Naiset jotka kärsitte yliaktiivisesta rakosta, haluaisin kysyä erästä asiaa. Olen vasta 18 vuotias nuori naisen alku ja minulla todettiin olevan yliaktiivinen rakko virtsarakon tähystyksessä. Rakkooni mahtui vain noin 2dl nestettä vaikka kuuluisi mahtua 4dl. Rakkoni on ylipäätänsä hyvin arka ja kipeä, varsinkin kun olen sen juuri tyhjentänyt niin jää pissittämään ihan kauheasti. Minulla on jo muutaman kuukauden ajan ollut poikaystävä ja rakkoni on aina haitannut seksielämäämme. Ongelmana on se että kun olemme yhdynnässä rakkossa alkaa tuntua aralta ja epämukavalta.
Onko muilla samanlaista vaivaa?
Yliaktiivinen rakko ja yhdyntä
1
840
Vastaukset
- myös pissavaivainen
Minulla on myös sama vaiva ollut jo melkein vuoden ajan. Itse olen 31-vuotias nainen. Vaivat alkoivat viime vuoden lopussa ja tähän päivään saakka ovat kestäneet, tosin nyt Vesicare 10 mg-tableteilla oireet ovat sen verran helpottaneet, että alun 10 minuutin välein tapahtuneet vessakäynnit ovat nyt pidentyneet 1-2 tunnin väleiksi, että kai tässä voisi ajatella homman olevan menossa parempaan päin :).
Itse en ole pystynyt seksiä mieheni kanssa harrastamaan moneen kuukauteen, sillä vessahädän tunne on ihan koko ajan läsnä, eikä hirveämmin tee mieli seksiä tämän takia. Minua kiinnostaisikin tietää muiden yliaktiivisesta rakosta kärsivien ajatuksia ja kokemuksia että miten se seksin harrastaminen yliaktiivisen rakon kanssa oikein onnistuu? Minulla on välillä ollut myös pientä muutaman tipan virtsankarkailua, joten pelottaa myös että seksiä harrastaessa lirahtaa pissaa sitten enemmänkin ja tämä vielä entisestään haittaa seksihaluja. Asia rassaa parisuhdetta välillä kovastikin, koska toisella tietysti on normaalit halut. Mieheni on ollut kyllä huomaavainen asian kanssa eikä ole minua painostanut seksiin, josta iso plussa hänelle. Silti olen välillä ollut tosi masentunut, kun tuntuu että tämä vaiva ei parane ikinä, että entäs jos jään koko loppuiäkseni pissavaivaiseksi... Ei minua niinkään haittaa se että vessassa tarvitsee juosta tunnin-parin välein, vaan kun tuo vessahädän tunne vain joskus loppuisi!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106