Olis se mukava lähteä hiihtelemään kun olis juttukaveri mukana. Tykkäisin enempi sellaisesta kiireettömästä menosta.
Monesti jää lähtemättä ladulle kun ei viitsi lähteä yksin.
Jos olet pohtinut samaa asiaa sinäkin, ei muuta kuin tuumasta toimeen.
Sillä ei niin väliä oletko mies vai nainen, itse olen jo vanhempi naishenkilö.
Katsotaan tuleeko yhtään asiallista kommenttia.
Kaveria hiihtoladuille
3
336
Vastaukset
- junttijuska
Hiihto on parasta, mitä Kuhmossa voi tehdä.
- joten tällaista
Meikäläinen on jo reilusti keski-ikäinen täti ja ei mikään nopea hiihtäjä. Varusteetkin ovat hyvin kehnot, perua 70-luvulta. Tänä tälvena en ole vielä hiihdellyt. Jos hiihtelen niin reittini on Harakkasaaren ja Hankarannan seudun jäillä Lammasjärvellä ladulla joka menee Tönölän silla alta. Oiskohan minusta hiihtokaveriksi. Mieluummin hiihtelisin toisen naisen kanssa.
- Kuhmon kukko
Hiihtäminen on tosi mukavaa. Kirvesniemen pariskunta oli kovia hiihtämään ja miehet siihen aikaan taisivat ottaa testosteronia, mikä taas aiheutti jäykkyyttä määrätyissä kehon osissa.
Kerran hiihtomatkalla kävi niin, että pariskunta joutui majoittamaan Myllylän samaan huoeeseen, ja huoneessa oli vain parisänky. No siinä käytiin yöpuulle niin, että M-L nukkui miesten keskellä.
Aamulla hän selvitti: Näin sellaista unta, että mie hiihin ja hiihin, mut sit molemmat sauvat suli käteen.
Hiihtäminen voi olla myös seksikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872