Mistä samanhenkisiä kavereita?

yksinäinen-

Olen vähän vailla samanhenkisiä kavereita/kavereita yleensäkin ja haluaisin tietää, mistä niitä löytäisi. Sivuja ehkä löytyy, mutta olen aika huono kirjottelemaan foorumeilla yms sivustoilla ..ainakaan niin, että saisin vähän syvempiä ystävyyssuhteita luotua.
Olisiko mahdollisesti jotain chattejä tai muita sivuja.. kirjeenvaihto-/meseilmoituksia meille samanhenkisille. :) Olen kiinnostunut astrologiasta, ennustuksista, unista.. paranormaaleista jutuista, henkisyydestä ja filosofiasta.. mutta en ole oikein löytänyt kavereita kenen kanssa osaisin/voisin jutella näistä asioista. Osa kavahtaa juttujani heti ja pitää minua outona tai muuten vain hihhulina. Enkä kyllä erityisemmin pidä itseäni "hihhulina" vaikka nämä asiat kiinnostavatkin. Ihan normaali olen. Onhan näitä kaikkia tapahtumia yms, missä voi tutustua uusiin ihmisiin.. mutta olen sen verran ujo, että ei siitä oikein mitään tule. :D Ja vähän luulen, että ujouteni ja ns pelokkuuteni takia olen ennemminkin luontaantyöntävä ja kylmän oloinen, kuin vetovoimainen ja ihmisiä puoleensa vetävä. Sen takia aluksi netissä tutustuminen tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. En oikein tiennyt mihin kategoriaan tämä olisi kuulunut, mutta aattelin tänne laittaa. Samanhenkisiä kavereita etsin. :) Horoskoopeista kiinnostuneita ja mystiikasta ja muista jännistä asioista.

7

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekkään en kaveripiiristä löydä tähän aiheeseen kiinostuneita tahi sellaisia että jaksaisivat siitä alkaa keskustelemaan. Itsekseni olen näitä asioita sitten pohtinut.
      Tokihan se toisen kanssa olisi kehittävämpää keskustella toisen kanssa.

• yksinäinen-

Juu. On se mukava jos voi keskustella jonkun kanssa asioista, mitkä kiinnostaa.
        Haluaisitko sinä ehkä vaihtaa ajatuksia?

• yksinäinen- kirjoitti:

Juu. On se mukava jos voi keskustella jonkun kanssa asioista, mitkä kiinnostaa.
        Haluaisitko sinä ehkä vaihtaa ajatuksia?

Njuuh, kyllähän tuo käy. Oliko jotain mielessä?

• yksinäinen-
        omegapetu kirjoitti:

Njuuh, kyllähän tuo käy. Oliko jotain mielessä?

Hmm.. vois vaikka sähköpostia joskus vaihdella tai jutella mesessä tms?

• Joukoissa.

Voisi tutkia Kuun yläsolmun sanomaa ja lähteä sieltä etsimään ystäviä. Kuun yläsolmu on se pieni " hevosenkenkä " (katso se oikeinpäin).
      Samoin on hyvä ymmärtää onnenpisteen merkitys. Onnenpiste on pieni pallo, jossa on risti, ristikko sisällä - Missä huoneessa ja missä merkissä.
      Nousumerkki antaa suuntaa ystävienhakuun myös. Mars-merkki on hyvä harrastusten etsimisen merkki. MC voi antaa jotain myös.

• solmumäkelä

Kuun yläsolmulla ilmeisesti tarkoitetaan Kuun radan nousevaa solmua, eli sitä pistettä jossa Kuun keskipiste kulkee ekliptikatason läpi matkalla kohti pohjoista, tarkemmin sen longitudia eli kulmaetäisyyttä kevättasauspisteestä vastapäivään. Latitudihan on ekliptikalla aina tasan nolla.

• Neitsyt/Härkä

Niin. Aivan, kuin se astrologiassa näkyy kartalla ihmiselle, joka tahtoo ymmärtää elämäänsä.
      Merkurius on yksi hyvä "johtotähti" lähteä etsimään samanhenkisiä ystäviä.
      Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe