Luonnollista keinoa?

Lautatyttö

Olen n. 13 vuotias tyttö ja olen aivan lauta. Olen yrittänyt näitä keinoja (tietenkin vieläkin, mutta uusia ottaisin vastaan) Jumppa elikkäs jalat ylös ja hitaasti alas, rasvata rintojani ja papuja en ole vielä ehtinyt kokeilla aikomus olisi.
Kenelläkään sama tilanne? Apua otetaan vastaan!!

8

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Döoröcöxödc

Silikoonit ei kukaa yli 14v poika haluu lautaa pitää olla jo isot rinnat

• Olllk

Oon 15 ja voin sanoa, että niillä tisseillä ei oo mitään merkitystä jos on hyvä luonne.

• boobsit:D

Piti painaa miinusta, hups. Mutta siis on monia, joille on ihan sama, minkä kokoiset tissit on. Itselläni on aika semit, mutta en ikinä ottaisi kaverikseni poikaa joka ajattelee noin pinnallisesti, tästä syystä mulla onkin vain ehkä kolme kaveripoikaa, mutta laatu korvaa määrän (;

• lifemocker

sun rinnat kasvaa vielä about 7 vuotta, että tuskin kannattaa olla huolissaan.

syöt vain terveellisesti ja monipuolisesti, että kroppasi saa kaikki tarvittavat ravinteet kasvamiseen! ;)

• tybores

Jumprahuiskis. Jos kotikonsti olisi olemassa, kaikki tietäisivät sen.

• tyttö15

Rintasi kasvavat vielä vuosia:) Itse olen 15 v tyttö ja rinnat eivät edes AA. Ja älä huoli, kyllä niitä poikia riittää ilman rintojakin jos on luonne kohdallaan. Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta ;)

P.s. Tuo on vatsalihasliike :D

• Kids turpaan juva
        tyttö15 kirjoitti:

Rintasi kasvavat vielä vuosia:) Itse olen 15 v tyttö ja rinnat eivät edes AA. Ja älä huoli, kyllä niitä poikia riittää ilman rintojakin jos on luonne kohdallaan. Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta ;)

P.s. Tuo on vatsalihasliike :D

Ei tääl juval katella mitään lautoja vitun kid

• Lautatyttö

Nokun ei muo mitkään pojat tässä iässä sen kummemmin kiinnosta. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin murteen murtama.. Enkä sen jälkeen poikia ole jaksanut yhtään. Toivoisin keinoja.. Enkä mitään kritiikkiä (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe