Apua.
Oon todella pahassa pulass itteni kanssa.
N. 2 vuotta sitten huomasin, että mulla on erittäin lämpimiä tunteita erääseen pitkäaikaiseen ja hyvään ystävääni (tyttö kuten minäkin). Nyt ollaan tunnettu ehkä 8 vuotta.
Nää tunteet on vaan voimistunu ajan mitaan ja jotenki typerästi oon hommannu ittelleni sellasen käsityksen, että mulla voisi jopa olla mahdollisuus. Mutta kuitenkin.
Tuntuu siltä, etten voi pitää tätä enää kauaa salassa.
Eli pitäisikö mun kertoa ja riskeerata hyvä ja kallis ystävyysside vai jättää kertomatta ja tuntea koko ajan ikävää ja surua?
Mitä itse tekisitte?
Kinkkinen tilanne
6
584
Vastaukset
- kiemura(n)
Kannattaisi varmaan puhua tälle henkilölle.Vaikka pitäisit mölyt mahassasi niin kyllä se tulisi jotenkin susta esille että kaikki ei ole ok.
Jos hän todella on hyvä ystäväsi niin ei se ystävyys pitäisi siihen kaatua vaikka hän ei olisikaan ihastunut sinuun.
Kannattaa yrittää. - Höh
Vaikea tilanne... Yritätkö siis kertoa, että seksuaalinen suuntautumisesi on kenties kääntymässä toiseen, tai molempiin suuntiin? Oletko varma tunteistasi? Tarkoitan...Etteivät ne ole ns. lämpimiksi tunteiksi naamioitunutta ystävänrakkautta? (Olipas hyvä yritys
- tyttö
..sä voisit ainakin vähän tarkkailla tilannetta ja hitaasti ottaa selvää ja tehdä pikku vinkkejä...
Älä missään nimessä mene selittämään kaikkea heti, tytölle tulee epämukava olo jos ei haluakkaan muuta kun ystävyyttä ja toinen vuodattaa kaikki tunteensa kerralla.- tottah noih...
kerro sille mitään, se on muuten ystävyyden loppu, jos se ei pidä susta sillä tavalla... en usko että pystyy enää suhtautuu suhun samalla tavalla ja tulee sellanen kiusallinen fiilis...
- mä vaan
jos vaikka joku kerta ku ootte kahestaan niin voisit sille vaikka kysyä mitä mieltä se on jos joku tyttö tykkää toisesta tytöstä...[mitä mieltä se on lesbo suhteista] kato sitte miten se siihen vastaa ja sit ala miettiin kanttiiko kertoo vai ei... Kerro vaikka että sä oot lukenu jostain palstalta että joku tyttö on ihastunu kaveriin.. Mitäs se kaveris vaikka tekis jos siihen ois sillai ihatuttu...
no mutta joo... tuli aika sekava mjutta koitahan jottain tehä... varovaisesti...!!! - Frow
Olen kyllä selvillä siitä, että tunnen häntä kohtaan enemmänkin kuin ystävyyttä ja bi-seksuaaliksi itseäni kutsuisin.
Tässä on vielä se, että hän tuntuu olevan täysillä mukana leikissä. Vastailee kysymyksiin päinvastoin, kuin mitä antaa ymmärtää, pyrkii lähelle, vaikka sanoo, ettei ole kiinnostunut keneenkään. Äh, eräs miespuolinen ystäväni kertoi kerran tunteistaan minua kohtaan ja olen samaa mieltä siitä, että tulee kiusaantunut olo, eikä tiedä miten keksisi olla ihailijan seurassa. Siksi tämä riskeeraakin ystävyytemme täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974