Kertokaa millä olette saaneet hiukset ja hiustenlähdön kuntoon vaihdevuosien aikana ? huolestuttaa kun hiukset ohenee;(
Hiuksista.
12
230
Vastaukset
- Kristiina511
Estrogeenihoito on minulla auttanut lisäbonuksena myös hiuksiin: ne ovat todella vahvat ja tuuheentuneet, hyväkuntoiset. Olen käyttänyt liki 5 vuotta geeliä. Myös iho on nuorekas, ei ryppyjä ja iho hehkuu terveyttä. Kynnet vahvat ja kasvavat kohisten. varsinaisesti käytän geeliä näihin vv-oireisiin: unettomuus, ahdistuneisuus, lihas- ja nivelkivut, mutta nuo em. vaikutukset tulleet extrana :)
- normaali ilmiö
Minä koen hiusten oireilun normaalina vaihtareihin kuuluvana asiana eli yksinkertaisesti elän tosiasioiden kanssa enkä tee näistä turhaa ongelmaa.
- Lee3
En ymmärrä tällaisia naisia. Että ei enää välitetä ulkonäöstä kun tulee vv-ikäään. Vai ovatko nämä olleet jo alunperinkin ei-viehättäviä? Helppohan silloin on mollata niitä, jotka todellakin haluavat säilyttää viehätyksensä ja naisellisuutensa myös yli 50-vuotiaana. Ja estrogeenihoito auttaa tässä! Kuten Kristiina511 edellä kirjoitti, sama vaikutus.
- lue uud.
Lee3 kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia naisia. Että ei enää välitetä ulkonäöstä kun tulee vv-ikäään. Vai ovatko nämä olleet jo alunperinkin ei-viehättäviä? Helppohan silloin on mollata niitä, jotka todellakin haluavat säilyttää viehätyksensä ja naisellisuutensa myös yli 50-vuotiaana. Ja estrogeenihoito auttaa tässä! Kuten Kristiina511 edellä kirjoitti, sama vaikutus.
Ei se ole mitään muiden mollaamista jos ITSE kokee asian normaalina ilmiönä.
Lukutaito kunniaan. - pisti silmään
lue uud. kirjoitti:
Ei se ole mitään muiden mollaamista jos ITSE kokee asian normaalina ilmiönä.
Lukutaito kunniaan.Niin...lukutaito kunniaan....aloittaja kysyy miten olette saaneet hiukset ja hiustenlähdön kuntoon vaihdevuosien aikana. Sulla ei ollut tarjota vinkkiä!
- Musta Kissa
Lee3 kirjoitti:
Lee3: olen samaa mieltä. Olen 54-vuotias ja tunnen monta ikätoveria, jotka viis veisaavat, kuinka kauhealta näyttävät. Tottakai ikä tekee tehtävänsä, mutta jo oman hyvänolon takia kannattaa panostaa ulkonäköön, jos vaan jaksaa. Ja liikunta, varsinkin lihaskunnnon ylläpito on erittäin tärkeää! Voihan tässä ehkä elää kitkutella vielä monta kymmentä vuotta ;).
- -------
Kalkkitabletteja.
Päänahan hierontaa hiustenpesun jälkeen.
Raudanpuute hoidettava. - Hiirenhäntä
Moikka- oletteko kaikki siirtyneet ns. vaihdevuosikampaukseen, eli oletteko leikkauttaneet hiuksenne lyhyiksi kun ohentuneet? Minä tässä kamppailen tämän pitkän ohuen lirun kanssa. Mies ei haluaisi että leikkaan.Miehet nyt ei ymmärrä näitä ohentumis-ja hiusten kunto-asioita,he vain näkevät onko pitkät vai pätkät. Enkä minäkään oikeastaan halusisi leikkauttaa, mutta on jo aika surullisen näköinen tukka.
Toisaalta-paraneeko se leikkauksellakaan? Nyt olis huoleton vielä,kun ei tarvi käydä kampaajalla kuin kerran vuodessa, sitten jos lyhyen laittaa niin sitä pitää kerran kuukaudessa käydä leikkuuttaan :(, menee vähäiset rahat. Mitäpä mieltä muut. - 52´+
Hiukset onneksi on melko hyvin vielä normaalit kuten ollutkin. Ihokarvat on kuitenkin harventuneet melkoisesti viime 2:n vuoden aikana. Kainaloita eikä sääriä ole enää tarvinnut sheivata kuin 3-4kk välein. Samoin alapäänkarvat on lähes kokonaan pysyneet pois viime kesän brassivahauksen jälkeen... Syön kaikki vitamiineja ja myös kalaöljykapseleita säännöllisesti.
- 4+5
Hormonikorvaus auttaa, ei mikään muu poppakonsti.
- nähnyt ja kokenut
No eipä kyl auta sekään kaikilla.
- Musta Kissa
Piimax-C! Minulla on aina ollut paksut ja kiiltävät hiukset. Jos joskus stressin tms. - vaihdevuosien takia hiukset kärsivät, syön purkillisen eli 300 tbl Piimax-C:tä. Auttaa myös kynsiin. Edullinen ja hyvä hoito!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750