Ilkkala olisi ilman muuta pätevämpi kuin hyväveli Isosuo kaupunginjohtajaksi.
On huomattava, että pätevyys ja tiedot ratkaisevat, ei niinkään ylimääräinen ja virkaan tarpeeton koululutus.
Turhaa siis hakea muualta pätevämpää henkilöä , sillä Ilkkala tuntee Hämeenlinnan kuin omat taskunsa. Ilkkala tietää myös kaikki venkulat, jotka ovat Hämeelinnassa toimineet vastoin kaupungin etuja.
Ilkkala Isosuon tilalle
8
93
Vastaukset
- Hese.
Ilman muuta johtoon pätevin ja viisain Ilkkala, joka on pannut kaikki Hämeenlinnan hyvät veljet polvilleen. Nyt luikurit ovat turpa vinossa ja selittelevät töppäilyjään.
- kjhdsiudsö
Mutta kun Ilkkalalta puuttuu ylempi korkeakouilututkinto!
- Samat säännöt
Jos ei ole ylempää tutkintoa, niin NOU....samat Vilatohvelille...NOU...!!!
- sdfs44
Mutta hei jos kerran Iisakki ehdottaa että kansakoulupohja riittää niin Ilkkala on sitten keimeissä mukana. Täältä pisteet Ilkkalalle
- Perttu Näätä
Mä en näe Ilkkalan uraa politiikassa ponnahduslautana yhtään mihinkään. Filatovilla sellainen on. Tulevan johtajan tulee olla sellainen, joka ei joka välissä tee rikosilmoituksia itseään vastaan ja siten hankaloita neuvotteluja tahallaan.
- SUURI SANkari
Mikä ihmeen täsmäase toi Jokioisten suuri poika on joka paikkaan . Ei jummarra.
- NarsistiPerus
ILman muuta, Valittaminen Kaupungin Ykkösasiaksi
- Homoilu kunniaan
Minä kuulin luotettavan tahon siskon miehen lähimmäiseltä täysin varmana tietona kuka on uusi kaupungin johtaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872