^ :-)
170cm pitkät, paljon olisi unelmapainonne?
41
5245
Vastaukset
- Lihavuusindexi
Unelma ehkä 43. Nyt 53. Olen niin lihava että läskiä tursuu joka välistä ja muita ihmisiä varmaan kuvottaa :/
Mutta shieeeet. Mä vaan syön herkkuja samalla ku hoen että oon läski. Miten saan sen loppumaan! Normi ruoka ei ongelma. Vaan karkit!!- katkiiis
älääää mul sama tilanne paitsi oon 58 kg!! Haluun painaa 55 ksk tiiän et miul on kuitebki lihaksiaki. Läski olen silti, ja kokoajan syön herkkuja -.-
- Think Before You Act
Varmaan auttaa hirveesti muita samanpituisia ja -painosia se, kun sanot ittees läskiks. Sama, kun haukkuisit niitä läskiks.
- repaleinen
Pian minäkin saavutan sen, pian.
- rakkaat parantukaa
45 kg
- rumaläski
Olen 5cm liian pitkä vastatakseni tähän kysymykseenne mutta vastaan kuitenkin:
pituus siis 175CM,
PAINO nyt 47,5KG
TAVOITE alle 39KG
ikä 17v.
-Unelmapaino 33kg, oon painanu 35kg siis 175cm pitusena!.
Jouluna: porsas,
Nyt:Läski,
Kohta: vielä pullea,
Kesään mennessä: vielä pullea,yli 42kg,
Syksyllä: Normaali/ok n40kg
Jouluksi Hoikka/hyvä.35-39kg
mun aikataulu on noin pitkä koska en halua laihtua liian nopeesti kun kilot tulee varmimmin takasin mitä nopeemmin ne lähtee, kokemusta on ja sitä virhettä en toista.
Valitsen rasvaa polttavia ruoka-aineita, mm parsakaali/kaalit, artisokka, greippi. kts kysymykseni Tonalinista, ilmeisesti siitä on turha etsiä apua?
ps, lähden lukion jälkeen opiskelemaan ravitsemustieteitä :) - thinspiration3
mä oon 172 cm ja 37.2 kg laihduttakaa likat
- Uuuh
Mmmm! Itekkki ooon 20 kg ja 190 cm pitkä!
Oikeeeeesti oooon niiiin läski!!! Siiiis haluun laihtuu... Unelmana 19 kg!!
- liian vähän nyt
Lähemmäs 60kg. Oon 173cm ja vaaka näytti tänä aamuna 52,5kg! :O
säikähdin noin alhaista painoani! vihaan tätä jatkuvaa painon tarkkailua!
Huomaan itsessäni kauheita sivuoireita, jos en ole syönyt tarpeeksi.
Oon vihainen, väsynyt, masentunut ja en jaksa keskittyä mihinkään.
Tavoite on saada paino aikanakin 57kg kesään mennessä.- Anonyymi
Mulla on tavoite painoni 58 kilosta 65 ainaki koska lihas massa tarvii energiaa ja ravinteita mut lihasta mul on aivan saatanasti ja ne näkyy selvästi koska oon laiha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tavoite painoni 58 kilosta 65 ainaki koska lihas massa tarvii energiaa ja ravinteita mut lihasta mul on aivan saatanasti ja ne näkyy selvästi koska oon laiha
Oon siis 171cm pituinen jätkän pätkä
- fäti11
hah, pituutta 174 cm ja painoa 103 kiloa. Siinä teille sulateltavaa. Ja kiitos kysymästä: voin oikein hyvin =)
- biyori
Mä oon 171,5cm pitkä ja painan jotain 51,5-52kg nyt. Olisin onnellinen jos painaisin 50kg..49kg olisi parempi.
- ESMER.
Ite olen senttiä vaille 170 ja tavoitteena on ollut saada paino 39 kiloon. Tosin, on siinä niitä välitavoitteitakin; ensin 50, 46 ja 42. Nyt paino noin 57 kg, alimmillaan olen ollut 42 kg.
- 159cm 52kg
Lihavuudessa on aina omat riskinsä, kuten tyypin 2 diabetes ja sydän- ja verisuonitaudit, mutta toisaalta on myös liiallisessa laihuudessakin (esimerkiksi sydämen rytmihäiriöt). Siksi on parasta vain pysytellä normaalipainossa, vaikka aivot sanoisivat mitä tahansa. Näiltä sivustoilta löytyy painoideksejen laskuri.
http://kalorilaskuri.fi/painoindeksi - exanorektikko
En ole ihan 170cm, pari senttiä jää vaille. Mutta ihannepainoni on siinä 57-59 kieppeillä.. Näen itseni aina joko liian läskinä tai liian laihana, mutten koskaan ole tyytyväinen itseeni. Välillä tuntuu että tahdon laihtua muutaman kg, mutta sitten taas toisinaan tahdon saada enemmän painoa ja muotoa kroppaan :/ Eniten tahtoisin senttejä vyötäröltä pois.. Rinnat ja lantio saavat vaikka kasvaa :(
- laiheliini1
oon ite 172 cm ja painan 49,2. Olin vielä syksyllä 52 mutta oon sanu nyt pudotettua. Tuli huono olo kun hain syömishäiriöön apua ja nyt kaduttaa. Tahtoisin painaa n. 40 kg. en pidä itseäni mitenkään lihavana mutta mulla on tosi iso lihomisen pelko ja ajattelen aina syötyäni mitä seuraa.
- oonkailiianlaiha
Ei oo totta. Te ootte 170 ja painatta osa alle 40 kg!! Sairaalloisen laihoja sanon minä.. Ite muutama sentti alle 170 ja painoo 49 kg, toivoisin olevani vähä painavampi, hiljaa hyvä tulee.. Tunnen itteni joskus liian laihaks..
- aindfqpif
oonkailiianlaiha kirjoitti:
Ei oo totta. Te ootte 170 ja painatta osa alle 40 kg!! Sairaalloisen laihoja sanon minä.. Ite muutama sentti alle 170 ja painoo 49 kg, toivoisin olevani vähä painavampi, hiljaa hyvä tulee.. Tunnen itteni joskus liian laihaks..
sama juttu
- pikkulintu
45kg, oon 168cm pitkä ja nyt painan ihan liikaa :'(((
- voivoiteitä
siis kuka ihme haluaa painaa jotain 39kg?? En edes muista milloin tai missä iässä on painoa tuon verran, varmaan joku ala-asteen alkupäässä? EN vain tajua miten kilot muka tekee onnellisemaks, tai mitä vähempi kiloja! Koska voin kertoa että turhaa on homma. Sen tuutte joskus huomaamaan..
- unelmana
unelmapainoni on 25 kiloa. olen kans 170cm.
- mmo3
65 kg ehkä :D jotai sellasta, koska lihas :)
- tired of life.
en ees sano paljon painan nyt -.- mut 48-51 ois unelma.
- ädldlld
Oon 172 cm / 54kg , tavoitteena olis joku 45kg :) paino oli pari kk sitten 67, hyi Kuvottavaa.
- eeter
oho.. miten laihutit?? ite oon 170cm ja puntari näytti tänää 66kg.... tavote olis nyt ainakin aluks 50kg...
- taistelu_mursu
Juu sori oon ihan liian lyhyt 152cm ja ihan hirvee läski n.43kg SIIS IHAN KAUHEETA !!! tavoite jtn 30-20kg
- läskifat
eikää ;_; tunnen itteni niiiin isoksi. täällä ilmottautuu isoluinen ja -kroppanen tyttö, jolla pituutta siinä 173cm paikkeilla ja painoa 67kg, 22päivässä jättäny karkit pois ja laihtunu kolme kiloo, koska rupes jo kuvottaa 70kg numero puntarissa. nyt aluksi tavotteena se 65kg ja sitte se 60kg. sit oisin tyytyväine
- kohtuudella
Olen 173 cm, painoin puoli vuotta sitten 52, nyt 56. Tavoite on tuo edellinen paino, mutta unelma olisi 45. Siihen on tuskin mahdollisuuksia, sillä saan jo ennen sen saavuttamista harmia ja vaikeuksia. Se ei olisi liian vähän, sillä painoin aiemmin lähes kolme vuotta 30-33 kg (saman pituisena), enkä joutunut edes lääkäriin. Järki kuitenkin sanoo, ettei siinä ole mitään järkeä, eikä se tee yhtään sen onnellisemmaksi.
- ghjil
Mä painan nyt 74 kg ja oon jotakuinkin 170 cm pitkä. Tavote on päästä ensiks 60 kiloon ja kattoo siitä sit eteenpäi. Mut kyl ois kiva päästä 50 kiloon.
- sekaasin
171/39, unelma 20kg, tavote 59-61.
- Khfjfaswrddcxhöb
En tiiä mutta ite oon 180 cm pitkä, ja olen suunnitellut lähettäväni hakemuksen mallitoimistoon. Olen lukenut, että malleilta (siis ns. lavamalleilta, "huippumuodin" parissa työskenteleviltä malleilta :'D) vaaditaan: oma pituus - 20 = paino, minun tulisi painaa siis 60 kg. Ja painan sitäkin vähemmän, painan nyt jotain 57 kg. Eli vielä vähän varaa lihoa. Tai ainakin lihasa kerätä. Haluisin olla timmimpi.
Mitkään mallihommat ei kyllä kiinnosta, enkä pidä itteäni mitenkään kauniina, mutta kun pitkiä ja erikoisen näkösiä tyttöjä ne sinne vissiin haluaa... - Terve115
Silloin kun olin sellanen 20v niin päätin aloittaa "vähän" laihduttamaan paino silloin oli 57kg vaikka vaikka olin silloin normaalipainoinen. Sittenhän laihdutettiin ja liikaa, paljon kuntoilua vähän ruokaa. Paino tippui nopeasti 47kg. Sen jälkeen ajattelin aina "vielä pari kiloa niin sit on hyvä" vaikka olin jo alipainoinen. Sit käytiin moneen otteeseen liian lähellä kuolemaa. Mutta nyt on asiat hyvin, oon nyt 27v pituus 173cm paino 57.
- ihquuuuuuuuuuu
Mä oon nyt tyytyväinen. Oon 176 cm ja painan 2,5 kg.
Joo no tytöt rakkaat, mä oon 172 pitkä ja painan 79.5!!!! Bizes siinä sulateltavaa. Mun tavoitepaino on jotain 63kg koska oon kuitenkin aika pitkä ja mulla on jonkun verran lihasta. KUITENKIN iloitkaa mun puolesta oon melkein kokonaan lopettanut syömisen ja oon tiputtanut 14 päivässä yli 10 kiloa?! Kesään mennessä voin vihdoin käyttää shortseja ilman että häpeän koko kroppaani.
- jjeeeeejj
Minkä ikänen oot? Pitääpä kokeilla samaa!
Joo oon 10cm lyhyempi ( eli 160cm) mutta siis painan 54,4kg ja tavote ois 50kg ehkä 45kg riippuu vähä mut ainaki 50kg. Sillä reidet on kamalat.
- Läskiiiihhcvxyjx
Oon 166cm paino 46.4kg
- Anonyymi
Oon niinku 170cm suunnillee ja painan 48kg haluisin olla 45kg mut jatkan vaa syömistä koska ei mua haittaa sinäänsä koska mun mielest yli 50kg iha ok mut yritän vaa pysyy täs samas nyt ku iha hyvä on
- Anonyymi
oon ihan vähän alle 170, ja painan tällä hetkellä tasan 60kg. Tavotteena ois nyt eka 55kg, ja sen jälkee 50kg ja sitte siitä alaspäin :)
- Anonyymi
Mie olen nyt 170 cm ja 48 kg ja voin sanoa että läski olen. Kelpais jos oisin ehk 44 kg. Se on tavote. Enimmillää painoin 58 kg ja hyi että sitä läskin määrää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579