Focuksen ja Fiestan 3-pyttyiset maailmanmoottorit aivan surkeita Suomen talvisäässä (TM-testit talvelta). Fordin myyjät niillä yrittävät ostajia vakuuttaa kovasti, mutta, mutta...Hondan Civic pehmitti ne vapaastihengittävällä. Ford fuskaa ja yrittää surkealla moottorillaan harhauttaa ostajia. Honda on edelleen maailaman suurin moottorivalmistaja ja osaa asiansa.
Fordilta iso bluffi ecobuuster moottoreista
4
440
Vastaukset
- honda!!
on vitsi!
- tht1
Opi kirjoittamaan...
1.0L EcoBoost moottori voitti viimevuonna monia palkintoja,vuoden paras alle 1 litrainen,paras pensamoottori ym...
Focuksessa on sitä moottoria jo ollut jonkin aikaa ja siinä se on näyttänyn olevan erinomainen moottori.
Fiestan nokalla se on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä kun fokustakin liikuttaa tosi hyvin.
Focus ei ainakaan ole huono lämpeämään talvella,vaan lämpenee nopeammin kun 1.6l koneella varustettu focus.
Toyotan kauppa-apulaiset käyvät näillä palstoilla naamat punaisina vikisemässä kun tätä uutta pikkuihmettä saa vain fordilta.- Fiesta pelittää
Heti ostan 125 heppasen Fiestan kun rahat löytyy. Fiksu moottori kaikintavoin.
Muilla merkeillä ei ole mitään tällaista teknologia ihmettä.
kia myy vain halvalla hinnallaan - ilmeieseti lapsi tai orjatyövoiman käyttö.
yariksessa ei ole muuta hyvää kuin että tehty Ransakassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899