Etäluettavat sähkömittarit näyttävät oikein

Totuuden Torvi

Heti kun vaihdettiin etäluettava mittari niin johan pieneni sähkön kulutus! Olen kysynyt myös naapureilta ja he sanovat samaa....

13

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköpää

Sama homma, kulutus putosi noin 70% kun sain uuden, etäluettavan mittarin.

• Einari tono

Kulutus vaan putoaa.

• ewefebh

Meille maksavat palautusta kun sähkön kulutus negatiivinen.
      Katainen soitti aamulla ja kiitti henkilökohtaisesti, koska uutta ydinvoimalaa ei tarvitse rakentaa.

• Neuvonantaja

Miksi et tarkastuta sähköyhtiöllä mittariasi? Ei tuo mesoaminen mitään auta ja jos mittari todella näyttää väärin, niin häviät joka päivä yhä lisää. Tarkistusmittauta mittarisi ja kerro mikä oli tulos.

• Totuuden Torvi

Niin minä teenkin, mittautan/vaihdatan mittarin ja maksan itse ja vaihdan myös sähköyhtiötä. Tarkoitus oli vain neuvoa muitakin jos sattunut muillekin viallinen mittari eli halusin vain hyvällä tarkotuksella jakaa infoa mutta te vaan, siis osa vittuilette mulle. kirjoitti se oikea Totuuden Torvi. Aloittaja oli feikki..

• Neuvonantaja

Oletko mittauttanut mittarisi ja oliko mittarissa vikaa?

• totuuden-torvi
        Neuvonantaja kirjoitti:

Oletko mittauttanut mittarisi ja oliko mittarissa vikaa?

Vaihteeksi asiallistakin asiaa, kiitos!! En ole kun kauheat selkä kivut leikkauksen jälkeen ja olen ollut kuumeessa.. Mutta taatusti mittautan maksan vaikka itse, kunhan tervehdyn. Kirjoitan tänne sitten tuloksesta. Ja sähköyhtiö vaihtuu, olen vertaillut hintoja, on halvempia kuin pks. Muuten en enää kirjoita Totuuden Torvi nimmarilla, koska aivokääpiöt kirjoittivat vaikka mitä paskaa minun nimimerkillä. Yllä oleva nm. on rekisteröity minulle, muut ei voi sitä käyttää.

• Neuvonantaja
        totuuden-torvi kirjoitti:

Vaihteeksi asiallistakin asiaa, kiitos!! En ole kun kauheat selkä kivut leikkauksen jälkeen ja olen ollut kuumeessa.. Mutta taatusti mittautan maksan vaikka itse, kunhan tervehdyn. Kirjoitan tänne sitten tuloksesta. Ja sähköyhtiö vaihtuu, olen vertaillut hintoja, on halvempia kuin pks. Muuten en enää kirjoita Totuuden Torvi nimmarilla, koska aivokääpiöt kirjoittivat vaikka mitä paskaa minun nimimerkillä. Yllä oleva nm. on rekisteröity minulle, muut ei voi sitä käyttää.

Neuvonantaja on ostanut omat sähkönsä Vaasasta jo viiden vuoden ajan. Siirto Fortumilta, mutta siirtoyhtiötä ei voi valita.

• Maa kutsuu,haloo?!

Neuvonantaja hei?! eikös tämä nimenomaan olekin keskustelupalsta ja monessa kohdassa tämä alkuperäinen nimimerk."Totuuden Torvi" haluaa vain neuvoa niille jotka luottavat sokeasti pks:n laskuun ja yhtä sokeasti maksavat sen!
      Et ole tainnut lukea ettei hänellä itsellään ole rahasta puute todellakaan?
      Ja keskustelupalstathan ovat just sitä varten että keskustellaan, kysellään, neuvotaan, otetaan kantaa ym yms.
      Hyvä tarkoitus joten älkää te nyyhkikö siellä ollenkaan, muakin alkaa jo vit*ttamaan nää inisijät ! #%#%¤!!! Ei ole nykyihmisillä mitään rajoja ei, ei edes käyttäytymisessä..!

Ja näin sanon minä nykynuori likka ja piste.

• maksa vain

Maksa vain PKS lle sähkön siirrosta,sen jälkeen voit sähkösi ostaa mistä tahansa Suomen sähkölaitoksista tarkistettuasi ensin onko halvenpaa.

• totuuden-torvi

Niin se on, sähkönsiirtoa ei voi kilpailuttaa.

• ront-vot.

Meidän sähköpalstoja luetaan kiteetä myöten jo.

• totuuden-torvi

No se on hyvä, asiahan tärkeä myös rahan kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      101
      4954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      250
      2037
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      89
      1673
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1190
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      337
      1163
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1100
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1099
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      148
      1070
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1029
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      984
    Aihe