Lappenrantaan rakennetaan jo toinen Venäläinen lääketehdas..
Huomio johtaminen on suurin työurien lyhentäjä. Työntekijä on tuottavillaan 40----50 VUOTIAANA..
Tuleekohan -aika jotta lääkkeet oikein halvalla.
19
104
Vastaukset
- suhteet
vENÄLÄISET MYYVÄT USEIN EDULLISESTI,muuta voi olla ettei ne suoraan vo myydä
Mikäs on tänne myydedrssä (Suomeen) kun ihmiset käyttää väärin lääkkeitä . On sellainen luulo että kaikkia mitä mäinostetaan on koitettava kokeilla.
Itselläni ei ole tarvis lääkkeisiin .
Oli kyllä ennen joulua Lihasreumaa --siihen sain kortisoni kuurin ,(ja senkin ensikertaa eläissäni) -- se oli sillä hoidettu --jätin vielä pahanpäivän varalle ½ siittä annoksesta -
Nyt on jo monta kuukautta ollut hyvä.- ,,,,,,,,
En usko.
Onhan jo olemassa Kelan lääkekatto, jolloin Kela-korvattavista lääkkeistä ei vuodessa koidu maksua kuin 670 €. Sen jälkeen tarvitsee maksaa korvattavista enää 1,50 €/kerta.
Itse olen joutunut syömään verenpainelääkkeitä jo nuoresta alkaen, normaalipainoisena.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/260309123906HL?OpenDocument - sikurikin oli kahvia
Ihaninta olisisi kun lääkkeitä ei tarttis oolenkaan. minäkin 10nappia päivässä syön
tuntuu ettei muuta ruokaa tarvitsekaan. Päivä kerrallaan ja eläähän lääkkeiden valmistjallekin rahaa tulee ovista ikkunoista,,vähän.kun lääkäritä ponssoidaan
lääkkeet liikkuvat---ja raha jatkaa matkaa. Johonkin aikaan kauppiaat sanoivt
rahaa tulee ovista ja ja ikkunoista. Nykyään huumeiden myyjät vain rikastuvat..
Kaikki muuttuu!!- uusi-aika-nyt
Kyllä me nykyiset ihmiset saamme olla osassamme onnekkaita, että lääketiede, ja lääkkeet ovat aikojen saatossa kehittyneet.
Nyt pystytään parantamaan vaikkapa syöpää ja monia muita sairauksia, joille ei ennen löytynyt mitään parannusmahdollisuutta.
Kuinka keuhkotauti oli aikoinaan valtava vitsaus, kuinka infuenssaan kuoli paljon ihmisiä.
Nyt voi ihminen sairauksistaan, vaikkapa verenpainetauti tai joku muu, viettää elämäänsä suht'koht' terveenä oikeiden lääkkeiden avulla.
Paljon on ainakin minulla syytä kiitokseen. - Liiketoimintaa.
uusi-aika-nyt kirjoitti:
Kyllä me nykyiset ihmiset saamme olla osassamme onnekkaita, että lääketiede, ja lääkkeet ovat aikojen saatossa kehittyneet.
Nyt pystytään parantamaan vaikkapa syöpää ja monia muita sairauksia, joille ei ennen löytynyt mitään parannusmahdollisuutta.
Kuinka keuhkotauti oli aikoinaan valtava vitsaus, kuinka infuenssaan kuoli paljon ihmisiä.
Nyt voi ihminen sairauksistaan, vaikkapa verenpainetauti tai joku muu, viettää elämäänsä suht'koht' terveenä oikeiden lääkkeiden avulla.
Paljon on ainakin minulla syytä kiitokseen.Totuushan on se, ettei parantavia lääkkeitä
juurikaan ole. Suurin osa on oireita lievittä-
viä ja riippuvuutta aiheuttavia. Ei pyritäkään
kehittämään parantavia lääkkeitä. Oikeas-
taan pyritään keksimään uusia, ikääntymi-
seen liittyviä sairauksia, joihin voi myydä
vanhoja, turvallisia lääkkeitä.
Oletteko huomanneet, savukkeet ovat e-
päterveellisiä, mutta nämä Nicoretet ter-
veellisiä, ja riippuvuutta aiheuttavia. - ,,,,,,,,,,,
Liiketoimintaa. kirjoitti:
Totuushan on se, ettei parantavia lääkkeitä
juurikaan ole. Suurin osa on oireita lievittä-
viä ja riippuvuutta aiheuttavia. Ei pyritäkään
kehittämään parantavia lääkkeitä. Oikeas-
taan pyritään keksimään uusia, ikääntymi-
seen liittyviä sairauksia, joihin voi myydä
vanhoja, turvallisia lääkkeitä.
Oletteko huomanneet, savukkeet ovat e-
päterveellisiä, mutta nämä Nicoretet ter-
veellisiä, ja riippuvuutta aiheuttavia.Eihän kaikesta parantavia lääkkeitä ole olemassakaan, muutenhan olisimme kuolemattomia.
Kyllä lääketehtaita on senverran monia, että ne kilpailevat lääkkeitten tehosta ja vaikutuksesta.
Verenpainelääkkeet ovat ainakin minua auttanet 30 vuotta saamasta vaikkapa aivoinfarktia.
Tuo on kyllä totta, että yritetään keksiä sairauksia, joihin myydä lääkkeitä.
Niin sanotaan ainakin miesten vaihdevuosista.
Tupakka on terveyttä haittaavaa, muillekin, kuin vain tupruttelijalle.
Ilman "kainalosauvojakin" siitä pääsee halutessaan eroon. - bisnestä.
,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Eihän kaikesta parantavia lääkkeitä ole olemassakaan, muutenhan olisimme kuolemattomia.
Kyllä lääketehtaita on senverran monia, että ne kilpailevat lääkkeitten tehosta ja vaikutuksesta.
Verenpainelääkkeet ovat ainakin minua auttanet 30 vuotta saamasta vaikkapa aivoinfarktia.
Tuo on kyllä totta, että yritetään keksiä sairauksia, joihin myydä lääkkeitä.
Niin sanotaan ainakin miesten vaihdevuosista.
Tupakka on terveyttä haittaavaa, muillekin, kuin vain tupruttelijalle.
Ilman "kainalosauvojakin" siitä pääsee halutessaan eroon.Lääketehtaat kilpailevat lahjomalla lääkä-
reitten sukulaisia. Lääkäreille ei enää us-
kalleta antaa. Olisihan apteekeilla velvol-
lisuus myydä halvinta, muttei se kummin-
kaan ole niin. Asiaa on tutkittukin, ja myy-
jät väittävät, että asiakkaat vaativat. Näin
valtiokin tukee lääketeollisuutta.
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/ykkosdokumentti-laakkeita-terveille - ,,,,,,,,,,,,
bisnestä. kirjoitti:
Lääketehtaat kilpailevat lahjomalla lääkä-
reitten sukulaisia. Lääkäreille ei enää us-
kalleta antaa. Olisihan apteekeilla velvol-
lisuus myydä halvinta, muttei se kummin-
kaan ole niin. Asiaa on tutkittukin, ja myy-
jät väittävät, että asiakkaat vaativat. Näin
valtiokin tukee lääketeollisuutta.
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/ykkosdokumentti-laakkeita-terveilleMahtaa olla aikasen vähän maailmassa lääkäreitten sukulaisia.
Mitä ihmettä se asiaan kuuluu?
Median mahti on mahdoton.
Terveyttä meille kaikille, toivon! :))
- piilolahjoitus.
Useimmalla lääkärillä on vaimo ja lapsia.
Ja näillä omat tilit. - lahjoituksia
TUTUKSI tullut lääkäri sanoi, olin "konferenssi" matkalla Amerikassa hän kertoi
Lento-emmäntien ollevan 70v hänen matkustellessaan. Vihjasi tietenkin minua, kun olin 69v ja yrityksessäni töissä...Muuten arvelin lääkefirmat noita heidän mat-
kojaan tarjoo. - Lääkkeetön
Itse taasen odotan, jotta immeiset tulisivat niin viisaiksi ja tietäväisiksi, että lakkaisivat nappaamasta pilleriä poskeen ja keksisivät, miten pysytään ilman napin nappia hyvässä kunnossa ja terveenä. Pillereitä popsivat ne, jotka eivät tiedä, taida, viitsi, ymmärrä, keksi ... mitä muuta asioille ja jutuille voisi tehdä kuin helpoin ja vaivattomin tie lääkkeitten väärinkäyttäjäksi.
- ------
Eiköhän tuo ole perin yksisilmäinen ajatus.
Toki ihmisillä, meillä useimmilla, olisi varaa parantaa ruokailutapoja, ym. , mutta ainakaan minua ei olisi enää ilman lääkkeitä.
Hyvä, jos on syntymäarvonnassa sattunut saamaan hyvät geenit.
Niitä kun ei kukaan saa itse valita. - Omat polut tässäkin
------ kirjoitti:
Eiköhän tuo ole perin yksisilmäinen ajatus.
Toki ihmisillä, meillä useimmilla, olisi varaa parantaa ruokailutapoja, ym. , mutta ainakaan minua ei olisi enää ilman lääkkeitä.
Hyvä, jos on syntymäarvonnassa sattunut saamaan hyvät geenit.
Niitä kun ei kukaan saa itse valita.Ei. Minusta pilleristi on se, joka ei näe mitään muuta kuin pillerin viitoittaman tien. Laajempialainen näkemys terveysasioista puuttuu eikä esim. luonnonmukainen hoitopuoli kiinnosta laisinkaan. Sitä pidetään jopa jotenkin huonompana ja väärempänä lääkärin määräämään tablettiin verrattuna.
- Pilleri helpoin tie
Just-just, geeneihinhän ne kaikki liikapainoisetkin yms. viittaavat, kun eivät voi yhtään mitään painokertymälleen eivätkä millekään vaivalla ja vialle, joka ylipainosta seuraa. Noin niin kuin esimerkin vuoksi. Jos siihen olisi pilleri, niin se naamaan ja siinä kaikki, ihmiset ovat laiskoja ja mukavuuden haluisia.
Ihmisen terveys on mitä suurimmassa määrin kiinni no. siitä, mitä suuhunsa mättää ja sen jälkeen liikkuuko riittävästi ja nukkuuko tarpeeksi ja hyvin. Näillä perusjutuilla olisi pelastettu jo paljon terveyspuolta ja kaikki muu on enemmän tai vähemmän hienosäätöä. - .............
On sairauksia, mitkä voi valita halutessaan kuten diabetes ja monta muuta, mitkä eivät johdu geeneistä, ja haluajia näyttää riittävän.
Tiedon puute tuskin on ongelma nykyihmisellä.- ------------
Tieteellisten tutkimusten mukaan geenit elämäntavat aiheuttavat diabeteksen.
Ja kaipa sinäkin tiennet, että diabetesta on tyyppiä 1 ja 2?
" Tätä ennen tunnettiin kolme geeniä, jotka altistavat tyypin 2 diabetekselle. Nyt geenejä tunnetaan kahdeksan, ja uskon, että vuoden sisällä luku kaksinkertaistuu. Tulevaisuudessa on mahdollista löytää valtaosa tyypin 2 diabeteksen syntyyn liittyvistä geeneistä, Groop kuvailee."
"Jos äidilläni tai isälläni on tyypin 2 diabetes, oma riskini sairastua on noin 40 prosenttia. Riski kasvaa vielä suuremmaksi, jos molemmat vanhempani sairastavat tätä tautia. Kun täytän 40 vuotta, tiedän että jatkossa jo joka kymmenes ikäisistäni sairastuu tähän maailman nopeimmin yleistyvään tautiin."
http://www.diabetes.fi/diabetesliitto/lehdet/diabetes-lehden_juttuarkisto/yleista_diabeteksesta/jos_sairastun_onko_se_geenien_syy_vai_oma_vikani.619.news - terveysterroristille
------------ kirjoitti:
Tieteellisten tutkimusten mukaan geenit elämäntavat aiheuttavat diabeteksen.
Ja kaipa sinäkin tiennet, että diabetesta on tyyppiä 1 ja 2?
" Tätä ennen tunnettiin kolme geeniä, jotka altistavat tyypin 2 diabetekselle. Nyt geenejä tunnetaan kahdeksan, ja uskon, että vuoden sisällä luku kaksinkertaistuu. Tulevaisuudessa on mahdollista löytää valtaosa tyypin 2 diabeteksen syntyyn liittyvistä geeneistä, Groop kuvailee."
"Jos äidilläni tai isälläni on tyypin 2 diabetes, oma riskini sairastua on noin 40 prosenttia. Riski kasvaa vielä suuremmaksi, jos molemmat vanhempani sairastavat tätä tautia. Kun täytän 40 vuotta, tiedän että jatkossa jo joka kymmenes ikäisistäni sairastuu tähän maailman nopeimmin yleistyvään tautiin."
http://www.diabetes.fi/diabetesliitto/lehdet/diabetes-lehden_juttuarkisto/yleista_diabeteksesta/jos_sairastun_onko_se_geenien_syy_vai_oma_vikani.619.newsLopeta no, tympii tyylisi tai paremminkin tyylittömyytesi. Pahempaa kuin demoneista puhuminen. Loukkaat ilman syytään sairastuneita jatkuvasti.
- -----------
terveysterroristille kirjoitti:
Lopeta no, tympii tyylisi tai paremminkin tyylittömyytesi. Pahempaa kuin demoneista puhuminen. Loukkaat ilman syytään sairastuneita jatkuvasti.
Asia on faktaa, ja mistä sinä minun sairauksiani tiedät??
Olen sentään osannut ottaa asioista selvää.
Kai tämän ikäinenkin ihminen asiat ottaa asioina.
Enkä pidä ilkeilyä pimeässä sivistyneenä tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756