Fordilta iso bluffi ecobuuster moottoreista

Fordista eroon

Focuksen ja Fiestan 3-pyttyiset maailmanmoottorit aivan surkeita Suomen talvisäässä (TM-testit talvelta). Fordin myyjät niillä yrittävät ostajia vakuuttaa kovasti, mutta, mutta...Hondan Civic pehmitti ne vapaastihengittävällä. Ford fuskaa ja yrittää surkealla moottorillaan harhauttaa ostajia. Honda on edelleen maailaman suurin moottorivalmistaja ja osaa asiansa.

4

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • honda!!

on vitsi!

• tht1

Opi kirjoittamaan...

• 1.0L EcoBoost moottori voitti viimevuonna monia palkintoja,vuoden paras alle 1 litrainen,paras pensamoottori ym...
      Focuksessa on sitä moottoria jo ollut jonkin aikaa ja siinä se on näyttänyn olevan erinomainen moottori.
      Fiestan nokalla se on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä kun fokustakin liikuttaa tosi hyvin.
      Focus ei ainakaan ole huono lämpeämään talvella,vaan lämpenee nopeammin kun 1.6l koneella varustettu focus.
      Toyotan kauppa-apulaiset käyvät näillä palstoilla naamat punaisina vikisemässä kun tätä uutta pikkuihmettä saa vain fordilta.

• Fiesta pelittää

Heti ostan 125 heppasen Fiestan kun rahat löytyy. Fiksu moottori kaikintavoin.

Muilla merkeillä ei ole mitään tällaista teknologia ihmettä.

kia myy vain halvalla hinnallaan - ilmeieseti lapsi tai orjatyövoiman käyttö.

yariksessa ei ole muuta hyvää kuin että tehty Ransakassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4648
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2451
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe