Focuksen ja Fiestan 3-pyttyiset maailmanmoottorit aivan surkeita Suomen talvisäässä (TM-testit talvelta). Fordin myyjät niillä yrittävät ostajia vakuuttaa kovasti, mutta, mutta...Hondan Civic pehmitti ne vapaastihengittävällä. Ford fuskaa ja yrittää surkealla moottorillaan harhauttaa ostajia. Honda on edelleen maailaman suurin moottorivalmistaja ja osaa asiansa.
Vastaukset 4
- honda!!
on vitsi!
- tht1
Opi kirjoittamaan...
1.0L EcoBoost moottori voitti viimevuonna monia palkintoja,vuoden paras alle 1 litrainen,paras pensamoottori ym...
Focuksessa on sitä moottoria jo ollut jonkin aikaa ja siinä se on näyttänyn olevan erinomainen moottori.
Fiestan nokalla se on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä kun fokustakin liikuttaa tosi hyvin.
Focus ei ainakaan ole huono lämpeämään talvella,vaan lämpenee nopeammin kun 1.6l koneella varustettu focus.
Toyotan kauppa-apulaiset käyvät näillä palstoilla naamat punaisina vikisemässä kun tätä uutta pikkuihmettä saa vain fordilta.- Fiesta pelittää
Heti ostan 125 heppasen Fiestan kun rahat löytyy. Fiksu moottori kaikintavoin.
Muilla merkeillä ei ole mitään tällaista teknologia ihmettä.
kia myy vain halvalla hinnallaan - ilmeieseti lapsi tai orjatyövoiman käyttö.
yariksessa ei ole muuta hyvää kuin että tehty Ransakassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560