ystävyys vai rakkaus?

Huolestunut2534

Hei olen 14-vuotias tyttö. Me ollaan mun tosi hyvän kaverin kanssa ihastuneita samaan poikaan, ja tämä poika sattuu olemaan kiinnostunut minusta. Mun kaveri on tosi hauska ja suosittu ja varmaan kaikki muut pojat on ihastuneita siihen. Mutta sitte yks päivä kerroin sille että oon kiinnostunu tästä pojasta niin seki sitte ihastu siihen... -.- ja tämä poika sattuu oleen ainoa joka musta on kiinnostunu... Mä ruukaan skypettää sen kans yms. nyt se sitte kysy mua kaupungille, enkä tiedä mitä vastaan, koska en halua pahottaa kaverini mieltä... Taidan sanoa sille että en vain pysty koska ehkä ystävyys on nyt tärkeämpää, mutta pahalta tuntuu silti koska se tulee varmaan oleen ainoa poika joka on kiinnostunu tai kiinnostuu musta koskaan. :(

10

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16 tyytttööö

mun mielestä sun kannattais jutella sun ystävän kanssa asiasta koska jos sää oot sille yhtä tärkee kun se sulle että unohtaisit ton pojan sen puolesta niin sen pitäis kyllä antaa sulle tilaisuus onneen ja se ei sais olla este teidän ystävyydelle! Mut tsemppii sulle toivottavasti saat molemmat ystäväs ja sen pojan! c:

• Huolestunut2534

Niin, toi on kyllä hyvä idea :) mie puhun sen minun kaverin kans tästä :)) toivottavasti se ymmärtää :) ja jos ei niin ei voi mitään... voidaanhan me sen pojan kans sitte olla kavereita vain. :)

• sgrdergtfrd

Jos sä kerran olit ensin tykkäämässä siitä pojasta ja kaveri vasta sun maininnan jälkeen ja koska se poika ei kumminkaan kysys ulos sun kaverias niin sanosin että ota se poika ja koeta selitellä jotenkin se kaveris.

Jos taas oikeesti on niin että ystävyys varmasti menee, niin harkitse. Tosin jos kaveri on niin omistushalunen niin ei välttistä kovin hyvä kaveri.

• Huolestunut2534

mm. no sanoin pojalle että vastaan vähän myöhemmin, että mun pitää miettii viellä... en tiiä oliko toi virhe :/

• lifemocker

AINA ystävyys.

ihastuksia tulee ja menee, mutta kaverit pysyy läpi elämän!

• Huolestunut2534

Juu lifemocker niin mie aattelinki että on parempi. :) ja ei se minun kaveri voi kieltää minua olevan sen pojan kans kaveri :D ja voinhan mie mennä ihan kaverimielessäki sen kans kaupungille kahville :)

• lifemocker

näissä tapauksissa vaan olisi parempi, ettei kumpikaan olisi kyseisen pojan kanssa tekemisissä.

jos 2 ihmistä on ihastunut kyseiseen poikaan niin kyllä siinä kustaan kaverin varpaille tuollakin lailla!

muuten menee kyllä ystävyys siinä...

• Huolestunut2534

no onhan se nyt aika vaikeata vältellä sitä poikaa jos ollaan samalla luokalla -.- ja en mie nyt suuttuis jos se minun kaveriki sen kans viettäis aikaa :)

• skypeangel98

mun vastaus on, että jos pakko on valita vain jompi kumpi, niin poika. jos kaveri "ihastui" poikaan vasta mainintasi jälkeen, en usko hänen pitävän pojasta oikeasti. mene vaan pojan kanssa kaupungille :)

• 15v tyttö

Itelleni kävi sillee et oltii myös parhaan kaverin kaa ihastuneita yhtee tyyppii sit se poika kysy mun kaverii alkamaan ja se suostu ja nyt ne on ollu yhes jo pitkään.:) Ja alussa ku kuulin et ne on yhessä ni olin kateelline ja Mua ärsytti mut kyl se siitä meni ja ollaa parhaan kaverin kaa vielki parhaat kamut!:) joten miusta ainaki voit olla sen kaa yhes..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe