Focuksen ja Fiestan 3-pyttyiset maailmanmoottorit aivan surkeita Suomen talvisäässä (TM-testit talvelta). Fordin myyjät niillä yrittävät ostajia vakuuttaa kovasti, mutta, mutta...Hondan Civic pehmitti ne vapaastihengittävällä. Ford fuskaa ja yrittää surkealla moottorillaan harhauttaa ostajia. Honda on edelleen maailaman suurin moottorivalmistaja ja osaa asiansa.
Fordilta iso bluffi ecobuuster moottoreista
4
435
Vastaukset
- honda!!
on vitsi!
- tht1
Opi kirjoittamaan...
1.0L EcoBoost moottori voitti viimevuonna monia palkintoja,vuoden paras alle 1 litrainen,paras pensamoottori ym...
Focuksessa on sitä moottoria jo ollut jonkin aikaa ja siinä se on näyttänyn olevan erinomainen moottori.
Fiestan nokalla se on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä kun fokustakin liikuttaa tosi hyvin.
Focus ei ainakaan ole huono lämpeämään talvella,vaan lämpenee nopeammin kun 1.6l koneella varustettu focus.
Toyotan kauppa-apulaiset käyvät näillä palstoilla naamat punaisina vikisemässä kun tätä uutta pikkuihmettä saa vain fordilta.- Fiesta pelittää
Heti ostan 125 heppasen Fiestan kun rahat löytyy. Fiksu moottori kaikintavoin.
Muilla merkeillä ei ole mitään tällaista teknologia ihmettä.
kia myy vain halvalla hinnallaan - ilmeieseti lapsi tai orjatyövoiman käyttö.
yariksessa ei ole muuta hyvää kuin että tehty Ransakassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086