Älkää hyvät ihmiset myykö Kym.puh. osakkeita Helsinkiläiselle asianajotoimistolle, huijareita! Paperit lähetetty minulle kuulemma tiistaina eikä vieläkään minulla. Joka kerta huonosti suomeapuhuva nainen antaa saman seuranta numeron!
PUH.OSAKE
4
170
Vastaukset
- paikallinen ostaa
Ihan sama kenelle myyt, ELISA:lle ne päätyvät kuitenkin joka maksaa niistä (omistajalle) vähintään 500€ enemmän kuin nämä nykyiset osakkeen ostajat.
Eli KYMP'ä myydään ELISA:lle jos se nyt ei jollekulle ole selvä vielä.
Se siitä paikallisuudesta. - Mulla on mut en myy!
No tuohan nyt ihan maalaisjärjellä on ihan kympin syy, aliarvioi osakkeenomistajiaan, eikä itse tarjoa osakkeistaan kunnon hintaa!! Kai se joka myy, haluaa paremman hinnan. Ei siinä kuule suomalainen sydämellä ajattele, kun ahneus iskee..huom venäläisten maakaupat!!
- kympitti
Ostaakos kymppi omia osakkeitaan? Oletkos saanut tarjouksen ja paljonkohan se jäi tämänhetkisestä n.2200€ "katuhinnasta"?
- Hyvä vaitoehto
kympitti kirjoitti:
Ostaakos kymppi omia osakkeitaan? Oletkos saanut tarjouksen ja paljonkohan se jäi tämänhetkisestä n.2200€ "katuhinnasta"?
Käytännössä turha paperi. Osinko on ainoa ja loppujen lopuksi sekin mitätön rahallinen hyöty. Perusmaksu puhelimessa on sama kun vuokrapuhelimessa, ei etua. Myin siitä syystä osakkeeni pois, joita oli joskus 6 kpl. Lankapuhelimet hävitin myös pois yhdistyksen nimistä, mutta "lankapuhelimat" on edelleen alkuperäisellä numerolla toimivat. Nyt ne on Saunalahden sim kortilla olleet ja kortti on laitettu matkapuhelimeen, joten olen aina "kotona" vastaamassa puhelimeen vaikka olisin lapissa. Nyt on perusmaksua reilu euro kuukaudessa ja puhelut on murto osa yhdistyksen veloituksesta. Narun päässä yhdistyksen perusmaksu oli 20E laskussa aina. Nyt tolla parilla kympillä karkeasti ottaen saa maksettua koko vuoden perus maksut ja edulliset puhelut sitten tulee sen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286