PKS MYÖNTÄÄ: OSA MITTAREISTA VIALLISIA !

mäkinaloinseuraamaan

Nimimerkki "Älkää ostako enään." kirjoittaa kahdella palstalla, että soitti PKS:n työntekijälle, joka vänkytti "TUOTA NOIN NIINKU" useamman kerran ja tuli myöntäneeksi että osa mittareista on viallisia, koska 99% mittareista näyttävät oikein hänen väittämänsä mukaan, niin silloinhan 1% jää viallisia mittareita jäljelle! Silloinhan hän myöntää tavallaan että osa on epäkuntoisia!
LUKEKAA SÄHKÖASIA PALSTOJA, jos kiinnostaa.
Siellä on kokemuksia mittareista ja PKS:tä.

18

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mittarimato1

Varmasti osa mittareista on viallisia, samoin puhelimissa, autoissa, koneissa eli yleensä kaikissa teknisissä laitteissa jne löytyy "susia"....uus ripsivärikin joka maksaa n.15-20e oli mulla kerran kuivunut täysin! Mutta kauppa ei ottanut vastuuta. PKS saa ottaa vastuun tekemisistään.
      Jos epäilee omaa mittaria, ottakaa yhteys Pks:n niin mun mielestä saisivat tarkistaa tai vaihtaa uuden mittarin! Ja ilmaiseksi tietty!

• D:.

D:

• Hyvä kun myöntää

Se on edes hyvä puoli että pks-työntekijä myöntää että 1% on viallisia. On sitte tuuin kauppaa kelle satttuu SE VIALLINEN MITTARI.

• hehkuvalo

Aikas monelle kuitenkin, kun miettii etäluettavan mittareiden määrää,enkä sitäpaitsi usko että VAIN 1% on viallisia vaan prosenttiluku on paaaaljon suurempi mitä PKS itse sanoo...

• Totuuden Torvi

Mulla menee mittari vaihtoon, samoin sähköyhtiö. Maksan mittarin vaihdon vaikka itse.Näin kirjoitti alkuperäinen Totuuden Torvi. Sillä sossun puliukot ja puliämmät vittuilee ja kirjoittaa minun nimimerkillä, niillä kun on aikaa tentun juonnin ja varastelun ohessa ja kun näkyy suurimmalla osalla olevan aivovamma kun tapelleet viimeisestä tenttutilkasta ja muutkin vttuilijat ei käy täysillä...Ja sekin taitaa vituttaa kun tuli mun varallisuus ilmi täällä. Menkäähän sossuun taas maanantaina inisemään ja piipittämään että voi kun ei ole ruokaa ja sitten kipitätte Alkoon tai huoltikselle tentun ostoon.

• pks vaihtuu toiseen

Ka mulla myös on sellanen mittari jossa watit vilistää vaikka ei ois päällä kuin jääkaappi..

• johan ihme

Kokeile sulakkeiden poistoa ja pääkytkimen katkaisua vieläkö vilistää

• hevon kuusi

Jos katkaiset virran pääkytkimestä,niin pääkallonpaikalla rupeaa häiriösireenit soimaan ja laittavat korjaajan automaattisesti paikalle.Kun syy on sinussa ja jätkä tulee jostakin hevon kuusesta,niin ison laskun maksat sinä.Olemme siirtyneet nykyaikaan......KELE.

• loppupks-ryöstölle

Myös minä vaihdan sähköfirman ja myös mittarin tarkistan, makso mitä makso.

• eee---

Tämän keskustelun ansiosta tarkistin sähkölaskun, esim Joulukuu 2940 kwh! Ennen vuodessa meni 5000-6200 kwh. Ero johtuu että kun oli pakkastalvi silloin käytettiin sähköpattereita lisänä.

• vrt3

Mulla mennyt jo nyt enempi sähköä kuin ennen koko vuoden aikana. On ne hienoja mittareita...!

• kamstrup=PASKA...

Tammikuussa mennyt sähköä 3050 kwh. Ennen vuodessa meni noin 6000kwh. Puulla lämmitän. Pieni sähköpatteri 1500w 2-3 tuntia päällä, siitä tulee vain 3-4,5 kwh.

• KOHTA VILUTTAA

Minulla yö ja päiväsähkö-sopimus. Ennen etäluettavan mittarin vaihtoa oli edullinen yösähkö suurempi laskussa ja nykyään päiväsähköä muka menee enempi, vaikka mikään ei sähkönkulutuksessa ole muuttunut ???

• benzo mitari

VOI EI, TAAS TÄMÄ MITTARIPÄÄ PÄÄSI VAUHTIIN.

• r.m1

Ei päässyt vauhtiin alkuperäinen ketjun aloittaja, hän on poistunut tästä maailmasta....
        Oikeasti hänellä oli viallinen mittari joka vaihdettiin sähköyhtiön toimesta ja sen jälkeen mittari toimi normaalisti.
        Viallisia mittareita ei ollut kuulemma kovin paljon.
        Jos haluaa varmistaa kulutuksen oikeellisuuden niin kannattaa tilata Fortumilta Kotinäyttö joka näyttää REALIAJASSA sähkön kulutuksen siis samaan aikaan kun on kulutusta, minäkin ostin sen ja vanha jääkaappi kun lähtee päälle niin kulutus on 145 wattia jos muita laitteita ei ole päällä. Läppäri (iso) kuluttaa 40 wattia.
        Niitä saa Fortumilta tilattua ja hinta on 192 euroa muistaakseni, jos on Fortumin asiakas saa 30:n euron alennuksen.
        Ostan sähkön Fortumilta ja on halvempaa kuin PKS-sähkö.
        Kotinäyttö näyttö näyttää TÄSMÄLLEEN SAMOJA LUKEMIA KUIN PKS-MITTARI.
        Elikkä minulla pks-mittari on kunnossa.
        Tuohon nikin KOHTA VILUTTAA en osaa vastata mistä johtuu, kannattaisko ostaa Kotinäyttö?

• hyvä se on

Se on hintansa väärti fortumin kotinäyttö, näyttää samalla aikaa oikeen kulutuksen ihan sekunnin tarkkuudella tosin se sekunti ei merkkaa tietty mitään ja fortumilta tuloo sähkö, paljon halvempaa kuin pks lisäks tuli 50 egee nettiliittyjän etu.en tiijä onko nettietu enään voimassa,

• rakenneviat

Hyvä,että myöntävät vikamahdollisuuden. Uusia autojakin kutsutaan jatkuvasti rakennevikojen vuoksi korjaukseen.

• kotinäyttö162euroa

Ei se sittenkään tainnut olla huono asia ne etäluettavat mittarit, tosin mullekin vaihettin uusi mittari kun se näytti hirveitä lukemia.
      Toinen hyvä asia kun vaihdoin Fortumiin, aika paljon halvempaa sähköä kuin pks:ltä.
      Ja se Kotinäyttö on mullakin, jännä nähdä reaaliajassa paljonko mikin sähkölaite kuluttaa.
      Esim. 42 tuumainen tv kuluttaa 70 wattia.
      Vesipumppu Mako vie 0,50 kwh.
      Energian säästölamppu Airam keittiössä vie just sen kun lupaa eli 30 wattia, olohuoneessa 15 watin lamput myös sen 15 wattia joten laatu on ok.
      Halvat e-säästölamput jotka ei muutenkaan kestä näyttävät 15 watin sijasta 10-12 wattia, eikä niitä kannata ostaa hajoavat muutamassa kuukaudessa.
      Airamit on kestänyt 7-8 vuotta.
      Hommatkaa ihmeessä Kotinäyttö, siitä voi tarkistaa näyttääkö etäluettava oikein.
      Mulla näyttää samaa kumpikin mittari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1615
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      105
      1560
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      14
      1403
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1048
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      826
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe