Pakko oli tähän kirjottaa kun aikaisemmissa keskusteluissa mainittiin Kake Randelin jonain ihme muinaisena artistina jonka levyjä ei mistään enää saa....teille on pakko sanoa että Kake on kyllä vieläkin ihan hyvissä voimissa ja keikkailee edelleen ja levyjä löytyy hyvin...itse keräilin kirpputoreilta kaikki kaken LP:t ja vanhemmilta löytyi paljon kasetteja ja muutamia CD-itäkin omistan ja ämpeekolmosia on parisataa koneella!
Kake Randelin
10
1923
Vastaukset
- puuuuh
kaikki Kaken LP:t ym?!
Kannattaa muuten poiketa tutkituttamassa yläpäätä. - Keräilijä
Ei Kakesta pahaa sanaa. En tiedä onko Kakella jokin sairaus, mutta kun olin katsomassa hänen esiintymistään paikallisessa ravintolassa, niin hän lauloi suurimmanosan seteistään tuolilla istuen?
Itse kerään myös vanhoja vinyylijulkaisuja.
Esim. Kari Tapion vinyyli-LP:t löytyy hyllystäni.- HEIPS
hEI KERÄILIJÄ
löytyykö sulta kaikkia vanhoja kappaleita Kari Tapiolta??
Laita sähköpostiosoiteesi tänne niin kirjottelen sulle olis kysyttävää.... - Keräilijä
HEIPS kirjoitti:
hEI KERÄILIJÄ
Laita sähköpostiosoiteesi tänne niin kirjottelen sulle olis kysyttävää....kysellä ihan täällä suomen sivuilla.
Vastaan kyllä. - mirja 15
Keräilijä kirjoitti:
kysellä ihan täällä suomen sivuilla.
Vastaan kyllä.Kake on paras!
Onko sillä tosiaan joku sairaus, kuka tietää? - OK.
mirja 15 kirjoitti:
Kake on paras!
Onko sillä tosiaan joku sairaus, kuka tietää?en osaa sanoa sairauksista mitään ,mutta Kake on kyllä sellainen rempseä ja hyvä esiintyjä.
Sillä on paljon hyviä biisejä - Keräilijä
HEIPS kirjoitti:
hEI KERÄILIJÄ
Laita sähköpostiosoiteesi tänne niin kirjottelen sulle olis kysyttävää....Kari Tapion vinyyliälppäreiden kappaleista löytyvät eri cd-julkaisuissa. Esim. 20 Suosikkia.
Ja muutama muu julkaisu.
Ei kun vaan kauppaan penkomaan levyhyllystöjö. - joutsen
tuu pois sieltä poptorilta
- zooo
Eilen tulikin oltua kaken keikalle :P aivan loisto keikka!
- arska
vieläkö on vapaita naisia tässä maassa jos on niin vastatkaa ihmeessä ja jotka tykkäävät kake randeliinista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691