Lovestory of Helmikuu, pääosissa: lattiamoppi ja olkalaukku.

Chanel4

Niin se päättyi sitten maailmanhistorian kiihkein Helmikuun rakkaustarina. Me etuoikeutetut pääsimme tämän todistamaan ja myötäelämään.

164

2233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leffaan:)

Joo, siitä kantsis tehä leffa ja tunkeroo esittää Heinäsirkka ( ne on vähä samannäkösii ja kokosii ) ja immosta Nko Saarela tai Saarinen ( se joka pörräs siellä BB talossa).

• Cristal & NikoLa

Pääosissa voisvat ehkä olla Cristal Snow (eli Tapio Huuska) ja drag-queen-esiintyjä NikoLa.

• Rakkaas Lumivalakone

Kuten avaaja - Chanel4 - totesi, se oli maailmanhistorian kiihkein Helmikuun rakkaustarina. Lumivalkoinen kuin helmikuun aamuinen hanki:

http://www.youtube.com/watch?v=KHn6rKcZWy0

Olimme etuoikeutettuja. Helmikuu Armon vuonna 2013 jätti lähtemättömän jäljen.

• yes

Heh, toi oli hyvä! Mauton, mutta sopii tyyliin. Loistava, siitä leffatunnari!!!

• Talvihäät
        yes kirjoitti:

Heh, toi oli hyvä! Mauton, mutta sopii tyyliin. Loistava, siitä leffatunnari!!!

Tuo olisi sopinut myös tuksun menneisiin talvihäihin eräänkin Lapin ruutanan kanssa. Ettei olisi niihin sovitus tehtykin :)

• Chanel4
        Talvihäät kirjoitti:

Tuo olisi sopinut myös tuksun menneisiin talvihäihin eräänkin Lapin ruutanan kanssa. Ettei olisi niihin sovitus tehtykin :)

Niin, Johannahan teki muutaman klassisen perusvirheen tässä "kihlauksessa". Söi kuormasta eli sekaantui palkolliseensa ( hovikampaaja Juhaan ) . Käännytti kenties hukassa olevaa, itseään etsivää nuorta homoseksuaalia, veti hänet keskelle mediaelämää, jossa Immonen on niin noviisi ja amatööri kuin olla ja voi. Tahtotila Jossulla oli omanedun tavoittelu. Ja taas hävisi ystävä. Katsohan turbobarbi 360 astetta ympärillesi. Onko tyhjää...joo-o...ja katso peiliin. All by myself.....

• Tuksu ja homo
        Talvihäät kirjoitti:

Kiva kappale, sopisi Tuksu ja Olkalaukkuhomo -leffan tunnariksi, kuten edellä on oivaltavasti ehdotettu!

• Savon kielellä
        Talvihäät kirjoitti:

savon kieli sopisi leffan kieleksi mainiosti, kun kyse on juuri noista savolaisista Tukiaisista.

• lyhvirskau
        Savon kielellä kirjoitti:

savon kieli sopisi leffan kieleksi mainiosti, kun kyse on juuri noista savolaisista Tukiaisista.

Ja kyseessähän olis lyhytelokuva, eikö?Kukaan ei kauan noita jaksa kattoo ja kihlauskin oli sen verran lyhyt.Semmonen 4min.

• Lyhytfilmi

Korkeintaan 10 minuutin pätkä.

• Lyhytjännitteistä

Kolmen minuutin musiikkivideo. Se on siinä ja tässä.

• Murheen murtama

Metropoli raportoi tämän surullisen uutisen 1.3.2013:

"Tukiainen ja Juha-kampaaja: Kihlat purettu?

Kampaaja Juha Immonen on ilmeisesti purkanut kihlauksensa Johanna Tukiaisen kanssa. Miehen FB-profiilissa parisuhdestatus on vaihtunut sinkuksi. Johanna ei ole vielä omaansa muuttanut.

Silkaksi julkisuustempuksi paljastunut kihlaus päättyi lähteen mukaan eilen, kun Juhan ja Johannan piti mennä katsomaan sairasta Juliaa.

Tässä vaiheessa Juha sai toistaiseksi tunemattomasta syystä tarpeekseen Tukiaisesta. Johanna reagoi asiaan haukkumalla Juhaa mm. homoksi."

Lähde: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/tukiainen-ja-juha-kampaaja-kihlat-purettu/

• "Homo on homo!!1!!"

Johanna Tukiainen Facebookissa aamulla 2.3.2013:

"No mikä loukkaus tässä nyt oli kutsua Juhaa "Homoksi" kun hän kerran on homo????

Ei siinä mitään, ainoastaan oon saanut ihan tarpeekseni näistä selkäänpuukottajista, perskärpäsistä ja ihmisistä jotka pelleilevät muiden tunteilla!!!! Minä en todellakaan suostunut Juhan kosintaan Kanarialla "mainostempun takia", minä olen häneen ihastunut vaikka hintti onkin.

Ja mitäs se siellä joku nobody Joni lässyttää joka ei tiedä mistään mitään, muuta kuin on myöntänyt haluavansa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä........?????? En tajua, kaikki homot fanittaa mua, mutta kuitenkin jossain vaiheessa rupeavat puukottamaan selkään.....????? Olen kyllä täysin presidenttimme Niinistön kannalla, sorry vaan, jos se jotain loukkaa."

• RuokiJohanna-trollia
    • Juhan tarina

Odotamme Juhan tarinaa viime kuukausien tapahtumista esiin...

• Tuksu <3 Anna-Sofia
    • Tarvitsen terapiaa

Tuksu oli jo "kihloissa" Olkalaukkuhomonsa kanssa. Olen nyt murheellisin mielin ja ahdistunein sydämin tuosta vuosisadan rakkaus- ja eheytysprojektin kariutumisesta. Tarvitsen terapiaa.

• Suruliputus

Suomeen on julistettava yhden viikon suruaika, ja liput puolitankoon.

• R.I. P.

Irvokasta, mutta ehkä suruliputus kohta on tarpeellinen :(

Kumpa ihminen osaisi ja ymmärtäisi. En vaihtaisi paikkaa kummankaan tyttären kanssa, vaikka monta vuotta siinä nuorentuisin - olen nimittäin rutkasti yli 60 v. Näitä vuosiani en tuollaiseen nuoruuteen vaihtaisi. Oletan, että tuleva vuosikymmen on minulle armollisempi kuin kummallekaan siskokselle. Olen pahoillani.

• Voi toteutua

Tuo on hyvinkin mahdollista.

• Musta auto

Julia on neljän kuukauden aikana käynyt 3 kertaa kuoleman porteilla, josta hänet on aina pelastettu elävien kirjoihin takaisin. Seuraava kerta menee varmaankin näin: hän tukehtuu omaan oksennukseensa. Musta auto hiljaa kulkee...

• viikatemies ##
        Musta auto kirjoitti:

Julia on neljän kuukauden aikana käynyt 3 kertaa kuoleman porteilla, josta hänet on aina pelastettu elävien kirjoihin takaisin. Seuraava kerta menee varmaankin näin: hän tukehtuu omaan oksennukseensa. Musta auto hiljaa kulkee...

Huh, mutta niin totta joka sana...

• Ei katkera huomioiva

Ruotsin puolella pupupojat on jo ajat sitten alkaneet ottamaan itselleen täytettä huuliin.Nähtiin mm. juuri loppuneessa melodifestivalen-ohjelmassa .Myös hiustenvaalennus ollut heillä tapetilla jo vuosia.Pitäiskö nyt ymmärtää et hekin siellä matkisivat erästä suomenpuolella asustavaa madamea? Ja et ois sairasta? Miehet huolehtii ulkonäöstään siinä missä naisetkin,ei kenenkään yksinoikeus.

• t.maarit69

R.I.P arvostan kolmmenttiasi ja lopputulosta mietinnän jälkeen.
        Johannalle kaikki on pelkkää feikkiä, mitä elämään tulee. Ei ihme, että on yksinäinen ja yksin. Tuolla menolla ei tule ikinä saamaan kunnon parisuhdetta ja kestävää elämänkumppania löytää itselleen. Ehdotan katkaisuhoitoa, poistumista julkisuudesta, elämänarvojen löytämistä, henkistä tasapainoa ja sitten vasta suhteen etsimistä. Siitä voisi tulla enemmän kuin lovestory of helmikuu.

• draamateatheresittää

Tämä on kaikki yhtä teatteria ja ihan varmaan saamme vielä kuulla yllätys kihloista ja sovinnosta uudestaan. Ehkäpä se lapinmatka on tarkoitus kustantaa kihlajaisten myynnillä?

• Mihin jäi 2000 ehdok

Pakostakin nyt kihlajaisia kohta pukkaa,on se niin kovaa työntöä (?)mm. mediassa.Mutta kuka onkaan sulhasena,arvotaanko peräti perä perää? Ehdokkaitahan on 2-4 jos urpo lahdentakaa lasketaan(tietääkö) mukaan.Onko sittenkin paluu juurille,eli lapin tundrille se ainoa oikea vaihtoehto?Kuka on :Lucky number one? Aika näyttänee.

• Arto & Johanna

Johanna rakastaa Artoa.

• vanha suola
        Arto & Johanna kirjoitti:

Johanna rakastaa Artoa.

Näin uskon kanssa,että Artoa edelleen havittelee takaisin.

• Pataässä 666
        Arto & Johanna kirjoitti:

Johanna rakastaa Artoa.

Arto Länsman raportoi Facebookissa 4.3.2013:

"Tuksu tuli nähtyy eilen ja sairaalan kautta kotii, mitä opimme tästä, ei kannata olla yhteydessä exään, tulee vain pataan ♥ "

• uskomatonta!!!
        Pataässä 666 kirjoitti:

"Tuksu tuli nähtyy eilen ja sairaalan kautta kotii, mitä opimme tästä, ei kannata olla yhteydessä exään, tulee vain pataan ♥ "

häh, taasko se oli käynyt väkivaltaiseksi ja pahoinpidellyt Artos?

• Kierteessä, kehässä
        Pataässä 666 kirjoitti:

Niinhän se oli... samaa kehää mennään noiden kahden kohdalla...

• End of The Story

Juha Immonen - Olkalaukkuhomo, Immoska - todistaa Facebookissa 4.3.2013 pysyneensä lujana ja omassa seksuaalisessa suuntautumisessaan:

”hahahhh mikä hullu …vit.tu missään kihloissa koskaan ollukkaan :DDDD … keksii kaiken päästään ja ollu vit.tuuntunu kun en ikinä lämmenny siihen.. hyi v..”

Kuva: http://aijaa.com/5kZN8a

• Mies ja takki

Surullinen loppu vuosisadan rakkaustarinalle: Juha otti takkinsa ja lähti.
      Noin vaan, yksinkertaisesti ja selkeästi.

• Homo-Bi-Hetero

Facebookista poimittua tänään, seksuaaliterapiaa olisi tarvittu:

"Xxx Xxxxxx: Etkö sä just mennyt kihloihin?"

"Johanna Mia Mari Tukiainen: Menin joo Juha Immosen kanssa koska hän itse kosi mua Kanarialla ja vahvisti vielä kihlauksen.

Mutta hän ei nyt näytä itse olevansa mun kaa kihloissa ainakaan Facebookin mukaan, sitäpaitsi itse olen hetero ja hän on homoseksuaali, joten eihän sellaisesta suhteesta mitään tule, kai sen nyt kaikki tajuaa.

Hän valehteli minulle olevansa bi ja alkavansa käymään seksuaaliterapiassa, minä oikeasti olin häneen ihastunut vaikka on mua nuorempi (yleensä tykkään itseäni vanhemmista ja varakkaista miehistä. ) "

• voe voe

Jaa-a, sitä on taas Jollashovin fb päivitykset olleet tänään sitä luokkaa, että lienee siellä pilleripurkkien- ja pullonhenkien johdatus vallannut johtoroolit. No tuo noiden sekopäinen käytöshän on mitä parhainta kansanviihdettä. Hullua touhua on ollut jo pitkään ja pahenee vaan. Kumpa ymmärtäisi pitää ne viinapullot kiinni, kun ei hallitse niiden käyttöä ja niin ovat jo alkkiksen näköisiäkin. Hyh hyh...

• tyhjäpää-tuksu

ja viimeinenkin aivosolu sitten tuhoutui.

• suojautukaa:)
        tyhjäpää-tuksu kirjoitti:

ja viimeinenkin aivosolu sitten tuhoutui.

Tänään on kyllä tikittänyt sisaruksien naamaviesteissä semmoset aikapommit, että paree pysyä loitolla. Kohta ne paukkuu lopullisesti ja se laskenta lienee jo alkanut.

• jkoop
        suojautukaa:) kirjoitti:

Tänään on kyllä tikittänyt sisaruksien naamaviesteissä semmoset aikapommit, että paree pysyä loitolla. Kohta ne paukkuu lopullisesti ja se laskenta lienee jo alkanut.

en tied sä

• Haukut perään!

Johanna Tukiainen kirjoitti Julian tunnuksilla Facebookissa 7.3. illalla:

"No HOMO on HOMO vaikka voissa paistaisi!!!!!

Meille tuli joltain uskovaiselta naiselta varoitussoitto, jossa nainen oli nähnyt näyn jo etukäteen, että Juha tulee antamaan valheelliset kommentit medialle Johannasta, kuten se toinen homo nimeltä Joni jo tekikin meistä molemmasta Metrotuotannolle!!!!

Joni väittää, että "olisin ollut hänen kanssaan sängyssä", ja PASKANMARJAT!!!!!

JUHA IMMONEN ON SELLAINEN PERSOONA JOKA HALUAA ITSE OLLA TÄHTI, HÄN EI KESTÄNYT SITÄ, ETTÄ JOHANNA TUKIAINEN ON SE TÄHTI JA JULKISUUDEN HENKILÖ EIKÄ JUHA!!!

Minä Julia Tukiainen voin tämän todistaa, vaikka käsi Raamatulla, Juha roikkui meidän keikoilla vain OMAN HYÖDYN vuoksi!!!! Kuulin itse kuinka hän jauhamalla jauhoi Johannalle, kuinka hän on ihastunut Johannaan!!!!!

Kanarialla Juha polvistui Johannan eteen ja kosi häntä!!!! Nyt näette mitä selkäänpuukottajia tämä meidän "homokolmikko" ystävämme sitten olivatkaan.

Nyt en väitä, että kaikki homot ovat kaksinaamaisia, mutta näiden kundien tapauksessa kyllä!!! Juhaa alkoi suoraan sanottuna vi.tuttamaan, että kaikki tulivat jokapaikassa pyytämään Johannan nimmareita, Johannan kuvia ja Johki maksoi aina meidän kaikkien ravintolaillalliset ja kalliit juomat!

Se naismainen hintti tuli KATEELLISEKSI!!!!! Olemme molemmat tosi pettyneitä, sillä minä pidin Juhaa myös mun ystävänä, tosi söpön näköisenä ja huumorintajuisena kundina ja uskoin hänen juttuihinsa. Tässä taas näkee julkisuuden kirot!"

• Juupas-eipäs J+J

Iltamakasiini raportoi 8.3. Johannan yhteydenottoyrityksistä Olkalaukkuhomoon:

"Kihlaus ei ollut mediatemppu

Johanna Tukiainen kertoo olleensa oikeasti ihastunut.

Johanna Tukiainen on jälleen sinkku. Epäonni rakkaudessa on kuin leima, joka on kahlinnut Johanna Tukiaisen jatkamaan elämäänsä ilman parisuhdetta.

- Parisuhdetta ei ole nyt kenenkään kanssa. Olen siis sinkku. Pidin kihlattuani todella romanttisena miehenä. En ole todellakaan keksinyt mitään kihlausta, vaan totta kaikki on ollut. Olen surullinen siitä, että minut tehtiin valehtelijaksi. Mikään mediatemppu tämä ei ollut. Olin oikeasti ihastunut häneen, Johanna Tukiainen kertoo kihlauksestaan, joka on päättynyt.

Johannan mukaan kihlaus oli hetken huuma. Edes sormuksia ei ehditty ostaa. Molemmat osapuolet kuitenkin antoivat haastatteluja ja kertoivat menneensä kihloihin.

- Hän on vain ilmoittanut, että emme ole kihloissa. Olen yrittänyt soittaa, mutta puheluihini ei vastata. Edes Facebookissa en saa häneen yhteyttä. Toivomme Julian kanssa molemmat, että ystävyytemme jatkuisi."

Linkki artikkeliin: http://iltamakasiini.fi/nain-paattyi-johanna-tukiaisen-kihlaus/

• Pölyä ilmaan!

Seliseli, pulipuli. Joni Virtanen paljasti ja torpedoi "kihlausjuonen", ja nyt Tuksu yrittää saada pölyn laskeutumaan selittelemällä "kihlausta" parhain päin.

• Immoskan tarina!

Immoskan tarina on arvokas meille kaikille.

• Lovestory jatkumassa
        Immoskan tarina! kirjoitti:

Immoskan tarina on arvokas meille kaikille.

Mutta he taitavat palata uudelleen yhteen... Nähty DTM:ssä viime yönä kimpassa.

• t.maarit69
        Lovestory jatkumassa kirjoitti:

Eikä, oikeesti vai????

• Kahtelaan..
        Lovestory jatkumassa kirjoitti:

Tilanne elää lähes päivittäin, öittäin... seurataan tilanteen kehittymistä...

• j k
        Kahtelaan.. kirjoitti:

Tilanne elää lähes päivittäin, öittäin... seurataan tilanteen kehittymistä...

en tiedä

• Seurataan tilannetta

Johannan blogis 12.3.

"... Paikalle tuli Juha, jonka kanssa olimme kieltämättä hyvin samannäköisiä. Itselläni oli uusi, musta silkkinen housuasu jossa on leopardikuviota. Aloin muuttamaan vähän tässä tyyliäni Juhan myötä, käytän enemmän mustaa ja valkoista. Suurista koruista en luovu. No oli siinäkin sitten hässäkkä meneillään kun Juha saapui sisään ravintolaan. Jotkut naiset puhuivat keskenään suoraan vieressämme että: “Nuohan ovat kuin kaksi marjaa, apua!!!”

Jatkot olivat missä olivat, sanotaan näin, että hyvin kylmissä olosuhteissa mutta lämpimässä seurassa…….olimme suorastaan kuin leirintäalueen teltassa……."

Lämpenevätkö rakastavaisten välit, vai saako Johanna sittenkin Arton omakseen?

• Vaaralan Jorma

Julia Tukiainen kommentoi Facebookissa 13.3.2013 "kihlausta:"

"No Johanna on kaverikihloissa komean Juha Immonen kanssa. Juha on homoseksuaali ja Johanna on hetero. Eihän silloin mitään perhettä voi perustaa...... Juha tosin sanoi, että jos hän olisi hetero, hän menisi naimisiin Johannan kanssa."

• Immoskan tarina

Rva Immoskan tarina elämästään glamourin ytimessä esiin!!!

• Mediaan jutut

Hymy, Alibi, Seiska, Metropoli. Mitä muita medioita?

• Upea jatko-osa!

Maailmanhistorian kiihkein Helmikuun rakkaustarina on saanut uuden alun tapahtumien vyöryssä: he ovat jälleen kimpassa! Olkalaukku raportoi Facebookissa eilen 19.3.

"eilen oltiin ihanassa kokovartalo hieronnnassa helsinki day spassa! yhdessä Johanna Mia Mari Tukiainen kanssa kiitos ♥
      käymme kokoajan katsomassa ihanaa juliaa sairaalassa ja nyt olemme menossa taas vierailulle johanna osti ihania suklaallakuorutettuja mansikoita!"

• Häät tulossa

Kesähäät Las Vegasissa!
      Tuksu

• Isompi vatsa vielä

Odotamme innolla iloista uutista isosta vatsasta! :)

• serthxfgbvc
        Isompi vatsa vielä kirjoitti:

Odotamme innolla iloista uutista isosta vatsasta! :)

hmmm. vieläkin isommasta?

• Johanna <3 Arto

Johanna rakastaa Artoa. Lopultakin.

• tällälaillajust

käymme kokoajan katsomassa ihanaa juliaa sairaalassa ja nyt olemme menossa taas vierailulle johanna osti ihania suklaallakuorutettuja mansikoita!"

Suklaalla kuorrutetut mansikat ovat todella hyvä lahja Julialle sairaalaan, on ainakin hoito lähellä kun sokerit kipuaa pilviin :D

• Punaviinihoitoa
        tällälaillajust kirjoitti:

Suklaalla kuorrutetut mansikat ovat todella hyvä lahja Julialle sairaalaan, on ainakin hoito lähellä kun sokerit kipuaa pilviin :D

Suklaata ja punaviinipullo potilaalle, ja eikun uuteen nousuun!

• Tappomeininki
        tällälaillajust kirjoitti:

Samanlaista sokerihöttöä Julialle tarjoiltiin synttäreillä lokakuun lopussa 2012.
        Sairaalariessuhan siitä sitten tuli. Jokainen tiesio sen etukäteen, mutta Paholaissisko piti jääräpäisesti päänsä ja lähes tappoi pikkusiskonsa jo silloin.

• nmyhn

Eikös ne viimeksi jotain maininneet että veivät pizzaa? Siitä saa kans tosi pilviin sokeriarvot.
      Ehkä siskonkin pitäis hiukan lukea diabeetikon ruokavaliosta, ellei ihan tarkoituksen omaisesti meinaa tappaa siskoaan? Cupcapet ja muut makeat mössöt sekä rasvaiset pizzat ei kuulu siskon ruokavalioon vaikka kuinka laiha oliskin? Diabeetikonruokavaliossa ei ole niinkään kyse siitä onko lihava vai laiha ja onko "varaa" syödä vaan siitä mikä pitää sokeriarvot kurissa.

• Nuoleskelua

Luottohomoseksuaalihovikampaaja ihmetteli 20.1.2013 Facessa:

"surullista , että suomalainen NAINEN ei saa olla huolitetlu ja viimeisen päälle laitettu..kansainvälinen tyyli puree kaikkialla muualla paitsi suomessa!!!!!!!!!!!!! toppahousut jalkaan ja sauvakälelylle!!!"

Kansainvälinen tyyli puree esimerkiksi Kanarian uima-altaalla marraskuussa 2012:

http://i6.aijaa.com/b/00417/11285636.jpg

• Kysyn vaan

Millähän vaatteilla "kansainvälinen pariskuntamme" aikoo lasketella ja liikuskella ulkona Levillä tulevalla viikolla?

• Kaikki seisahtaa

Maailmanhistorian kiihkein Helmikuun rakkaustarina loppui helmikuun lopussa.
      Mutta, mutta... sitten puhkesi kukkaan maailmanhistorian kiihkein Kevätpäivänseisauksen rakkaustarina.

• Kun tuomi kukkii...

... kun tuomi kukkii, kukkiiko heidän upea rakkautensakin...

• Yllätyskihlat?

Varmaan saamme pian kuulla yllätyskihloista!!!1!!

• Taikatemppuja

Kyyhkyläispari matkustaa tänään keikalle Orivedelle ja viettää kiihkeän huomispäivän paikallisessa hotellissa tehden peiton alla taikojaan...

• jaahhass
        Taikatemppuja kirjoitti:

Kyyhkyläispari matkustaa tänään keikalle Orivedelle ja viettää kiihkeän huomispäivän paikallisessa hotellissa tehden peiton alla taikojaan...

ai siihen viidentähden hotelliinko jossa on poreallas parvekkeella?

• ....................

Lapinlomalla vasta kunnes joku lehti lupautuu maksamaan heidän lomansa ja mahdollisen kuherruskuukuukauden toukokuussa miamiin. Mennään näytttään vanhalle ukkorehjake udille nuorta lempeä.

• Rahat on juotu

Rahat eivät riitä matkaan.

• Maksumiäs?
        Rahat on juotu kirjoitti:

Eikä maksumiestä näy...

• Pappamuratti?
        Rahat on juotu kirjoitti:

Pappamuratti on avarakätinen? Tai sitten Mammamuratti?

• Turso on PA

Turson tavarakaan ei käy kaupaksi.

• Katkera Kalkkuna

Luonne ja sisäinen rumuus ovat kuitenkin pahinta, kuin katkeran kalkkunan.

• Taivahan valkiat

Ihanaa, että Tuksun ja Olkalaukun rakkaus roihuaa Lapissa kuin revontulet taivaalla. Oriveden keikka oli siis 22.3.2013. Sen jälkeen kyyhkyläiset jatkoivat matkaa Orivedeltä suoraan Lappiin, Leville, jossa aikoo olla viikon. Leviltä he matkustavat Lieksaan lauantaiksi 30.3. Tuksu raportoi illansuussa 23.3. Facebookissa:

"Tässä Johanna Tukiainen, eilinen keikka Orivedellä meni aivan loistavasti komeakasvoisen Juha Immonen kanssa, nyt tuli taas extempore juttu vastaan, nimittäin jatkamme matkaamme Leville viettämään pääsiäistä viikoksi! ♥

Sieltä sitten suoraan Lieksaan 30.3 keikalle, jonne upea Julia Tukiainen tulee mukaan myös, jos hän vaan on kunnossa!!!!
      Rakastan Lappia, tunnelmaa ja laskettelua! :)"

• Populaatiomme jäsen

• Levillä

Julia TukiainenjulkaisiJohanna Mia Mari Tukiainen
      6 minuuttia sitten
      Tässä Johanna Tukiainen, siskoni Julia on antanut luvan minulle kirjoittaa omia statuksiani niin kauan aikaa kun estoni poistuvat täältä. Terkut Leviltä kaikille, vietämme täällä pääsiäistä komean Juha Immonen kanssa sekä suuren miesporukan kaa, makea suuri mökki tietty takalla ja saunalla! Kohta paljuun uimaan shampanjan kera :) Siitä "paljastuskirjasta" jos tulee ikinä ulos, niin mulkut, me nähdään sitten taas oikeudessa! Hahahaha, naurettiin äsken Juhan kanssa, meidän molempien kommentit kirjaan oli ollut: "Haista V xxxxx U" Eihän kenestäkään voi kirjoittaa kirjaa, kysymättä siihen lupaa asianomistajalta, tää maahan on ihan hullu! Ja koko kirja on alusta loppuun asti täyttä bullshittiä, nyt yritetään taas vaan vetää mun nimen kustannuksella kaikki rahat mitä lähtee! No karman laki toimii aina........
      Tykkää ·

Julia Tukiainen Kirjoitan itse oman elämäkertakirjan, jossa kerron itse elämästäni lapsuudestani asti, kirjaan tulee kauniita kuvia kaikilta matkoilta ympäri maailmaa, kaikista elämäni rakkauksista, ja oikeita paljastuksia jotka ovat TOTTA, ei mitään valheita eikä loanheittoa tietenkään, vaan samanlainen kirja, kuin esim. Linda Lampenius, Anne Pohtamo, Paris Hilton, Jordan yms. yms. elämäkertakirja kuvineen päivineen, tarvitsen siihen vaan avuksi ammattikirjailijan.

• paljussa uidaan

Aika iso palju pitää olla, että Tuksu mahtuu siellä uimaan....?

• Hoikka se on..
        paljussa uidaan kirjoitti:

Aika iso palju pitää olla, että Tuksu mahtuu siellä uimaan....?

Ai väitätzä tuksua läskiksi. Mieti vähän...

http://aijaa.com/t3smQf

http://aijaa.com/kNM14D

http://aijaa.com/LEYpgU

• kukkakeppi on joo

• Kuvat poistuneet

• Iso Käsi kiittää

• Paljun ilot

Kyyhkyläiset kylpevät paljun lämpimässä vedessä toisiinsa kietoutuneena...

• Taivahan Valkiat

... revontulien sihistessä taivaalla kuin siideripullon vieno sihahdus...

• Sihikuomaa, joo
        Taivahan Valkiat kirjoitti:

Sihijuoma maistuu paljussa.

• Levin kuvaa...?
        Taivahan Valkiat kirjoitti:

Kuvia ja raportteja odottelemme...

• Talvihäät, jälleen?

Tuksun yllätyselliset talvihäät Kittilässä Olkalaukkuhomon kanssa?

• Kyyhkyläiset töissä
    • Pötikkä 666
    • Ihana tarina ;-)

Onhan se niin herkkää tämä heidän lovestorynsä..

• Yhdessä jo kirkkoon!

Johanna Tukiainen (via Julian Facebook) 29.3.2013 illalla:

"Tässä Johanna Tukiainen, Julia Tukiainen isosisko, hän on antanut luvan minulle päivittää statuksiani sen aikaa kun estoni vielä kestää täällä joka on noin viikon.

Siunattua pääsiäistä kaikille, menemme kohta pitkänperjantain illalliselle yhdessä Juha Immonen kanssa täällä Lapissa, Levillä ja huomisaamuna kirkkoon pääsiäisen kunniaksi, illalla olisi yömessu kirkossa joka varmasti tosi upea, mutta meidän pitää lähteä Lieksaan aikaisin aamulla, jossa on JOHANNA TUKIAINEN SHOW pääsiäistunnelmissa Club Simo.

Juha laittaa hiukseni ihan älyttömän upeasti ja hänellä on muutenkin tosi hyvä esteettinen silmä kaikelle! :) ..."

• Projekti etenee...

Tuksun eheytysprojektiin kuuluu Olkalaukun vieminen kirkkoon, jotta tämä ymmärtäisi pyytää syntejään anteeksi ja muuttua heteroksi, jonka jälkkeen heistä voisi tulla aviopari, mies ja vaimo.

• Tuksu <3 <3 Immoska

Heidän ihanainen rakkautensa on saavuttamassa keväisen kliimaksinsa!!! :)
      Johanna tilittää suhteestaan Olkalaukkuun 30.3.2013 Dolls-päiväkirjoituksessa:

"... Olemme olleet ihanan ja komean Juhan Levillä nyt viikon, Juhan laskettelut eivät tosin toimineet ollenkaan, hahah......... suket putosivat jo hississä, mutta eipä siitä enempää, kerron vaikka Seiskan blogissa lisää.

Mutta rakastan Juhaa, ja hän rakastaa mua, ja me nautimme nyt pääsiäisestä täällä, aamulla kirkkoon, huomisiltana olisi pääsiäismessu täällä kirkossa myös.

Mulla on makeat pöllökorut kaulat ja korvissa ja sormissa kokoajan, kun kirjoitin asiasta Seiskan blogissani, niin sen jälkeen Helsingin Forumista olivat kaikki pöllökorut loppuneett yhdessä päivässä!

Nautin Juhan seurasta, kuten Kanarialla, hän on komea 26v. kundi jolla on huumorintajua ja älyä. Hän tajuaa kaiken narsismista, siksi meillä on paljon puheenaiheita koska hän ymmärtää täysin minua koskien sitä, mitä sain ex-aviomieheni Arton kanssa kokea.

Tänään lauantaina 30.3.2013 meillä on yhteiskeikka Juhan kanssa Lieksassa, Club Simo. Levillä vielä ollaan, kävimme tänään illallisella "Ämmilä" nimisessä ravintolassa, jossa oli aivan ihana tunnelma, palvelu sekä ruoka!!!! ..."

• Ursula, meretennoita

Pahat mertennoidat - ”Disney sadun "Ursulat" lonkeroineen ovat Tuksun kimpussa- ja varmaan uhkavat nuorta rakkautta:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/4/4b/Ursula-The-Little-Mermaid.jpg

Wikipedia kertoo hahmosta mm. seuraavaa:

"Ursula on paha mertennoita, joka himoitsee mertenkuninkaan Tritonin valtikkaa, jotta pääsisi valtaan... Elokuvassa Ursulan apureina toimivat mureenat nimeltään Kiero ja Liero. Ursulalla on sinertävän värinen iho ja valkoiset hiukset. Hän on lihava mutta hänellä on lihaksikkaat mustekalan lonkerot. Ursulalla on kuitenkin vain kuusi lonkeroa, vaikka mustekaloilla niitä on kahdeksan tai kymmenen."

Toinen kuva Ursulasta, mertennoidasta:

http://2.bp.blogspot.com/_75A4c9hVxbg/Sf_1T_2dIwI/AAAAAAAABYI/h6dQ_2_3m2Q/s400/ursula.gif

Selvää yhdennäköisyyttä Tuksuun voi havaita.

• Rakastumisen syyt, 5

Iltamakasiini 24.2.2013:

"... Johanna Tukiaisen tuore kihlattu Juha tunnusti rakkautensa ravintolapöydän ääressä. Mies kertoi olevansa aidosti rakastunut ja luetteli viisi parasta puolta Johannassa sekä rakastumisensa syyt:

1. Hän on aivan ihana

2. Fiksu

3. Karismaattinen

4. Ei valehtele koskaan

5. Hänellä on kauniit kasvot ja kroppa.

Näin Juha totesi rakastumisensa syistä..."

• Homojussille morsian

Nyt on Homojussilla morsian!

• Parivaljakko 69

Kohta edessä Tuksun ja Olkalaukkuhomon välirikko. Se on väistämätön, ja se tapahtuu ennen Juhannusta. Tuksun kehittelemät suhteet eivät vaan - jostain syystä - kestä. Tuksu ja Olkalaukku ovat suunnitelleet yhteistä matkaa Amerikkaan. Sinne lähdettäisiin heti Julian oikeudenkäynnin jälkeen. Oikeudenkäynti on 27.5.2013. Mutta sitä ennen varmasti sattuu ja tapahtuu kaksikon kesken...

• Kohti kliimaksia

Toivottavasti säästymme ihmisuhreilta näiden kahden suhteen edistyessä kohti kliimaksiaan.

• Metsmaasika 666
        Homojussille morsian kirjoitti:

Nyt on Homojussilla morsian!

Kannattaako hänen maasikaa painaa. Hyi!

• Kanaria 2012
      • Olkalaukku & Bonzoka

• Uuteen nousuun..

• Läheisyys, lämpö

Kyyhkyläiset toistensa lähellä, hellästi:

http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2013/01/JOHANNA22.jpg

• Onni on heidän aina

Tästä tuli sittenkin upean kevään kukoistava rakkaustarina. Aluksi oli vastoinkäymisiä, mutta heidän rakkautensa voitti kaikki vaikeudet. Nyt onni myhäilee.

• jestas sentään

Oi kauheeta, oikeasti katsoessa tuota töröhuulikuvaa, niin kuka heteronainen voisi seota tuohon. Yök, jos pitäisi tuon kanssa jotain puuhailla. Tuohan selvästi haluaa näyttää ja olla nainen.

• Huulet + häppärit
        jestas sentään kirjoitti:

Oi kauheeta, oikeasti katsoessa tuota töröhuulikuvaa, niin kuka heteronainen voisi seota tuohon. Yök, jos pitäisi tuon kanssa jotain puuhailla. Tuohan selvästi haluaa näyttää ja olla nainen.

Rva immoska on hyvä käyttämään noita pusuttimiaan, mistä Tuksun häppäritkin ovat saaneet osansa - päivittäin. Siinä on heidän suhteensa salaisuus.

• Heruttaja Noheva
        Huulet + häppärit kirjoitti:

Rva immoska on hyvä käyttämään noita pusuttimiaan, mistä Tuksun häppäritkin ovat saaneet osansa - päivittäin. Siinä on heidän suhteensa salaisuus.

Herkkää..

• huhhuhhui
        Heruttaja Noheva kirjoitti:

Herkkää..

HYI::::::::yäk....

• Kimallehile

Lieksassa Juhan mahtavat pusuttimet pääsivät tositoimiin Tuksun nännipihoilla, nänneillä, rintojen kaarilla, jne.

Tukiainen kirjoitti 2.4.2013 Dolls-päiväkirjoituksessaan mm.

"... Palasin takaisin Leviltä viikon laskettelulomalta Juhan kanssa, jota ennen vedimme yhdessä Oriveden keikan ja Lieksasta meitä tuli hakemaan taksi, jonka kyydissä ajoimme Lieksan Club Simon keikalle!

Vedimme Juha Immosen kanssa keikat ihan täysillä, itseasiassa Lieksan keikka oli rohkein, jonka olemme yhdessä tähän asti vetäneet. Juha veti paljaille rinnoille kermavaahtoa ja nuoli sen pois, lopussa hän veti muuallekin vartalolleni kermaa ja heitti päälleni kultaisia ja pinkkejä kimallehileitä.

Hän on tosi komea 26v.kundi, jolla ei ole ainoastaan kauniit kasvot, mutta loistava huumorintaju ja älyä....

• Lovestory nyt ohi?

Päättyikö nyt kevään kiihkein lovestory, sillä Olkalaukkuhomo on tehnyt (nuolemis)työnsä taas (Pohjanpoika, Wirta, Orivesi, Levi ja Lieksa) - ja saa lähteä...

Tuksu ei ole pariin viikkoon puhunut tai kirjoittanut "omasta kihlatustaan."

Suhde kai hiipui pakkopullatyötoveruudeksi. Ketään muutakaan ei Tuksulla ollut ottaa keikoille seuraksi mukaan. Ja koska huhtikuussa ei ole keikkaa, on sopiva jakso heivata Olkalaukkuhomo pois glamourin ytimestä.

Sitten ns. Huojuvien Homojen koko joukkue on eliminoitu:

- Suohirviö helmikuun alussa
      - Virtanen helmikuun lopulla
      - Olkalaukkuhomo maaliskuun lopussa

• Mustasukkaisuuttako?

• Johanna & Arto

Johanna rakastaa vain Artoa. Hamaan loppuun asti on näin.

• Pöyristynyt Näätä

Johannan blogi 5.4.2013:

"... Eli lähdimme sitten taksilla Leviltä Lieksaan lauantai aamuna. Yöllä vedimme super rohkean shown Juhan kanssa lavalla, riisuuduin topless mitä en nykyisin enää välttämättä tee, Juha veti kermavaahtoa pitkin vartaloani ja nuoli paljailta rinnoilta kermavaahdot pois. Jossain vaiheessa koko vartaloni oli kermavaahdon peitossa ja Juha heitteli päälleni pinkkejä ja kultaisia kimalteita.

Yleisö oli suorastaa pöyristynyt ja innoissaan, lukuunottamatta jotain naista joka sai hermoromahduksen ja ryntäsi lavalle huutamaan. Jotkut miehet tulivat hakemaan hänet pois, mutta se vaati 4 miestä, jotta saivat kyseisen naisen edes jotenkin rauhoittumaan..."

• Rähinää Lieksassa

Aina on rähinävaara noilla keikoilla... Mitähän siellä OIKEASTI tällä kertaa tapahtui?

• Koukussa huumeisiin

Julian synttäreiltä 27.10.2012 tuokiokuva, jossa ovat Tuksu ja Olkalaukkuhomo:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561903_289144611197457_778351612_n.jpg

Tuon kuvan ottamisesta meni pari tuntia, ja toinen heistä sammui huoneen nurkkaan kita auki kuin kuolleella sialla (katso tarkasti taustalle). Toinen latasi lisää sokerienergiaa jaksaakseen haukkua Suomen terveydenhoitohenkilö-kunnan Facebookissa klo 2 yöllä. Saattanalliset ensihoitajat kun olivat vieneet Kooman sairaalahoitoon bileistä. Kuva on valittu Vuoden 2012 Synttärikuvaksi Kauhu-kategoriassa:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/269919_289113207867264_541656437_n.jpg

Tuosta maallikkokin ymmärtää, että Jollashovissa ja keikkamatkoilla Tukiainen ja Immonen käyttävät huumeita menojalkaansa vauhdittaakseen.

• toyboybarbi

Mikähän tuon turbobarbin ja Immoskan suhde oikein on? Luulen, että turvokki pitää sitä vain ryyppyseurana, koska Julle ei voi enää tissutella vanhaan malliin. On sitten joku, jonka kanssa vetää kännejä ilman rajoituksia kotona ja keikalla.

• Ruma se on

Että tuo Johanna voi olla noin ruma ja kehtaa vielä esitellä julkisesti rumuuttaan!

• Hehtaarihuulet
      • Puutteenkuja 69

Noiden kahden suhde edistyy kohti kliimaksiaan.

• Koiran roikottaja

Ja taas tuossakin roikotetaan koiraa. En usko, että koirat paljon pitää siitä, että niitä roikotetaan milloin mitenkin.

• jösses
        Koiran roikottaja kirjoitti:

Ja taas tuossakin roikotetaan koiraa. En usko, että koirat paljon pitää siitä, että niitä roikotetaan milloin mitenkin.

pistin saman merkille ja muutenkin hauva näyttää surulliselta ja kärsineeltä ilmeeltään. Raukka. Onpa aloittaja Chanel4 ollut tänään aktiivinen kommentoija eri palstoilla, onko turhaa aikaa?

• Chanel4
        jösses kirjoitti:

pistin saman merkille ja muutenkin hauva näyttää surulliselta ja kärsineeltä ilmeeltään. Raukka. Onpa aloittaja Chanel4 ollut tänään aktiivinen kommentoija eri palstoilla, onko turhaa aikaa?

Kiitos vaan huolenpidosta "jösses". Ei ole liikaa turhaa aikaa, ihan kuumeessa ja levossa. Tuskin täällä useammin kommentoin kuin muut ( luulenpa, että monia harvemmin ). Käytän aina samaa nimimerkkiä, joten lienen suht harvakseltaan kommentoimassa. Mutta tänään kyllä useamman laittanut. Siinä olet ihan oikeassa.

• pusukala jetset
        Chanel4 kirjoitti:

Kiitos vaan huolenpidosta "jösses". Ei ole liikaa turhaa aikaa, ihan kuumeessa ja levossa. Tuskin täällä useammin kommentoin kuin muut ( luulenpa, että monia harvemmin ). Käytän aina samaa nimimerkkiä, joten lienen suht harvakseltaan kommentoimassa. Mutta tänään kyllä useamman laittanut. Siinä olet ihan oikeassa.

Huh, mitenköhän Immoskan nyt käy, kun Matami pääsee ison maailman makuun? Ympäri, ämpäri maailmaa mennään. Jääköhän pusuhuuli jetset elämää haikaileen? ( ja kiitos Chanel4, että kommentoit aina samalla nimimerkillä, kuten tuossa yllä kerroit).

• kuullaan kyllä
        pusukala jetset kirjoitti:

Huh, mitenköhän Immoskan nyt käy, kun Matami pääsee ison maailman makuun? Ympäri, ämpäri maailmaa mennään. Jääköhän pusuhuuli jetset elämää haikaileen? ( ja kiitos Chanel4, että kommentoit aina samalla nimimerkillä, kuten tuossa yllä kerroit).

Olkalaukku jää heti, kun Jussukka ei sitä taloudellisesti tarvi. Tänään on varmaan Jollashovissa bileet ja saattanee saada Immoska jo tänään lähtöpassit. Kuulostellaan...

• Kohta pellolle
        kuullaan kyllä kirjoitti:

Olkalaukku jää heti, kun Jussukka ei sitä taloudellisesti tarvi. Tänään on varmaan Jollashovissa bileet ja saattanee saada Immoska jo tänään lähtöpassit. Kuulostellaan...

On erinäisiä syitä, miksi Olkalaukkua pitää roikottaa vielä pari kuukautta mukana.

• patalaiskako vai?
        Kohta pellolle kirjoitti:

On erinäisiä syitä, miksi Olkalaukkua pitää roikottaa vielä pari kuukautta mukana.

Rakkaustarina olkalaukkuun loppuu heti, kun Johanna saa varteensa jonkun nalkekarhumaisen umpiheteron. Sillon lentää Immoska ja olkalaukku perässä ja perään ei itketä.
        Nyt sitä pidetään keikkakaverina ja unileluna paremman puutteessa. Ja lämpörullittaahan se tuhnun hiukset, kun ei taida enää sitäkään itse jaksaa tehdä.

• Positiivinen aspekti
        patalaiskako vai? kirjoitti:

Rakkaustarina olkalaukkuun loppuu heti, kun Johanna saa varteensa jonkun nalkekarhumaisen umpiheteron. Sillon lentää Immoska ja olkalaukku perässä ja perään ei itketä.
        Nyt sitä pidetään keikkakaverina ja unileluna paremman puutteessa. Ja lämpörullittaahan se tuhnun hiukset, kun ei taida enää sitäkään itse jaksaa tehdä.

Ehkä silloin vihdoin saadaan Juhan tarina glamourin ytimessä julki?

• glamourmatkaa pukkaa
        Positiivinen aspekti kirjoitti:

Ehkä silloin vihdoin saadaan Juhan tarina glamourin ytimessä julki?

Mahtaa toyboy pitkästyä, kun jää rannalle ruikuttaan numerolehden maksaessa glamourtuhnukkeen maailmanmatkat. Ei ne koko hovia sinne kustanna. Tekevät kuitenkin palveluksen , kun kärräävät ne välillä maasta pois (tai nähtäväksihän se jää, että tuleeko niitä matkoja edes ).

• Maailmanmatkat? NOT!
        glamourmatkaa pukkaa kirjoitti:

Mahtaa toyboy pitkästyä, kun jää rannalle ruikuttaan numerolehden maksaessa glamourtuhnukkeen maailmanmatkat. Ei ne koko hovia sinne kustanna. Tekevät kuitenkin palveluksen , kun kärräävät ne välillä maasta pois (tai nähtäväksihän se jää, että tuleeko niitä matkoja edes ).

Niitä matkoja ei sitten koskaan tullut...

• Mexiko
        glamourmatkaa pukkaa kirjoitti:

Uutta matkaa suunnitellaan Cancuniin näinä päivinä...

• Kulissina vaan?
    • Jösses, mitä tapahtu
      • pöyristynyt

Oikeesti, onko tuo eilisen työpäivän jälkeinen lopputulos?
        Raskas työ siis vaatii(ko) raskaat huvit?

• Julia ja Johanna

• Kyyröttäjä

• jösses

• Olkalaukun laukku

• piraattejako?

• F**k me, pliis

• Pikkupöhnävirne

• Kuutti ja Valas
    • hyhhyh

Hyi, jossain räkäsellä vessan lattiallako, johon kaiki on hieroneet kengistään vaikka mitä? Kyllä on glamuuritaiteilijoiden rahat tiukalla.

• Vaikka möyrii

SeiskaLiven unelmaduunin eteen tekee ihminen kaikkensa.

• Pyörimistä
    • Love Story
      • Perheonni

Heidän syvä rakkautensa kestää piinan, vainon, muksimiset ja kurmotukset.

• Rakkaas Lumivalakone

• Kesän kränä-aika
        Perheonni kirjoitti:

Heidän syvä rakkautensa kestää piinan, vainon, muksimiset ja kurmotukset.

Metropoli raportoi 20.7.2013 kesäisestä glamour-käänteestä:

”Johanna Tukiainen piinaa, vainoaa, pahoinpitelee ja uhkailee!

Johanna Tukiaisesta on tehty kuukauden sisällä useampia rikosilmoituksia poliisille pahoinpitelyistä. Nyt niitä on poikinut lisää.

Tukiaisen ex-kihlattu Juha Immonen kertoi Metropolille piinaavasta kuukaudesta. Immosen mitta tuli lopulta täyteen uhkailusta, vainoamisesta ja herjauksista, ja hän teki tutkintapyynnön poliisille pahoinpitelystä, kotirauhan rikkomisesta, uhkailusta ja vahingonteosta. Yölliset puhelinhäiriköinnit ovat tulleet tutuksi Juhalle. Hän saa jatkuvasti tekstiviestejä, joissa uhataan moottoripyöräjengeillä ja Juhan kotiin murtautumisella.

Vainoamisesta Immonen sai kouriintuntuvaa kokemusta, kun hän oli viettämässä aikaa ystävien seurassa ravintolassa. Tukiainen ilmestyi yllättäen paikalle naamioituneena. Johanna istuutui seurueen pöytään, vaikka häntä kiellettiin.

Immonen seurueineen poistui paikalta, joka ei Tukiaiselle sopinut, vaan hän kävi ravintolan ulkopuolella Immoseen käsiksi. Käsirysy äityi tappeluksi, jossa Juha sai vammoja kasvoihinsa. Myös seurueeseen kuulunut henkilö sai puremajäljet käteensä, kun hän yritti estää tappelua. Kaksi ohikulkijaa tulivat myös rauhoittamaan väkivaltaista Tukiaista.

Immosen mukaan Tukiainen oli erittäin sekavassa mielentilassa.

Immosen ystävät soittivat poliisit apuun ja Tukiainen poistui paikalta juosten ilman kenkiä. Poliisit tavoittivat Tukiaisen ja veivät hänet putkaan yöksi.

Immonen pelkää että Tukiainen aiheuttaa lisää väkivaltaisia tilanteita, jonka vuoksi hän haki Tukiaiselle lähestymiskieltoa perjantaina.

Tukiainen on myös aiemmin käynyt Immoseen käsiksi ja rikkonut hänen asunnossaan television. Myös Julia Tukiainen potki ja löi Immosta hänen asunnossaan. Juliastakin on tehty rikosilmoitus.

Johanna Tukainen sai 60 päivän ehdottoman vankeustuomion juhannusjuhlilla tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tuomion jälkeen Tukiainen on ehtinyt pahoinpidellä jo useamman henkilön.”

Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/julkkikset/johanna-tukiainen-piinaa-vainoaa-pahoinpitelee-ja-uhkailee/

• Turpiin ja onnea!
        Kesän kränä-aika kirjoitti:

Johanna Tukiaisesta on tehty kuukauden sisällä useampia rikosilmoituksia poliisille pahoinpitelyistä. Nyt niitä on poikinut lisää.

Tukiaisen ex-kihlattu Juha Immonen kertoi Metropolille piinaavasta kuukaudesta. Immosen mitta tuli lopulta täyteen uhkailusta, vainoamisesta ja herjauksista, ja hän teki tutkintapyynnön poliisille pahoinpitelystä, kotirauhan rikkomisesta, uhkailusta ja vahingonteosta. Yölliset puhelinhäiriköinnit ovat tulleet tutuksi Juhalle. Hän saa jatkuvasti tekstiviestejä, joissa uhataan moottoripyöräjengeillä ja Juhan kotiin murtautumisella.

Vainoamisesta Immonen sai kouriintuntuvaa kokemusta, kun hän oli viettämässä aikaa ystävien seurassa ravintolassa. Tukiainen ilmestyi yllättäen paikalle naamioituneena. Johanna istuutui seurueen pöytään, vaikka häntä kiellettiin.

Immonen seurueineen poistui paikalta, joka ei Tukiaiselle sopinut, vaan hän kävi ravintolan ulkopuolella Immoseen käsiksi. Käsirysy äityi tappeluksi, jossa Juha sai vammoja kasvoihinsa. Myös seurueeseen kuulunut henkilö sai puremajäljet käteensä, kun hän yritti estää tappelua. Kaksi ohikulkijaa tulivat myös rauhoittamaan väkivaltaista Tukiaista.

Immosen ystävät soittivat poliisit apuun ja Tukiainen poistui paikalta juosten ilman kenkiä. Poliisit tavoittivat Tukiaisen ja veivät hänet putkaan yöksi.

Immonen pelkää että Tukiainen aiheuttaa lisää väkivaltaisia tilanteita, jonka vuoksi hän haki Tukiaiselle lähestymiskieltoa perjantaina.

Tukiainen on myös aiemmin käynyt Immoseen käsiksi ja rikkonut hänen asunnossaan television. Myös Julia Tukiainen potki ja löi Immosta hänen asunnossaan. Juliastakin on tehty rikosilmoitus.

Johanna Tukainen sai 60 päivän ehdottoman vankeustuomion juhannusjuhlilla tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tuomion jälkeen Tukiainen on ehtinyt pahoinpidellä jo useamman henkilön.”

Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/julkkikset/johanna-tukiainen-piinaa-vainoaa-pahoinpitelee-ja-uhkailee/

Kaikki on kristillisesti anteeksiannettu!

• YYA-soppari
        Kesän kränä-aika kirjoitti:

Herra opetti meitä siunaamaan niitä, jotka meitä kiroavat.
        Tarkoituksenmukaisesti valikoiden. :)

• Lumivalakone

Pian on taas helmikuu, kuu lumivalkoisen rakkauden.

• Ihanaa, glamourista

Hauskaa on tiedossa, koska Tuksu ja Immoska ovat TAAS löytäneet toisensa. :)

• Ihanaa :)

Ryppyjä rakkaudessa…. Tuksun kirjoitti SeiskaLivessä 16.12. ensihetkinä:

”Mihin alkuperäinen blogini katosi????

Koko blogini jota olen kirjoittanut viimeisen tunnin, ei sitten nähtävästi tullutkaan tänne! Voi itku kun selitin siinä kaikki tapahtumien kulut tarkalleen pe asti.

No lyhyesti sanottuna, vietin Juhan kanssa pe illan. Olimme mukavassa pikkujoulujuhlassa jonka jälkeen lähdimme Juhan pyynnöstä DTM ravintolaan. Juha alkoi siellä loppuillasta lyömään mua ja tönäisi kovaa minua niin että kaaduin maahan.

Hän otti antamansa kotiavaimet mun taskustani vaikka sovimme että lähdemme yhdessä, koska hänellä oli hoidossa koirani ja possuni. Juha katosi tapansa mukaan.

Seuraavana pvänä hän soitti mulle humalassa päivällä ja sanoi keittävänsä puuroa possulleni kun olin tosi huolissani. Sen jälkeen en saanut enää Juhaa kiinni.”

Kirjoitus: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Mihin-alkuperainen-blogini-katosi-/1027072

• "Hullu ämmä!"

Viikonloppuna oli sitten myöhemmin kahakkaa Immoskan asunnolla (osallisina Tuksu, Immoska ja Joni Virtanen), ja nettiin tulvi erilaisia selityksiä. Tuosta viime yön säkenöivästä viestittelystä poimittakoon tähän Immoskan viesti, joka on ehditty jo poistaa, mutta internet kuitenkin muistaa kaiken:

"jätä hullu ämmä mun elämä rauhaan !!!! mä tulen paljastamaan kaikki susta."

• ”Hyi vit-tuu!!!!!!!"

Tuksun perusveto kehiin 16.12. aamulla:

"Joni please, lopeta Juhan vetäminen anaaliim!
        Hyi YÖKS teidän kanssa!!!!!!!!!!! Hyi vit-tuu!!!!!!!"

• Johanna <3 Juha

Johannalla ja Juhalla oli hieno loma Marokossa 4.-14.1.2014.
      Lomareissun lopputulemana odotamme vauvelia ensi syksynä! :)

• Elämää arabimaassa

Se taisi olla varsinainen lemmenloma, jossa Juha piteli Tuksua kädestä kaikissa vaativissakin tilanteissa. :)

• Hänen loppunsa?
        Elämää arabimaassa kirjoitti:

Se taisi olla varsinainen lemmenloma, jossa Juha piteli Tuksua kädestä kaikissa vaativissakin tilanteissa. :)

Kokemus lie ollut sen verran järkyttävä luottohomoseksuaalihovikampaajalle,
        että tämä päätti päivänsä?

• Ensi helmikuu

Aina tulee uusi helmikuu.

• Tuksu <3 Immoska
    • Immoska kateissa

Kihlautunut Juha Immonen on kadonnut.
      Hänestä ei ole kuultu mitään 18.1.14 jälkeen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15440
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3489
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      271
      2433
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1763
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      128
      1474
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      377
      1426
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1223
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1143
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe