Olen n. 13 vuotias tyttö ja olen aivan lauta. Olen yrittänyt näitä keinoja (tietenkin vieläkin, mutta uusia ottaisin vastaan) Jumppa elikkäs jalat ylös ja hitaasti alas, rasvata rintojani ja papuja en ole vielä ehtinyt kokeilla aikomus olisi.
Kenelläkään sama tilanne? Apua otetaan vastaan!!
Luonnollista keinoa?
8
80
Vastaukset
- Döoröcöxödc
Silikoonit ei kukaa yli 14v poika haluu lautaa pitää olla jo isot rinnat
- Olllk
Oon 15 ja voin sanoa, että niillä tisseillä ei oo mitään merkitystä jos on hyvä luonne.
- boobsit:D
Piti painaa miinusta, hups. Mutta siis on monia, joille on ihan sama, minkä kokoiset tissit on. Itselläni on aika semit, mutta en ikinä ottaisi kaverikseni poikaa joka ajattelee noin pinnallisesti, tästä syystä mulla onkin vain ehkä kolme kaveripoikaa, mutta laatu korvaa määrän (;
- lifemocker
sun rinnat kasvaa vielä about 7 vuotta, että tuskin kannattaa olla huolissaan.
syöt vain terveellisesti ja monipuolisesti, että kroppasi saa kaikki tarvittavat ravinteet kasvamiseen! ;) - tybores
Jumprahuiskis. Jos kotikonsti olisi olemassa, kaikki tietäisivät sen.
- tyttö15
Rintasi kasvavat vielä vuosia:) Itse olen 15 v tyttö ja rinnat eivät edes AA. Ja älä huoli, kyllä niitä poikia riittää ilman rintojakin jos on luonne kohdallaan. Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta ;)
P.s. Tuo on vatsalihasliike :D - Kids turpaan juva
tyttö15 kirjoitti:
Rintasi kasvavat vielä vuosia:) Itse olen 15 v tyttö ja rinnat eivät edes AA. Ja älä huoli, kyllä niitä poikia riittää ilman rintojakin jos on luonne kohdallaan. Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta ;)
P.s. Tuo on vatsalihasliike :DEi tääl juval katella mitään lautoja vitun kid
- Lautatyttö
Nokun ei muo mitkään pojat tässä iässä sen kummemmin kiinnosta. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin murteen murtama.. Enkä sen jälkeen poikia ole jaksanut yhtään. Toivoisin keinoja.. Enkä mitään kritiikkiä (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770