Minkälainen kaurisuros pedissä?

ilona

Eli kertokaahan kokemuksia kaurismiehestä sängyssä?

8

2653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nam

Omasta kokemuksesta Kauris on aikalailla erilainen sängyssä kuin normaalisti, ei todellakaan pidättäytyväinen jne. Alussa homma tuntui hieman kömpelöltä, mutta eiköhän sekin ole ihan normaalia ja molemminpuoleista. Sain parasta kyytiä vuosikausiin ; )

• Typykkä

Olen samaa mieltä että ihan aluksi saattaa tunnostaa tosiaan hieman kömpelöltä mutta sitten hurmos alkaa;) Helliä ja osaavat kyllä löytää oikeat paikat takuuvarmasti... ne mistä minulla on kokemusta eivät välttämättä ole olleet mitään hirveillä vehkeillä varustettuja mutta ovat osanneet niitä käyttää sekä muita avujaan:P

• kaksostyttö
        Typykkä kirjoitti:

Olen samaa mieltä että ihan aluksi saattaa tunnostaa tosiaan hieman kömpelöltä mutta sitten hurmos alkaa;) Helliä ja osaavat kyllä löytää oikeat paikat takuuvarmasti... ne mistä minulla on kokemusta eivät välttämättä ole olleet mitään hirveillä vehkeillä varustettuja mutta ovat osanneet niitä käyttää sekä muita avujaan:P

kauriit ovat melko hyviä kyllä! itse olen saanut kokea kaikenlaista kauriin kanssa.. mutta tämä kaurismies on sanonut että hänen mielestään seksi ei ole mikään maailman tärkein juttu ja eipä jokapäivä häntä edes innosta.. mutta sitten kun hän todella on "sillä tuulella" niin seksi on todella loistavaa!! :) ja hän on hyvin hellä ja löytää kyllä oikeat paikat! =)

• Gemini

Ihana, villi ja rohkea...ainakin tuollainen 40 kaurismies pitkässä suhteessa.

• merenneito

Olen tuntenut 40 kaurismiehen (varatun)reilun vuoden verran...sänkyyn ei ole ollut kiire eikä saman peiton alla olla piipahdettu. Molempien olisi tehnyt mieli, sähköä on ollut latauksessa, mutta siihen se on jäänyt. Ystäviä ollaan edelleenkin, ehkä juuri siitä syystä...kauris on arka eläin, vai onko?

• ritari
        merenneito kirjoitti:

Olen tuntenut 40 kaurismiehen (varatun)reilun vuoden verran...sänkyyn ei ole ollut kiire eikä saman peiton alla olla piipahdettu. Molempien olisi tehnyt mieli, sähköä on ollut latauksessa, mutta siihen se on jäänyt. Ystäviä ollaan edelleenkin, ehkä juuri siitä syystä...kauris on arka eläin, vai onko?

kauris on arka eläin totta kai. mitä tulee kaurismieheen, niin tilanne on varmaan ihan päinvastainen, ja tässä puhun omasta kokemuksesta. tulisuutta ja intohimoa löytyy. et ole ajatellut että se että hänellä on jo kumppani, jotenkin vaikuttaisi, vaikka taustalla.

• merenneito
        ritari kirjoitti:

kauris on arka eläin totta kai. mitä tulee kaurismieheen, niin tilanne on varmaan ihan päinvastainen, ja tässä puhun omasta kokemuksesta. tulisuutta ja intohimoa löytyy. et ole ajatellut että se että hänellä on jo kumppani, jotenkin vaikuttaisi, vaikka taustalla.

40 kauris-ystäväni pitää minusta ja minä hänestä. Aluksi oli ehkä vaikea tottua siihen, ettei hän sanonut mitään herkkää, mutta sanathan ovat vain helinää. Koska ystäväni on varattu, niin en voi sanoa, että hän on uskollinen, ainakaan henkisessä mielessä, sängyssä emme ole hengailleet. Mutta hänessä on jotakin, jonkinlaista ystävyys-uskollisuutta, hän saattaa pitää parinkin viikon tauon, jolloin ei ota yhteyttä, mutta - hän ei myöskään ole koskaan luvannut minulle mitään, joten en voi mitään vaatiakaan. Kun hän taas ilmoittaa itsestään, on se ainakin minulle iloinen asia ja tiedän, etten ole hänelle kuitenkaan täysin merkityksetön - näiden 1,5 vuoden ajan, jona olen ollut hänestä hyvinkin vahvasti tietoinen. Kun ei odota liikoja ja elää omaa elämäänsä, niin ehkä jopa kauris-mieskin avautuu ja kertoo totuuden tunteistaan ja monesta muustakin asiasta - joskus. Iloitaan siis tästäkin hetkestä, kun meillä on kauris (tai mikä muu tahansa) ystävänä ja rakastettuna.

• santtu22

Parasta mitä koskaan!!!!!Kaurismies omasta kokemuksesta intohimoinen ja hellä rakastaja!!!
      Osaa hommansa ja näyttää myös itse nauttivansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe