MARKKU LAITISEN TOIVOMUKSESTA

Toive joka toteutuu

MARKKU LAITINEN on jo tovin täällä toivonut että hänet pitää mainita isoilla kirjaimilla, joten sehän pitää toteuttaa.
MARKKU LAITINEN on se naurettava henkilö joka on tänne tuonut sen surullisen kuuluisan videonsa jossa syyttää Tarja Halosta lasten kiusaajaksi. MARKKU LAITINEN on myös se sama urpo joka etsii niitä surullisen kuuluisia oikeuksiaan ties mistä. Ainakaan netistä se urpo ei ole niitä löytänyt vaikka täällä yrittää jos mitä konstia ja monilla nimimerkeillä. Aina se raukka ottaa turpaansa täällä jokaisen videintiyritystensä jälkeen, mutta eihän tuollainen umpiluu älyä ottaa niistä opikseen!
MARKKU LAITINEN on mielestään taiteilija!!!?? Missä sellainen näkyy????? Paskat hän on riidankylväjä vailla vertaa!!!! Ja ihan vain sen vuoksi kun ei ole päässyt taidemaalariliittoon. EIKÄ IKIKUUNA PÄIVÄNÄ TULE SINNE PÄÄSEMÄÄN......niin, ja kysymys on MARKKU LAITISESTA.
joten riittääkö tällainen Markku?

13

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei...

      ...riitä, laita lisää ja kirjoita vielä isommalla fontilla. Mainosta nyt kateutesi kohdetta niin paljon kuin sielu sietää, anna tulla vaan!!

      Mutta hetkinen, väität siis että kateutesi kohde syyttää jollain videolla tarja halosta lastenkiusaajaksi, olisiko sinulla jotain näyttöä väitteesi tueksi?

    • Eikö...

      ...näyttöä löytynytkään väitteiden tueksi?

      • Ihanko piti..

        ...oikein tikusta tehdä asiaa että nk. "profiilisi" pysyy tuoreena?
        Oletpa naurettava tyyppi!! hahhhahhhaaaa


      • Ja...
        Ihanko piti.. kirjoitti:

        ...oikein tikusta tehdä asiaa että nk. "profiilisi" pysyy tuoreena?
        Oletpa naurettava tyyppi!! hahhhahhhaaaa

        ...kukahan siellä tekee tikusta asiaa ja valehtelee kateuttaan toisen taiteilijan tekemisistä?

        Mutta tarja halonen on siis lastenkiusaajien ja murhayrityksen tekijöiden suojelija!


    • hölmönhommaa

      .. ettekö voi mennä vaikka jonnekin ladon taakse tappelemaan välinne selviksi?

      • eikuule....

        ....tämä markku ei uskalla ottaa minkäänlaisii haasteita vastaan! mielelläni vetäisin tätäkin urpoo turpaan missä vain ja koska tahansa mutta eihän se ukkeli uskalla edes liikkuu missään! koetas arvata miksi?
        niin mutta toivossa on hyvä elää! tollasen pienen kirpun pistän taskuuni milloin tahansa.
        en tässä todellakahan takoota sitä että suorastaan uhkaisin sitä, mutta odotan vain tilaisuutta milloin tää kirppu astuu rajan yli minkä minä olen asettanut myös itselleni ja muille. silloin kun se tapahtuu niin jäppinen kyllä sen varmasti kokee ainutlaatuisena! odottelen ihan hikipinkona sitä! muutoin saa kulkee minun puolesta ihan rauhassa enkä ole sitä uhkaamassa. mutta rajansa on kaikella!


      • Heh heh...
        eikuule.... kirjoitti:

        ....tämä markku ei uskalla ottaa minkäänlaisii haasteita vastaan! mielelläni vetäisin tätäkin urpoo turpaan missä vain ja koska tahansa mutta eihän se ukkeli uskalla edes liikkuu missään! koetas arvata miksi?
        niin mutta toivossa on hyvä elää! tollasen pienen kirpun pistän taskuuni milloin tahansa.
        en tässä todellakahan takoota sitä että suorastaan uhkaisin sitä, mutta odotan vain tilaisuutta milloin tää kirppu astuu rajan yli minkä minä olen asettanut myös itselleni ja muille. silloin kun se tapahtuu niin jäppinen kyllä sen varmasti kokee ainutlaatuisena! odottelen ihan hikipinkona sitä! muutoin saa kulkee minun puolesta ihan rauhassa enkä ole sitä uhkaamassa. mutta rajansa on kaikella!

        ...maalaismaista uhoilua kyllä löytyy, muttei mitään muuta!

        Sitä paitsi, se nimi piti mainita isolla ja kokonaan, sekä palstamillimetrejä pitäisi saada enemmän!


    • pravda2

      Markku liikkuu ja käy pyydykseen enimmäkseen Hirsipadontiellä Helsingin Oulunkylässä.

      • Törkeätä...

        ...toimintaa!


    • Viihteen kuluttaja

      :D voi apua! Näin satunnaisena M.L.- juuttujen lukiaja, on pakko kiittää! Ei taida olla Tuksun lisäksi ketään jonka juttuja seuratessa saisi nauraa näin paljon!

      Tosin (samoin kuin Tuksun kohdalla) pistää hiukan kyseinen ihmisriepu säälittämään...

      ps. Olenko ainoa jonka mielestä kyseisen henkilön kaupunki maisemat näyttävät nukkekoti-kuvilta?

      • Se pelastaisikin...

        ...paljon jos ne edes näyttäisivät nukkekodeilta! XD Tosin ne ihmiset niissä kyllä näyttävät tikkunukeilta kuten myös ne laatikkoautotkin, joten hieman perää tossa on kieltämättä!
        Myöskin surrealismia niissä on. Esimerkiksi keskellä kesäistä lahtea kavaa huurrekoivu! Mikä oivallus!!


    • ;-o

      ;-o

    • voiettäkun

      Oho mikä kateus......!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe