synkkä kesäloma edessä

huoh :'(((((

miten tällainen päälle 20v hyvin yksinäinen nainen voisi keksiä tekemistä kesälle jossa näkisi ihmisiä? ahdistaa vietävästi ajatus istua neljän seinän sisällä koko loma kun muut pitää hauskaa ja näkee kavereitaan :( mulla ei ole sitä ainuttakaan ystävää, korkeintaan perhettä tai sukulaisia näen kesällä. voi vittu miten paskaa tää elämä jo nyt :( en muuten käy baareissa enkä festareilla joten mitää toivoa löytää kavereita tai miestäkään ei ole.

ja vähänkö ulkona tuijotetaan muutenkin jos menisit johonkin tapahtumaan yksin. joillekkin aivan käsittämätön ajatus että jollain ei olisi kavereita. voi vittu haloo.

23

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vajota synkyyteen

Ei nyt vielä kesä ole. Yritä keksiä muita mukavia ihmmisten tapaamispaikkoja kuin baarit ja festarit. Kyllä kai sinullkin jotain harrastusta ja kiinostusta löytyy?

• sdfsfsffsdfs

Are u kiddin' me?! 2kymppinen nainen saa miesseuraa niin paljon kuin vaan ikinä haluaa. Kokeile vaikka pistää ilmoitus S24 Treffeille. Vielä kun laitat sen kuvallisena, niin saat säpinää elämääsi! Jos olisit mies, tilanteesi olisi paljon toivottamampi. Mutta nuoret naiset saa AINA halutessaan seuraa.

• ölölölölöö

kyllä voi kyllä, oon testannut tuota suomi24 deittiä. seksinvinkujia suurin osa. etsin sitä paitsi parisuhdetta jossa mua rakastetaan sellaisena kuin olen, en mitään leluna olemista (se vasta onki vastenmielistä) :(

• sgsggsdgsgs
        ölölölölöö kirjoitti:

kyllä voi kyllä, oon testannut tuota suomi24 deittiä. seksinvinkujia suurin osa. etsin sitä paitsi parisuhdetta jossa mua rakastetaan sellaisena kuin olen, en mitään leluna olemista (se vasta onki vastenmielistä) :(

No missäpäin Suomea asut? Näin miehenä voin sanoa, että ei se haittaa jos nainen ei halua harrastaa seksiä muuta kuin suhteessa. Mutta toisaalta se olisi tavallaan hyvä tietää vähän etukäteen tykkääkö nainen ylipäätään seksistä. Kiva sitten ihastua tai rakastua johonkin naiseen, joka sitten osoittautuukin aseksuaaliksi.

• Todella romanttinen
        sgsggsdgsgs kirjoitti:

No missäpäin Suomea asut? Näin miehenä voin sanoa, että ei se haittaa jos nainen ei halua harrastaa seksiä muuta kuin suhteessa. Mutta toisaalta se olisi tavallaan hyvä tietää vähän etukäteen tykkääkö nainen ylipäätään seksistä. Kiva sitten ihastua tai rakastua johonkin naiseen, joka sitten osoittautuukin aseksuaaliksi.

Ei ihme että ei sulle vako aukene.

• sfssdfsfsdfsfs
        Todella romanttinen kirjoitti:

Ei ihme että ei sulle vako aukene.

Kuinka niin muka ei aukeis? Kyllä niitä aukee jos vaan jaksan nähdä asian eteen vaivaa. Tässä nyt on vaan ollut tärkeämpääkin tekemistä kuin pímpin metsästäminen.

• 6+13

Itseä ahdistaa se, että vaikka kesä ei ole edes alkanut vielä niin kohta se on jo ohi ja taaas on edessä pitkä ja kylmä talvi :D

• think positively

Mutta sen pitkän ja kylmän talven jälkeen tulee taas se kesä. Ota kesästä kaikki irti, jolloin tulevan talven kestää lämpimillä kesämuistoilla ja ajatuksesta taas tulevasta kesästä.

• Aito yksinäinen

Otat itsellesi tältä palstalta, jonkun kiltin ja mukavan miehen kumppaniksi.
      Varmasti löytyy tekemistä. ;)

• ölölölölööö

netistä ei jaksa muutenkaan etsiä kun valikoima on huono ja harvoin sieltä mitään muita kuin baareilijoita/autonrassaajia löytyy.

mutta miten on mahdollista tutustua ihmisiin elävässä elämässä, jos nykyajan maailmassa kaikki juoksukävelevät kiireesti paikasta a paikkaan b. pitäisikö vain juosta perässä ja esitellä itsensä, sitten ehdottaa kahveja?

onhan tuokin ihme kokeiltu että menen juttelemaan tuntemattomalle miehelle kaupassa tai kirjastossa.. vastaukseksi saan ihme paniikinomaista mutinaa. säälittävää jätkä säälittävää... no, ehkä he olivat homoseksuelleja kun ei kelvannut :)

• fasffsfsfsfsf

Kyllä mä itse luulen, että tuolta S24 Treffeiltä tätä nykyä löytyy täysi läpileikkaus Suomen sinkuista. Kaikkihan netissä on nykyisin, Facebookissakin suuri osa. Kyllä normi sinkut helposti ajautuvat laittamaan deitti-ilmoituksenkin sitten.

Itselläni saattaisi mennä pasmat sekaisin mikäli joku tyttö tulisi mulle juttelemaan. Riippuu toki tilanteesta, mutta tarkoitin tuollaisissa kauppa-/kirjastotilanteissa. Tämä johtuu siitä, koska mulle ei IKINÄ käy tuolla tavalla. En ole tarpeeksi YTM, jolloin ihmettelisin, että mitä tuolla naisella on taka-ajatuksena. Mutta myönnän, että olen vähän hankala tuossa mielessä. Tosin en mä itsekään mene ikinä kenellekään vieraalle naiselle irl-tilanteessa juttelemaan. Ehkä pitäisi....

• ölölölölööö

hämilleen meneminen on voinut olla tietysti yksi mahdollisuus. toisaalta juttelemisella ei voi hävitä. ellei sitten ihmiset ala pelätä että tuossa tuo menee, se joka puhuu vieraille miehille, huhhuh ja hui! mutta niin se vaan on että ne hiljaisemmat miehet ovat mun tähtäimessä sitten joten varokaa outoa naisjuttelijaa! heh.

olen netistä etsinyt vain omalta paikkakunnalta lähialueilta (kanta-häme) ei ole autoa eikä rahaakaan matkustella, vaikka löytyisikin joku, mutta kauempaa. tosi kälyistä että kiskotaan monta kymppiä per suunta autolla, junalla meneminen vasta onkin porvarillista :/

• sfsfsfsfsfs

Harmi etten asu Kanta-Hämeessä, mutta eiköhän sieltä sulle joku löydy! Jos sä nuorena naisena vielä ihan yrität etsiä, niin varmasti löydät jonkun kesään mennessä ;)

• niinpä suomessa sehän kauheaa jos nainen ihminen puhuu vieraille=0000
        Oletko miettinyt mistä Yksinäisyytesi johtuu? ujous, sos.pelko yms?
        Kai sinä jotain tykkäät tehdä jonka puitteissa voisi niitä kavereitakin löytyä

• Neuvon annan

Ehdotan sinulle että etsit itsellesi mieleistä viihdettä tarjoavia festivaaleja, ostat lipun sinne ja tänne ja sukellat sekaan väkijoukkoon.

Massatapahtumissa on helppo tutustua ihmisiin, jos vaan uskaltaa avata suunsa ja osaa tehdä sen oikeassa paikassa. Mulle on tultu juttelemaan mm. vessajonossa ja siitä on seurannut jonkinasteisia tuttavuuksia.

Kavereita saa, kun menee rohkeasti juttelemaan rauhallisessa mielentilassa oleville, ei liian kännisille ihmisille ystävälliseen sävyyn.

Siitä se lähtee. Rohkeasti ja iloisella mielellä.

• Tässä totuus

Äläpä synkistele siellä.

Mene ulos vaikka kävelylenkille ja ole itse aktiivinen sen seuran saamisen suhteen.

Vai odotatko että kotoa tulee joku tuntematon sut bongaamaan?

Ainoa tapa tavata ihmisiä on mennä paikkoihin joissa on ihmisiä. Muuten olet yksin, piste.

• random nickname

Tuohon asiaan kommentoin kun sanoit, ettei kotoota tule ketään bongaamaan. No, ei ehkä tule, jos ei ilmoita itsestään, mutta naisen ei kyllä tarvitse kotootaan poistua saadakseen luokseen miehiä. Itselläni on nuoruudesta parikin kokemusta siitä, että chatissa tavannut jonkun naisen ja se on pyytänyt tulemaan luokseen. Ja aina kyllä meninkin sitten. Aika harva nainen varmaan lähtee kuitenkaan jonkun chatista bongaaman miehen luokse tosta noin vaan??

• siis ei noin
        random nickname kirjoitti:

Tuohon asiaan kommentoin kun sanoit, ettei kotoota tule ketään bongaamaan. No, ei ehkä tule, jos ei ilmoita itsestään, mutta naisen ei kyllä tarvitse kotootaan poistua saadakseen luokseen miehiä. Itselläni on nuoruudesta parikin kokemusta siitä, että chatissa tavannut jonkun naisen ja se on pyytänyt tulemaan luokseen. Ja aina kyllä meninkin sitten. Aika harva nainen varmaan lähtee kuitenkaan jonkun chatista bongaaman miehen luokse tosta noin vaan??

Todella outoa bongata joku chathyypiö. Bongaamiset IRL, aina.

• random nickname
        siis ei noin kirjoitti:

Todella outoa bongata joku chathyypiö. Bongaamiset IRL, aina.

Saa siitä ainakin vähän jännitystä elämään ku tapaa jonkun aivan randomin chat-tyypin. Varsinkin jos ei ole edes kuvia vaihdettu, jolloin ei yhtään tiiä minkä näköinen tyyppi vastassa. Miehille voin tällaista suositella, mutta naisten kannattaa olla varovaisempia. Jollain julkisella paikalla tapaaminen ja ensi-irl-tutustuminen on ihan järkevää.

Tuli lisääkin mieleen näitä netistä skoraamiani neitosia...yhden S24 Treffeiltä tapaamani tytön näin ensi kertaa kun poimin hänet kyytiin pimeän kadun laidalta. Aika rohkeita on monet nuoret naiset.

• Hmm...

Täältä kyllä löytyisi ikäisesi akateeminen, päihteetön, urheilullinen mutta hyvin yksinäinen nuori mies joka mielellään jakaisi aikaa varsinkin kesällä jonkun mukavan naisen kanssa vaikkei sen suurempaa suhdetta siitä tulisikaan. Eivät täällä netissäkään kaikki ole mitään perusmöllyköitä :)

• mies 20 puoliväli

Itse olen 20 puolivälistä oleva mies ja minulla on sama ongelma sosiaalisissa tilanteissa. Elämän aikana 2 kaveria on ollut mutta ei ole enään ja naisystävää ei ole ollut ensimmäistäkään. Koulua on kyllä käyty ja töitä tehty mutta jokin taito minulta vain puuttuu, se on tämä ihmissuhteiden luominen. Olen sen ajan mitä ihmisten ilmoilla olen yleensä pidetty tai ainakin "erikoinen" tai "ainutlaatuinen". Joka paikassa minulle ollaan aina sanottu jotain tämän kaltaista. Silti yleensä pärjään tarpeeksi hyvin ja moni nauraakin minun jutuilleni vaikken itse aina edes tajua mitä niin hauskaa siinä edes oli. Tällä hetkellä taas koulun penkillä, hyvin siellä menee ja talous hyvin kunnossa mutta koulu- ja työpaikkojen ulkopuolella siviilimaailmassa ei ketään. Täytyyhän sitä seuraa saada jos yksinäisyydestä aikoisi päästä eroon sehän on selvä. Täältä kai toivoisi löytävänsä ainakin juttuseuraa tai jopa enemmänkin jotta olisi jostain mistä lähtisi näin aluksi liikkeelle. Tietysti on sitä sortia, että ensin haluaisi tuntea toista vähän paremmin ennen kuin tapaamista edes miettisi. Juttelemalla olisi mukavaa aloittaa ja katsoa sitten minne se johtaisi.

• mies 20 puoliväli

Enkä tupakkaa ole koskaan polttanut saati alkoholia koskaan juonnut päihin asti. Eli elämäntavat pitäisi olla terveet mutta tietysti nekin omalta osalta ehkä yksinäisyyttä osaltaan hieman edesauttaneet. Tosin en ole kyllä pahoillani siitä, etten koskaan ole mitään näistä nautiskeluaineista koskaan kokeillut saati liikaa ottanut. Kaikki muu pitäisi siis olla kunnossa elämässä mutta sosiaalisuus on vain ollut miltein koko elämän nollassa.

• eeleonor

Tule mulle kaveriksi seikkailemaan kesään. :) Enkä ole mikään vonku mies, vaan nainen, jolta kaverit katosivat maailmalle ja joka haaveilee vielä saavansa puuhailla kaikkea mukavaa jonkun toisen kanssa. Kuulostaa kornilta joo.. Mut ihan tosissani olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4112
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2602
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2587
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      253
      1818
    Aihe