Apua! TV:ssä ei näy tekstitykset!

Täti Punainen

Mulla 5 vuotta vanha Techwood-merkkinen 37"-tauluTV. Painelin yhtenä iltana kaukosäätimen nappeja puolinukuksissa ja nyt TV näyttää tekstitykset muissa paitsi TV1, TV2, TV5, Teemalla ja Avalla. Vaikka kuinka valitsen tekstityskielen ja yritän kaikkea niin en saa näihin kanaviin tekstityksiä takaisin. Teeman tekstittömyys harmittaa tosi paljon.
Uskallanko painaa asennuksista esim. ensiasennuksen? En löydä mitään tehdasasetusten palautuksia kuten esim. tietskassa on.

Mitä mä teen?

Techwood pelittää muuten ihan hyvin, vaikka ikääkin on jo.

PLs - antakaa jotain vinkkiä.

8

14253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asijantuntia4

      Juu, tuo ensiasennus on ilmeisesti sama asia kuin tehdasasetukset. silloin kanavatkin on haettava uudelleen automaattihaulla. Kyllä tekstityksenkin varmaan takaisin saa, kun valitset subtitle-toiminnalla tekstityksen päälle.

      • Täti Punainen

        Täti Punainen kiittää!
        Nyt viimein uskalsin ottaa ensiasennuksen ja automaattikanavahaun ja simsalabim! tekstit palasivat. Siis - ensiasennus onkin sama kuin tehdasasetusten palautus.
        Kiitos kovasti kaikille asijantuntioille. Olipas helpotus!


    • Rokkiwaari

      En tiedä millainen on Techwood merkkisen koneen koukosäädin, mutta mun Sonyn kaukosäätimessä on nollan (0) oikealla puolella näppäin, jossa on TV-ruudun kuva ja kolme pistettä. Sitä painelemalla YLEn kanavien tekstityken pääe ja pois.

      • Rokkiwaari

        Siis Ylen kanavien tekstityksen saa päälle ja pois.


      • Anonyymi

        Mulla Samsung, ennen sain tekstityksen ykköseen kakkoseen,kolmoseen tulee automaattisesti. Tv1 333, tv2 334 kolmoselta ei aina välttämättä tule tekstitystä. Ja harmitta nelosen tekstitys kun laittaa tekstitystä ja numerot 333, niin tekstitys on aivan jotain muuta, katon vaikka haluatko miljonääriksi, siinä tekee kysymyksen haluatko miljonääriksi siinä voi lukea ,lähdetäänkö vessapöntölle 👈, tämä vain esimerkki mutta ei kaukaa haettu. Huono kuuluisille tekstitys ihan automaattisesti.


    • Tarkista kello

      Kun kerroit että, ”kaukosäätimen nappeja puolinukuksissa”, olisikohan käynyt niin, että olet painanut telkkariin kellonajan näkyviin. Minulla ei tekstitys pelaa kaikilla kanavilla jos kellonaika päällä.

    • Monet on teeveet

      Minulla on televisio, josta tekstitystä ei nimenomaan saa päälle subtitle-napista, vaan lang-napista. siinä on sitten valikko, puhekieli/tekstityskieli. (Subtitle=tekstitys, Languages=kielet)

    • Anonyymi

      miksi tv-4:jän tekstitys näkyy niin suurena että peitää puoli ruutua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe