Heti kun vaihdettiin etäluettava mittari niin johan pieneni sähkön kulutus! Olen kysynyt myös naapureilta ja he sanovat samaa....
Etäluettavat sähkömittarit näyttävät oikein
13
114
Vastaukset
- sähköpää
Sama homma, kulutus putosi noin 70% kun sain uuden, etäluettavan mittarin.
- Einari tono
Kulutus vaan putoaa.
- ewefebh
Meille maksavat palautusta kun sähkön kulutus negatiivinen.
Katainen soitti aamulla ja kiitti henkilökohtaisesti, koska uutta ydinvoimalaa ei tarvitse rakentaa. - Neuvonantaja
Miksi et tarkastuta sähköyhtiöllä mittariasi? Ei tuo mesoaminen mitään auta ja jos mittari todella näyttää väärin, niin häviät joka päivä yhä lisää. Tarkistusmittauta mittarisi ja kerro mikä oli tulos.
- Totuuden Torvi
Niin minä teenkin, mittautan/vaihdatan mittarin ja maksan itse ja vaihdan myös sähköyhtiötä. Tarkoitus oli vain neuvoa muitakin jos sattunut muillekin viallinen mittari eli halusin vain hyvällä tarkotuksella jakaa infoa mutta te vaan, siis osa vittuilette mulle. kirjoitti se oikea Totuuden Torvi. Aloittaja oli feikki..
- Neuvonantaja
Oletko mittauttanut mittarisi ja oliko mittarissa vikaa?
- totuuden-torvi
Neuvonantaja kirjoitti:
Oletko mittauttanut mittarisi ja oliko mittarissa vikaa?
Vaihteeksi asiallistakin asiaa, kiitos!! En ole kun kauheat selkä kivut leikkauksen jälkeen ja olen ollut kuumeessa.. Mutta taatusti mittautan maksan vaikka itse, kunhan tervehdyn. Kirjoitan tänne sitten tuloksesta. Ja sähköyhtiö vaihtuu, olen vertaillut hintoja, on halvempia kuin pks. Muuten en enää kirjoita Totuuden Torvi nimmarilla, koska aivokääpiöt kirjoittivat vaikka mitä paskaa minun nimimerkillä. Yllä oleva nm. on rekisteröity minulle, muut ei voi sitä käyttää.
- Neuvonantaja
totuuden-torvi kirjoitti:
Vaihteeksi asiallistakin asiaa, kiitos!! En ole kun kauheat selkä kivut leikkauksen jälkeen ja olen ollut kuumeessa.. Mutta taatusti mittautan maksan vaikka itse, kunhan tervehdyn. Kirjoitan tänne sitten tuloksesta. Ja sähköyhtiö vaihtuu, olen vertaillut hintoja, on halvempia kuin pks. Muuten en enää kirjoita Totuuden Torvi nimmarilla, koska aivokääpiöt kirjoittivat vaikka mitä paskaa minun nimimerkillä. Yllä oleva nm. on rekisteröity minulle, muut ei voi sitä käyttää.
Neuvonantaja on ostanut omat sähkönsä Vaasasta jo viiden vuoden ajan. Siirto Fortumilta, mutta siirtoyhtiötä ei voi valita.
- Maa kutsuu,haloo?!
Neuvonantaja hei?! eikös tämä nimenomaan olekin keskustelupalsta ja monessa kohdassa tämä alkuperäinen nimimerk."Totuuden Torvi" haluaa vain neuvoa niille jotka luottavat sokeasti pks:n laskuun ja yhtä sokeasti maksavat sen!
Et ole tainnut lukea ettei hänellä itsellään ole rahasta puute todellakaan?
Ja keskustelupalstathan ovat just sitä varten että keskustellaan, kysellään, neuvotaan, otetaan kantaa ym yms.
Hyvä tarkoitus joten älkää te nyyhkikö siellä ollenkaan, muakin alkaa jo vit*ttamaan nää inisijät ! #%#%¤!!! Ei ole nykyihmisillä mitään rajoja ei, ei edes käyttäytymisessä..!
Ja näin sanon minä nykynuori likka ja piste. - maksa vain
Maksa vain PKS lle sähkön siirrosta,sen jälkeen voit sähkösi ostaa mistä tahansa Suomen sähkölaitoksista tarkistettuasi ensin onko halvenpaa.
- totuuden-torvi
Niin se on, sähkönsiirtoa ei voi kilpailuttaa.
- ront-vot.
Meidän sähköpalstoja luetaan kiteetä myöten jo.
- totuuden-torvi
No se on hyvä, asiahan tärkeä myös rahan kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984