Eli kertokaahan kokemuksia kaurismiehestä sängyssä?
Minkälainen kaurisuros pedissä?
8
2653
Vastaukset
- nam
Omasta kokemuksesta Kauris on aikalailla erilainen sängyssä kuin normaalisti, ei todellakaan pidättäytyväinen jne. Alussa homma tuntui hieman kömpelöltä, mutta eiköhän sekin ole ihan normaalia ja molemminpuoleista. Sain parasta kyytiä vuosikausiin ; )
- Typykkä
Olen samaa mieltä että ihan aluksi saattaa tunnostaa tosiaan hieman kömpelöltä mutta sitten hurmos alkaa;) Helliä ja osaavat kyllä löytää oikeat paikat takuuvarmasti... ne mistä minulla on kokemusta eivät välttämättä ole olleet mitään hirveillä vehkeillä varustettuja mutta ovat osanneet niitä käyttää sekä muita avujaan:P
- kaksostyttö
Typykkä kirjoitti:
Olen samaa mieltä että ihan aluksi saattaa tunnostaa tosiaan hieman kömpelöltä mutta sitten hurmos alkaa;) Helliä ja osaavat kyllä löytää oikeat paikat takuuvarmasti... ne mistä minulla on kokemusta eivät välttämättä ole olleet mitään hirveillä vehkeillä varustettuja mutta ovat osanneet niitä käyttää sekä muita avujaan:P
kauriit ovat melko hyviä kyllä! itse olen saanut kokea kaikenlaista kauriin kanssa.. mutta tämä kaurismies on sanonut että hänen mielestään seksi ei ole mikään maailman tärkein juttu ja eipä jokapäivä häntä edes innosta.. mutta sitten kun hän todella on "sillä tuulella" niin seksi on todella loistavaa!! :) ja hän on hyvin hellä ja löytää kyllä oikeat paikat! =)
- Gemini
Ihana, villi ja rohkea...ainakin tuollainen 40 kaurismies pitkässä suhteessa.
- merenneito
Olen tuntenut 40 kaurismiehen (varatun)reilun vuoden verran...sänkyyn ei ole ollut kiire eikä saman peiton alla olla piipahdettu. Molempien olisi tehnyt mieli, sähköä on ollut latauksessa, mutta siihen se on jäänyt. Ystäviä ollaan edelleenkin, ehkä juuri siitä syystä...kauris on arka eläin, vai onko?
- ritari
merenneito kirjoitti:
Olen tuntenut 40 kaurismiehen (varatun)reilun vuoden verran...sänkyyn ei ole ollut kiire eikä saman peiton alla olla piipahdettu. Molempien olisi tehnyt mieli, sähköä on ollut latauksessa, mutta siihen se on jäänyt. Ystäviä ollaan edelleenkin, ehkä juuri siitä syystä...kauris on arka eläin, vai onko?
kauris on arka eläin totta kai. mitä tulee kaurismieheen, niin tilanne on varmaan ihan päinvastainen, ja tässä puhun omasta kokemuksesta. tulisuutta ja intohimoa löytyy. et ole ajatellut että se että hänellä on jo kumppani, jotenkin vaikuttaisi, vaikka taustalla.
- merenneito
ritari kirjoitti:
kauris on arka eläin totta kai. mitä tulee kaurismieheen, niin tilanne on varmaan ihan päinvastainen, ja tässä puhun omasta kokemuksesta. tulisuutta ja intohimoa löytyy. et ole ajatellut että se että hänellä on jo kumppani, jotenkin vaikuttaisi, vaikka taustalla.
40 kauris-ystäväni pitää minusta ja minä hänestä. Aluksi oli ehkä vaikea tottua siihen, ettei hän sanonut mitään herkkää, mutta sanathan ovat vain helinää. Koska ystäväni on varattu, niin en voi sanoa, että hän on uskollinen, ainakaan henkisessä mielessä, sängyssä emme ole hengailleet. Mutta hänessä on jotakin, jonkinlaista ystävyys-uskollisuutta, hän saattaa pitää parinkin viikon tauon, jolloin ei ota yhteyttä, mutta - hän ei myöskään ole koskaan luvannut minulle mitään, joten en voi mitään vaatiakaan. Kun hän taas ilmoittaa itsestään, on se ainakin minulle iloinen asia ja tiedän, etten ole hänelle kuitenkaan täysin merkityksetön - näiden 1,5 vuoden ajan, jona olen ollut hänestä hyvinkin vahvasti tietoinen. Kun ei odota liikoja ja elää omaa elämäänsä, niin ehkä jopa kauris-mieskin avautuu ja kertoo totuuden tunteistaan ja monesta muustakin asiasta - joskus. Iloitaan siis tästäkin hetkestä, kun meillä on kauris (tai mikä muu tahansa) ystävänä ja rakastettuna.
- santtu22
Parasta mitä koskaan!!!!!Kaurismies omasta kokemuksesta intohimoinen ja hellä rakastaja!!!
Osaa hommansa ja näyttää myös itse nauttivansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2212926Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1732556Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1071189Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321102- 681048
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka338989Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788