Oon tänä vuonna aatellu valmistella kevään laulukokeeseen ihan kunnolla. Eikä vaan edellisenä iltana kahtoo et mitäköhän sitä laulais. Tässä pari osviittaa antavaa kohtaa :
- Mieluummin suomenkieline, mutta englantiki käy
- Olen siis tyttö
- Kappale tulisi olla mieluumminen alkuperäisesti NAISEN esittämä
Vinkkejä vaan =)
Mitä laulan laulukokeessa ??
13
403
Vastaukset
- tuulia vaan
tuuli - salaisuudet
- tuulia vaan
tuuli - salaisuudet
- tuulia vaan
tuuli - salaisuudet
- ihmeezzz dää :DDDD
Rebecca Black - Friday
- Minä
Itse lauloin tuossa iässä Adele-Rolling in the deep koska mulla oli kymppi enkusta ja sitte sain kympin musiikistakin..
- moijoiojiooeugnjrgnb
Chisun biisit on ainakin suomalaisia ja suhteellisen helppoja. Onnea kokeeseen!
- sprölööl
Riku avanto ja spermaiset nakit - Tissit ja pimppi
- teuvo vai teija?
Lauloin lukion pakollisella musiikin kurssilla Teuvo maanteiden kuninkaan. Sain "ainakin kahdeksikon", koska en halunnut laulaa kahdesti.
- going to sleep now
ite lauloin hämähämähäkin vai mikä sen nimi on, sain seiskan.
- ddkffk
Jos olisit poika voisit laulaa vaikka "Piippolan vaarin" ihan nuotin vierestä huutamalla eikä kukaan välittäis. Niin mä tekisin mutta oonkin poika;D
- Kids turpaan juva
Cannibal corpse-make them suffer vitun kid
- pmmp-fani<3
Monet pmmp:n biisit on helppoi, samoin jenni vartiaisen ja irinan biisit. Onnee kokeeseen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628