajattelee, miten paljon rahaa säästää, kun jättää nuo korvikemyrkyt pois, niin eiköhän tuon kestä. Itse olen ainakin yllättynyt, nyt on 8. päivä menossa. En tosin ole poistunut kotoa 8 päivään.

• Pluraali
        zeus kirjoitti:

Jos ajattelee, miten paljon rahaa säästää, kun jättää nuo korvikemyrkyt pois, niin eiköhän tuon kestä. Itse olen ainakin yllättynyt, nyt on 8. päivä menossa. En tosin ole poistunut kotoa 8 päivään.

Toivottavasti onnistut lopettamisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe