Olen vähän vailla samanhenkisiä kavereita/kavereita yleensäkin ja haluaisin tietää, mistä niitä löytäisi. Sivuja ehkä löytyy, mutta olen aika huono kirjottelemaan foorumeilla yms sivustoilla ..ainakaan niin, että saisin vähän syvempiä ystävyyssuhteita luotua.
Olisiko mahdollisesti jotain chattejä tai muita sivuja.. kirjeenvaihto-/meseilmoituksia meille samanhenkisille. :) Olen kiinnostunut astrologiasta, ennustuksista, unista.. paranormaaleista jutuista, henkisyydestä ja filosofiasta.. mutta en ole oikein löytänyt kavereita kenen kanssa osaisin/voisin jutella näistä asioista. Osa kavahtaa juttujani heti ja pitää minua outona tai muuten vain hihhulina. Enkä kyllä erityisemmin pidä itseäni "hihhulina" vaikka nämä asiat kiinnostavatkin. Ihan normaali olen. Onhan näitä kaikkia tapahtumia yms, missä voi tutustua uusiin ihmisiin.. mutta olen sen verran ujo, että ei siitä oikein mitään tule. :D Ja vähän luulen, että ujouteni ja ns pelokkuuteni takia olen ennemminkin luontaantyöntävä ja kylmän oloinen, kuin vetovoimainen ja ihmisiä puoleensa vetävä. Sen takia aluksi netissä tutustuminen tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. En oikein tiennyt mihin kategoriaan tämä olisi kuulunut, mutta aattelin tänne laittaa. Samanhenkisiä kavereita etsin. :) Horoskoopeista kiinnostuneita ja mystiikasta ja muista jännistä asioista.
Mistä samanhenkisiä kavereita?
7
154
Vastaukset
Itsekkään en kaveripiiristä löydä tähän aiheeseen kiinostuneita tahi sellaisia että jaksaisivat siitä alkaa keskustelemaan. Itsekseni olen näitä asioita sitten pohtinut.
Tokihan se toisen kanssa olisi kehittävämpää keskustella toisen kanssa.- yksinäinen-
Juu. On se mukava jos voi keskustella jonkun kanssa asioista, mitkä kiinnostaa.
Haluaisitko sinä ehkä vaihtaa ajatuksia? yksinäinen- kirjoitti:
Juu. On se mukava jos voi keskustella jonkun kanssa asioista, mitkä kiinnostaa.
Haluaisitko sinä ehkä vaihtaa ajatuksia?Njuuh, kyllähän tuo käy. Oliko jotain mielessä?
- yksinäinen-
omegapetu kirjoitti:
Njuuh, kyllähän tuo käy. Oliko jotain mielessä?
Hmm.. vois vaikka sähköpostia joskus vaihdella tai jutella mesessä tms?
- Joukoissa.
Voisi tutkia Kuun yläsolmun sanomaa ja lähteä sieltä etsimään ystäviä. Kuun yläsolmu on se pieni " hevosenkenkä " (katso se oikeinpäin).
Samoin on hyvä ymmärtää onnenpisteen merkitys. Onnenpiste on pieni pallo, jossa on risti, ristikko sisällä - Missä huoneessa ja missä merkissä.
Nousumerkki antaa suuntaa ystävienhakuun myös. Mars-merkki on hyvä harrastusten etsimisen merkki. MC voi antaa jotain myös.- solmumäkelä
Kuun yläsolmulla ilmeisesti tarkoitetaan Kuun radan nousevaa solmua, eli sitä pistettä jossa Kuun keskipiste kulkee ekliptikatason läpi matkalla kohti pohjoista, tarkemmin sen longitudia eli kulmaetäisyyttä kevättasauspisteestä vastapäivään. Latitudihan on ekliptikalla aina tasan nolla.
- Neitsyt/Härkä
Niin. Aivan, kuin se astrologiassa näkyy kartalla ihmiselle, joka tahtoo ymmärtää elämäänsä.
Merkurius on yksi hyvä "johtotähti" lähteä etsimään samanhenkisiä ystäviä.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu574510Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182921- 1402643
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152103- 151563
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048