Moikka!
Olen tyttö vailla harrastusta. Minä olen harrastanut partiota, taitoluistelua, tanssia ja jalkapalloa, mutta olen lopettanut kaikki. Tekisi mieli alkaa taas harrastamaan jotain.
Joten voisitteko ehdoitella jotain kivoja harrastuksia, ja vaikka omia kokemuksia kyseisetä harrastuksesta?
Mieluiten toivoisin, että harrastus on urheiluun liittyvää, sillä haluan kohottaa kuntoani.
:)
Mitä alottaisin harrastamaan? :))
15
111
Vastaukset
- BasketBoy
Koripallo. Jos pidit jalkapallosta niin koris on hyvä. Jalkapallo on suositumpaa mutta mub mielipide on et koris on hauskempaa. Esim. Koriksessa on hauskempaa sillä yhden kauden aikana jokainen voi saada koreja, vaikka aloittelija olisikin toisin kuin futiksessa missä joku pakki ei saa maalia koka kauden aikana kun taas koriksessa kaikki puolustaa ja hyökkää. Koriksessa on myös enemmän haastetta kuin futiksessa. Eikö sen näe jo siitä että kori on 10 kertaa peinempi kuin maali :) hyvää harrastuken alkua sulle mikä se sitten onkaan.
- ratsastaja jo 5v
Ratsastus on hyvä laji! Itse ainakin kohotin puolivahingossa kuntoani huomattavan paljon, ja sain kiinteät reidet. Ja ratsastus ON liikuntaa, vaikka jotkut toisin väittävät. Ja aika hyvääkin liikuntaa!
Olisko jossain teiän lähistöllä ratsastuskoula? Sieltä on helppo aloittaa :) - lifemocker
kuntosali on ainakin hyvä juttu
kuten myös kaikille naisille suosittelen itsepuolustuslajeja - extremeä
Jos olet yli 16v, suosittelen laskuvarjohyppyä! Ihan mahtavaa! Ja taatusti on urheilua! Täältä lisää: http://www.ilmailuliitto.fi/fi/lajit/laskuvarjourheilu
- dfdfgdf
laskuvarjohyppy varmaan sopii aika harvan budjettiin.
- extremeä
dfdfgdf kirjoitti:
laskuvarjohyppy varmaan sopii aika harvan budjettiin.
No en menis sanomaa. Lätkän pelamiinen maksaa suunnilleen yhtä paljon.
- mijoup
miten olisi miekkailu?
tai jousiammunta olen itse sitä muutaman kerran kokeillut, kädet joutu kunnon treeniin ;)- Suosittelen!
Ala harrastamaa. Tennistä :)
- Me tytöt
Ratsastus
- miekkatyttö
Miekkailu on tosi hauskaa ainakin, itse olen tyttö ja harrastan sitä. Siis historiallista miekkailua, ei urheilumiekkailua. Ja takaan että kunto ainakin kohenee :)
- Ocean 00
Sulkapallo ja ratsastus!
Kiinteet pohkeet, reidet ja tallilla tulee väkisinkin kohottamaan kuntoaan. Mulla oma poni ja luokan paras kunto cooperin perusteella ;) oon myös taluttanu alkeistunneilla ni tulee siinäki tunti juostuu :)
Sulkapallo kams iha ok laji :)
ja golf! Kuulostaa tyhmält, mut oieesti sikakivaa. Tääl meil se on ilmastaki:) - Säbääz
Salibandy (Joka Kaupungis ei oo tyttö joukkuet mut se o halpaa ja Hauskaa)
- Kriseeqh
Ite oon harrastanu y-urheiluu, jumppaa (pienenä), futista, lentopalloa, tanssia jne (:
Tällä hetkellä tosiaa harrastan tennistä, tanssia ja cheerleardingia !! ((: ( reenan vielä lentopalloa iteksee seittämättä vuotta ku joukkue hajos jouluna :/ )
Tosi hyviä harrastuksia! Kanttii kokeilla (--:
//Ikäää 14v !(: - hskdiel
Ala soittamaan jotain soitinta jos musiikki kiinnostaa.
- p3r saukko
seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760