Ihmettelen.

kunhan sanon.

Lääkkeiden vastustajat:
Yksi sanoo että lääkkeestä tulee huono olo, älkää alottako lääkitystä. Ei se itselle sopiva lääke heti löydy sanon minä. Voi mennä vuosia ennenkuin sopiva lääke löytyy kokeilemisen tuloksena.
Toinen lääkkeiden vastustaja sanoo tulevansa väkivaltaiseksi ja vihaiseksi lääkityksen alaisena. Miten aivoton zombi voi olla vihainen sanon minä.
Miksi lääkkeiden vastustajat keksivät tälläisiä selityksiä, kun eivät selvästi tiedä asiasta mitään, tai eivät ole olleet kovin kauaa lääkityksen alaisina. Monet vastustajat sanovat, että on parempi käydä psykoosi läpi kuin käyttää lääkkeitä. Entä jos äänet käskevät tappamaan? Entä onko jatkuva pelossa eläminen hauskempaa kuin muutaman tunteen puuttuminen? Haluatko olla aina väsynyt huonosti nukuttujen öiden vuoksi? Minä en.
Sopiva lääke ei löydy heti. Ei edes annoskoko. Myös terapiaa tarivtaan. Mutta lääkitys auttaa, sitä mieltä minä olen, sanokoon vastustajat mitä tahansa. Itse en olisi hengissä ilman lääkitystä.

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäkuitenkin

Minä voin sanoa, että neuroleptien syömisen aikana olin sekaisin ja sairas. Onko sinusta normaalia, että vuorokaudesta menee 20 tuntia nukkumiseen?

Miksi psykiatrit aloittavat heti järeimmällä asella eli neurolepteillä?

Minun elämäni meni solmuun itsestäni riippumattomista syistä ja olin pelokas, kärsin unettomuudesta jne

Tähän eivät neuroleptit auttaneet, minun pelkoni oli todellista ja aitoa. Kukaan ei vain uskonut miten pitkälle työpaikkakiusaaminen voi mennä. Juttujani pidettiin harhaisen ja mielipuolen juttuina. Kiusaaminen meni niin pitkälle, että ajauduin syvään psykoosiin.

Lääkittynä en todellakaan miettinyt mitä kiusaajat seuraavaksi tekevät, kun kaikki energia hereillä ollessa meni silmien auki pitämiseen.

Joten sinä voit jatkossakin ihmetellä ihan rauhassa miksen syö lääkkeitä.

Ei kaikki ole niin mustavalkoista.

• 37854839689

Mitä ne psykiatrit lääkitsee? Ei ole todistusaineistoa että ihmisen toivottomuus tai häiriintyneisyys aiheutuisi "kemiallisesta epätasapainosta" jota he muka yrittävät korjata. koko teoria on naurettava.

Ja miksei ihmiset saisi lääkkeitä syödä jos haluavat tai jopa kokevat saavansa niistä apua, ei kai kellään mitään vastaan sitä ole, pahempi asia on se kun lääkkeet pakotetaan ihmisille, mutta ei yritetä ratkaista sitä MIKSI ihminen on siinä tilanteessa mikä on johtanut psykiatrin luo päätymisen.

Psykiatrit eivät ole rehellisiä mitä tulee lääkkeiden haittavaikutuksiin. En ole koskaan saanut varoitusta että neuroleptit aiheuttavat pakkoliikkeitä, aivojen kutistumista(!!!!!!), eliniän lyhentymistä, dementiaa, estävät unen aikana uneksimisen mikä on tärkeää ihmisen terveydelle, eli ihminen on tiedottomassa unitilassa, ei unessa ja tämä vaikuttaa negatiivisesti terveyteen.
      Näitä myrkkyjä määrätään kuin karkkeja, jopa dementikoille vanhainkodeissa, eli siis "ei psykoottisille" ihmisille kontrollointitarkoituksessa kun ei hoitohenkilökunta jaksa kuunnella valitusta, olla tukena tms. on helpompi laittaa ihminen eläväksikuolleeksi.

Psykiatrit uskovat lääkkeiden parantavan "sairauden", vaikka todellinen idea on muuttaa/kontrolloida henkilön käyttäytymistä. Antipsykoottiset tuhoavat aivoja siinä määrin, että henkilöltä katoaa asteittain kyky ajatella ja toimia, alkuperäinen persoona tuhoutuu. Jos agressiivinen ihminen käyttäytyy kannabiksen polton seurauksena huomattavasti rauhallisemmin, oliko tällä henkilöllä kannabisepätasapaino? Mitä jos kannabis kutistaa aivoja? Päättäjät/lääkärit sanoisivat tähän, että hui mitä kamalaa psykoaktiivista myrkkyä, vaikka juuri sitä ovat psyykelääkkeet.

• Lääkitty

Minua lääkkeet ovat auttaneet. Ihan sekopää olin. Miettikää vähän, mitä teette, kun yllytätte ihmisiä luopumaan lääkkeistään!

• 18+2

Ei kai kukaan yllytä sinua luopumaan lääkkeistä, hienoa jos auttavat. Ongelma on, että lääkkeet PAKOTETAAN monille, ja psykiatrit eivät kerro potilaalle rehellisesti lääkkeistä, eli potilas ei välttämättä tee INFORMOITUA päätöstä.

• Lääkitty
        18+2 kirjoitti:

Ei kai kukaan yllytä sinua luopumaan lääkkeistä, hienoa jos auttavat. Ongelma on, että lääkkeet PAKOTETAAN monille, ja psykiatrit eivät kerro potilaalle rehellisesti lääkkeistä, eli potilas ei välttämättä tee INFORMOITUA päätöstä.

Niin no siinä voi olla pointtinsa. Minulle tosin kertoivat haittavaikutuksista.

• Loppu Propagandalle

Puhutaan masennuslääkkeistä ja yksisuuntaisesta masennuksesta, niin sehän on jo todistettu, että ns. masennuslääkkeet ovat lumelääkkeitä. Miksi niitä pitäisi syödä?

• 5+1

Jotta lääketehtaat kerää voittoa, mitäpä se ihmishenki tässä maailmassa merkitsee.

Korporaatiot ovat ihmisiä isojen kihojen mukaan...

Miksi psykiatrit määräävät edelleen masennuslääkkeitä vaikka on todestettu että eivät ole placeboa tehokkaampia? Ovatko he niin kyllästyneitä työnkuvaansa etteivät jaksa muuta tehdä?Amerikassa Zolof mainoksissakin mainitaan "masennus johtuu EHKÄ kemiallisesta epätasapainosta...". Ihmisten terveyttä vahingoitetaan turhaan. Turha asiasta on psykiatreiltakaan kysyä kun inttävät vastaan, että kyllä ne masennuslääkkeet on todettu toimiviksi, vaikka varmasti tietävät valehtelevansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe