Siis nyt olis hakusessa tytölle kaunis ja särmikäs ja mielellään erikoinen suomalainen nimi:) Mitä nopeammin sen parempi
Kaunis, särmikäs ja erikoinen tytönnimi?
15
242
Vastaukset
- 45+
Kirta
Opri
Heljä
Verna
Jarna
Larissa
Meeri - Tässäpä tätä
Fiia
Friia
Sienna
Serafia
Rosanna
Nitta
Iria
Josefia
Julianna
Killa
Mariela - kivoja nimiä
Tilda, Iiris, Sara, Kerttu, Hertta, Juuli, Arian, Irene, Krista, Saara, Noora, Ruusu, Ronja, Veera, Verona, Peppi, Lotte
- riksraks
Viviana
Mimi
Veela
Idalmiina
Usva
Tuike
Mimmu
Inari
Teresa - -ada-
Miten ois Pihla, Kaarna, Auri, Jasna, Karamella, Milda, Tilhi, Odessa, Mimi, Safira, Vadelma?
- yökyöpelihkö
No itselläni tuli mieleen:
Eimi
Henni
Unna
Sira
Asta
Elma - NimiTäti
Siru.
Fiona.
Selma.
Tyyni.
Hulda.
Fanny. - Primrose
Inkeri
Iris
Krista
Tulikki
Veera
Virva - tööttööt
Ira Alexandra/Aleksandra
- erikoisia nopeesti
Mariila
Sannika
Anneea - Anni Karoliina
Ringa
Pipsa
Riia
Liia
Mariel
Tea
Rosina
Rosita
Ruut
Sarri
Nita
Meela
Sarita
Bea
Fiia
Mandi
Ruusa - Hitto mitä nimiä!!
Aika omituisia nimiä olette keksineet. Osa toki on ihan hyviäkin mutta miksi väkisin keksimällä pitää etsiä hölmöjä nimiä kun hyviä on jo valmiiksi olemassa. Kirta,Opri,iria,Killa,kuulostavat lehmän nimiltä, Tilhi on lintu!! Sarri ja Meela vasta pöhköltä kuulostaa. Toivottavasti löydät hyvän nimen, mutta karsi ankarasti kun tuota listaa luet.
- SweetPoison
Rinja, Tinka, Ennika, Nita, Nikita, Ria, Rea, Ramona, Myrtti, Unikko, Siru
- Helinä-keiju.
Saga
Sirja
Erin
Inga
Fredrika
Henriikka
Rebekka
Valpuri
Seela
Kiira
Kira
Sandra
Taru
Usva
Aava - Einon mutsi
Milma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169262
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266068- 1044946
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592931- 432711