Mitä maksaaa nykyään passikuvat Porissa?
Passikuvat
5
1041
Vastaukset
- kodak...
15.5 euroa torin laidalla.
- automaattikoppero
Poliisilaitoksen automaattikopissa saa muutamalla eurolla
- kyläilijä.
Airion sisäpihalla kävin kuvassa, jokin passitori oli paikan nimi. Kuvat meni passiin suoraan laitokselle ja maksoikin vain 7 euroa. Ystävällinen ja ihan mukava kuvaaja, joskin hiukan hiljainen, tosin kertoi, että vasta aloittanut työt tuossa paikassa. Kahdeksan paperikuvaakin olisi saanut alle kympin, kuulemma ajokorttiin tarvii semmoiset. Itsellä kuitenkin passi kyseessä.
Paikan kuulin siskoltani joka oli kuvassa käynyt vauvansa kanssa, ja hyvin oli luonnistunut, joten voin paikkaa rehellisesti suositella, ja hintakin on kohdallaan.
Ja jos myyjään luottaa niin uudet kuvat saa maksutta jos niitä ei poliisi hyväksy.
Kuittia tosin en saanut, joten siitä pieni miinus. Kuvan poliisilaitos hyväksyi heti. - Tuurelsson21
Kyllä passikuvissakin on eroa kun sen ottaa ammattilainen. Suosittelen Elämyskuva - Studio Harri Virta Koivulassa , jossa on upea palvelu ja erittäin laadukkaat passikuvat. Sain itse valita useasta otoksesta parhaan. Ja vielä edulliseen hintaan 14,90€.
- Vanahaäijä
KuvaKapu torin kulmalla. Kuvat menee suoraan rekisteriin ja vasta kun olet itse hyväksynyt että olet tosiaankin niin "kaunis" kuin kuva näyttää, ne lähetetään. Ja samat kuvat kelpasivat ajokorttiin, passiin ja henkilökorttiin. Muistaaksen jotai 16€ maksoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829