Älkääkä riidelkö!
Älkää vihatko koiria
19
103
Vastaukset
- amanda 87
kikkelitontulle : http://i118.photobucket.com/albums/o90/Bebbie2/Mk4.jpg
vihataan tienvarsilla kukoistavaa kaikki kuorossa, olen suunnitellut eduskunnan pihalle mielenosoitusta 14.3! tulkaa kaikki paikalle! - Hyvä aloitus
kerrankin kikkelitontulla on asiaa ;D)))
- kikkelinmetsästäjä
kikkelitonttu on hyvä hemmo!
- kikkelitonttu
Kiitos teille kuvista ja kutsuista!
- hilpeä hulda
hihii! plussia vaan satelee! hihihiiii! harvemmin täällä koira keskusteluissa näkyy näin paljon plussia. min oon nii onnelline! hihii.
- Haha!
Hyvä kikkelitonttu! Puhut asiaa!!
Onko tämä muuten kikkelitontun ihan ensimmäinen aloitus? En muista nähneeni koskaan muuta kuin vain kommentteja eri ketjuissa. :D- amanda 87
kikkelitonttu on tehnyt oravien syöttämisestä oivallisen aloituksen jossain vaiheessa. ;)
- kikkelitonttu
Kiitos kamut! Hyvä meininki!
- amanda 87
kikkelitonttu!! Kattos nyt miten ihania!
http://www.youtube.com/watch?v=2HdbdwY3m88
mie haluisin ostaa sulle pystykorvan, koska sinulla ei ole koiraa. - kikkelitonttu
Pystykorva on suomen ylpeys!
- Plussia aloituksesta
Oletko päässyt jo suomenpystykorvan-pelosta eroon vai ihailetko vaan kaukaa? Ihana kikkelitonttu
- kikkelitonttu
Plussia aloituksesta kirjoitti:
Oletko päässyt jo suomenpystykorvan-pelosta eroon vai ihailetko vaan kaukaa? Ihana kikkelitonttu
Pelkään pystykorvia ja Karjalankarhukoiria.
- teeeeeeee 2
Minä pelkään shihuja ! Hirveitä hirviöitä pienine riiviömäisine liikkeineen ja tora hampaineen. Siinä jää rotikat toiseksi !!
- <3 urheiluhullu <3
Saako kuitenkin vihata niitä ihmisiä, jotka jättävät koirankakkaa tielle, tien penkereille ja muille hoidetuille alueille? Vai pitäsikö heitä enemmin sääliä?
- kikkelitonttu
En tiedä vastausta!
- <3 urheiluhullu <3
kikkelitonttu kirjoitti:
En tiedä vastausta!
No, minä säälin heitä, sillä he ovat rikollisia. He tekevät rikoksen, josta voidaan tuomita sakkoihin.
- kikkelitonttu
<3 urheiluhullu <3 kirjoitti:
No, minä säälin heitä, sillä he ovat rikollisia. He tekevät rikoksen, josta voidaan tuomita sakkoihin.
Se on sitten siinä!
- hilpeä hulda
hihiiihiihhhiihiihhiii!! lissää plussia! hihiihihihih
- kikkelitonttu
hihihihi tämä on positiivinen ketju! hihihihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756