Anvia pätkii taas

eitoimiei1

Perjantaina Anvian laajakaista tökki jälleen kerran tosi pahasti ja nyt la aamuna kokonaan poikkia täällä Pohjois-Hakalahdessa. Pakko taas turvautua nettitikkuun. Alkaa tosissaan nyppiä tämä Anvian homma-

15

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkunitkuu

Olisko mitä jos soittaisit Anvialle !

• äöäöäö

No kuule on soitettu. Tämän palstan tarkoituksena on myös arvioida julkisesti palveluiden tuottajien toimintaa ja verrata yhteisiä kokemuksia. Äly hoi, älä jätä!

• perskun perse

mäkin meinasin heittää macin seinään kun tökkii se olikin sit anvia saatana.

• valmari52

Anvia tökkii joka päivä, nopeudet ei ole lähelläkään sitä mistä maksan. Sähköpostia välillä ei saa edes auki.

• jahhhy

Joo mutta yksi asia toimii kyllä Anvialla mainiosti, nimittäin laskutus!

• 4g ja paranee vaan

Vaihdoin kuparin mokkulaan jo monta vuotta sitten.
      Erinomaisesti on toiminut koko ajan, eikä mitättömän
      laskun maksaminenkaan kirpaise olenkaan.

• b33qcc4

Itte asustan kans hakalahdessa karlebygatanin varrella. Hyvin on Anvia toiminu. Toimivuus on ussein kiin ADSL-modeemista. Issellä on Fritz!Box FON WLAN 7270, jota Anvia myy tai vuokraa asiakkailleen. Aina on yhteydet toiminu.

• Ei aina Anvian vika

Usein auttaa ns. buuttaus,eli kaikki koneeseen liittyvät johdot yhtä aikaa irti seinästa.
      Ellei yks kerta auta,tee toisen kerran sama,mulla ainakin alkaa pelittää sen jälkeen.

• Kohtuus sentään

Ei se aina voi olla noinkaan, minulla on Anvia 10M yhteys ja on mennyt varmasti yli puolivuotta kun viimeksi on ollut jotakin häikkää. Nopeus on yleensä aina kun olen kokeillut niin yli 10M, nytkin 10,27

• Kohtuutonta (ko)

Minulla on 24M yhteys mutta todellinen on ainoastaan 16M, tyypillistä Anviaa!

• hmmmm...

Oliskon Anvian porukalla luonnostaan paremmat piuhat...

• Kohtuus sentään

Itse asun Rytimäellä ja mitään yhteyttä, paitsi kaapelit, ei ole Anviaan. Voin sanoa että Kopun aikana niitä vikoja oli paljon ja edistystä Anvian tulo on tuonnut Kokkolaan. Minulla on ollut laajakaista yli 10 vuotta joten tiedän kyllä jotakin.

• Minä vain.

Vai että tiedetään jotain. No, Kokkolassa kaikki kaapelit ovat Anvian riippumatta siitä kuka sinua laskuttaa.

Että silleen..

• Nojaah

Kannattaa soittaa suoraan anvian vikailmoitukseen.
      Sinne ilmoitat että yhteys pätkii niin pojalta menee noin 15 minsaa kun on sieltä päästä tarkistanut yhteyden laadun. Itselle kahdesti vika oli anvian päässä, signaali oli heikentynyt. Sitten alkoi oikopäätä jälleen pelittämään.

• Vittuuntunut

Joo ei siin mitään sen puoleen että oli aluksi 100M netti joka sit näytti olevan vain 48M kun testattiin. Joka Vklp ja myös arkisin netti katkeaa max tunniks. Nyt on 100M Päättynyt ja siirryttiin 10M. Tälläkin hetkellä näyttää jopa 1.90M nopeus kun pitäisi olla 10M.. Kiitos Anvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe