Varattu nainen

(mmmm)

36

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti,

olet hän, jota minä kaipaan, oletko itse varattu,,

• #####

Mikä biisi? Ei näy kännyllä. Ja jos naista tarkoitit, niin vapaa olen.

• oliko mulle ehkä

Oletko jutellut hänen kanssaan, tietääkö hän ?

• -mm-

Onneksi en ole varattu nainen vaan olut jo vuosia vapaa ja aion ollakkin.

• Ihan sama nainen

olen.
      Eipä tunne ole muuttunut eikä kadonnu mihinkään. Tunne yhteekuuluvuudesta on vain syventynyt.

• (mmmm)

Olen hänelle sanonut ja hän tietää mitä ajattelen. Ehkä hän ei uskonut puheitani mutta en näissä asioissa sanoisi mitään mitä en tarkoita.

• harmi vaan

eipä sitten mulle :) ei ole ainakaan suoraan mitään myöntänyt..

• (mmmm)
        harmi vaan kirjoitti:

eipä sitten mulle :) ei ole ainakaan suoraan mitään myöntänyt..

Myönsin ja kerroin hänelle mutta tuntuu että lähti pakoon tunteitaan.

• harmi vaan
        (mmmm) kirjoitti:

minä en olisi lähtenyt...tilanne ehkä juuri päinvastoin..mutta näin sitten.

• en tiedä olenko
        (mmmm) kirjoitti:

hän. Mutta se on totta, että korvissa kohisi, sydän sekoili ja ajatus puuroili. Pakko oli tehdä liike takavasemmalle. Anteeksi. Haluan sua, mutta pitää vielä puhua.

• maltetaan

Hyvä ettei ole kiire. Silloin on aina toivoa.

• ....

Pikku provo mutta hyvä :)

• (mmmm)

Provo mutta totta. :)

• varattu tyttö

Todella toivoisin että tämä olisi minulle tarkoitettu. :)

Vaikka olenkin varattu, haluaisin olla vain sinun kanssasi

• varattu tyttö

Ja jos sinun tunteistasi saisin selvyyden, niin voisin vaikka vapautua - sinulle! ;)

• tyttö

Haluat hänet kokonaan, vai haluat hänet/häntä intohimoisesti? Itse olen varattu, mutta haluaisin toista miestä, ja olen koittanut saada selkoa tunteistani, mitä hänestä haluan. Olen tullut tulokseen, että fyysiseen puoleen sen täytynee kääntyä, sillä en edes tunne häntä, en tiedä hänestä juuri mitään, mihin olisin voinut ihastua. Tiedän ja näen vain hänen ulkokuorensa ja kohteliaisuutensa. :)

Oletko kertonut miten selvästi hänelle halustasi? Vai oliko tunnustus esimerkiksi kostean illan merkeissä? Ettei toinen välttämättä edes muista?

• (mmmm)

En tiedä oliko nainen kostea mutta kyllä hänen pitäisi tietää. :) Vaikka olisi miten selvää niin ei aina ymmärrä täysin toista.

• yks nainen
        (mmmm) kirjoitti:

En tiedä oliko nainen kostea mutta kyllä hänen pitäisi tietää. :) Vaikka olisi miten selvää niin ei aina ymmärrä täysin toista.

hmm..pitäisi tietää...oletko nyt ihan suoraan sanonut, että haluat hänet. Ei kiertelyä eikä kaartelua, vaan niin kuin asiat on. Kyllä silloin ei pitäisi mielestäni enää olla mitään epäselvää.

• still hoping

En tiedä olenko hän, varattu kylläkin.... Kun viimeksi olet antanut ymmärtää, että halu on vaan fyysistä.... Joskus sanoit muutakin, mutta ne puheet on peruttu...

• tuskin koskaan surul
    • keksit sen

Surullinen mut ei rietas.

• buahahaaaaaaaaaaaaaa

Rietas muttei surullinen.

• sitar mut ei surulli

kerro lisää

• Sama nainen

Tää on vammanen palsta.. joskus voi luulla jonkun viestin tarkoittavan itseään.. tämä nyt on sellainen harvinaisuus. Provosointia tai ei, mutta silti. Lisäksi itsevarmuus miehessä on seksikästä. Vaikken mitään tosielämässä myöntäisikään :) .. juoksen mieluummin pakoon enkä usko mitään pelimiehenpuheita ;)

• (mmmm)

Ei ole sinulle ;)

• wsgopfkgsop

Naisessahan itsevarmuus on epäseksikästä,silloinhan ne rohkenis tehdä aloitteitakin,eikä se ole hyvä asia alkuunkaan.

• Sama nainen

ha-haa... Meinaatko että täältä löytyy? ;)

• (mmmm)

Mitä itse luulet ;)

• Sama nainen
        (mmmm) kirjoitti:

Mitä itse luulet ;)

Tuskin ;)

Sinä olet nainen ja tämän keskustelun palaset loksahtelevat yksi kerrallaan paikalleen :)

• (mmmm)
        Sama nainen kirjoitti:

Tuskin ;)

Sinä olet nainen ja tämän keskustelun palaset loksahtelevat yksi kerrallaan paikalleen :)

Olen mies. Vähän humalassa.

• Sama nainen
        (mmmm) kirjoitti:

:D Onneksi näillä sivuilla on pahin kännisuodatin ja jos ei enää kykene laskemaan numeroita yhteen, ei pysty kirjoittamaan ;)

Pahoittelen että luulin naiseksi ;) Chisu oli hämäävää ja ajattelin että koska mainitsin miehen, siksi sanoit niin varmasti ettei ole minulle ;)

.. menee nyt kyllä selityksen puolelle ;)

• (mmmm)
        Sama nainen kirjoitti:

:D Onneksi näillä sivuilla on pahin kännisuodatin ja jos ei enää kykene laskemaan numeroita yhteen, ei pysty kirjoittamaan ;)

Pahoittelen että luulin naiseksi ;) Chisu oli hämäävää ja ajattelin että koska mainitsin miehen, siksi sanoit niin varmasti ettei ole minulle ;)

.. menee nyt kyllä selityksen puolelle ;)

Luulit oikeasti löytäneesi ;)

• nainen oon
        (mmmm) kirjoitti:

Sitten voisit olla hän. Odotan sinulta aika paljon enemmän elämässä oikeassa. Kun pystyt sen antaa, oon sun.

• Sama nainen
        (mmmm) kirjoitti:

Luulit oikeasti löytäneesi ;)

En oikeasti edes luullut :D Mutta tuli aivan äärettömän skitso olo... Mutta jos olisin luullut, en myöntäisi ;)

• (mmmm)
        nainen oon kirjoitti:

Sitten voisit olla hän. Odotan sinulta aika paljon enemmän elämässä oikeassa. Kun pystyt sen antaa, oon sun.

Housuissas on paljon enemmän.

• riudun tähän ikävään
        (mmmm) kirjoitti:

Housuissas on paljon enemmän.

Ei ole. Rakastan sitä miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe