tyttöystävän outo käytös...

TheProblem

oon 14 ja kuten otsikko kertoo niin tyttöystäväni on alkanut käyttäytymään ouduosti

hän ei ollut vastannut viesteihin tai puheluihin...kun kävin eilen hänen ovellaan hän alkoi vain raivota minulle turhista asioista ja lopuksi tönäisi minua rinnasta niin että putosin raput alas. Hetken maattuani ulko-oven vieressä nousin hitaasti selkääni pidellen. Tyttöystäväni oli tulossa auttamaan muttei ehtinyt ennenkuin paiskasin ulko-oven auki ja lähdin menemään. Avatessa facebookin olin saanut viestin tyttöystävältäni jossa hän pahoitteli rapussa tapahtunutta. myöhemmin sovinnon jälkeen kun olimme kävelelyllä hän kysyi että mikä minua oikein vaivaa. vastasin takaisin ettein mua mikään vaivaa mutta susta en olis varma. tämän jälkeen hän tiuskaisi minulle että jaa mussako on vika!!! vastasin ettei ole mutta käytös on ollut outoa..sen jälkeen hän läppäsi minua ja lähti toiseen suuntaan. Mistä johtuu outo käytös? kysyn nyt enimmäkseen tytöiltä jos sattuvat tietää mikä siihen auttaisi ja mistä se johtuisi.

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihihihiii

Menkat

• menkat eivitus

Menkat !?!?!? Huhuh... siitä suhteest ei kyl tulis mitään, jos on noin äkänen ku on menkat, ja sitte kyl pakko olla jotai ongelmia sosiaalisesti... -.-

• kkkkko

Varmaan heikko itsetunto ja liian lapsellinen seurustelemaan, toi on iha stanan rasittavaa et muijat luulee että voivat jätkää läpsäistä "koska niillä on niin korkea kipukynnys jäkäjäkä", mutta voi luoja kuinka ne sitten itkisi jos jätkä läppäisis takaisin (mielestäni ihan oikeutetusti jos toinen ensimmäisenä koskee).
      Kysy tytöltä aikooko hän olla loppuikänsä ärsyttävä pikkupillu.

• yritän auttaa..?

no ootko tehny jtn mistä se olis alunperin voinu suuttua? Oikeesti me tytöt suututaan välillä ihan turhastakin, myönnetään. Luulisikohan hän että et ole kiinnostunut hänestä enää, oletko puhunut paljon muista tytöistä hänen seurassaan, oletko jättänyt vastaamatta hänen viesteihinsä tms?

Hän ei silti saisi lyödä sua, töniä yms. Älä nyt silti eroa yrittämättä selvittää häneltä mistä hän on kenties suuttunut. Jos todella haluat olla hänen kanssaan, niele ylpeytesi ja pyydä anteeksi(vaikka et tietäisikään mistä). Se saattaisi auttaa :)

En osaa tuon paremmin näin tuntemattomana auttaa :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe