Jotenkin vain tunnen ylpeyttä ajaessani kotiin arvokkaalla autolla ja kun pihamme portit aukeavat ja näen arvo asuntomme.Oma menestyvä firma, niin kaunis koti, terve ja ihana pieni tytär, niin rakas aviomieheni.Tunnen olevani niin onnellinen ja elämäni tuntuu täydelliseltä.Olemme varakkaita ja onnellisia.Kotimme on uskomattoman kaunis ja tyylikäs.Olemme saaneet loistavat työntekijät pitämään kodistamme ja phastamme hyvää huolta.Lastenhoitaja, joka on uskomattoman lapsirakas ja mahdollistaa pienen tyttömme hoidon kotona turvallisesti.
Ajattelin, että ehkä te tavalliset äidit haluaisitte nähdä miten onnekkaita me olemme.Niinpä olenkin ajatellut kutsua muutaman meille kylään illalliselle.Voitte toki käyttää kylpyläämme, jos ette ole sellaiseen vielä päässeet.Kunhan näette sen myös haluatte oitis sinne.Asumme kauniaisissa.Sovitaan päivä kunhan ilmottaudutte ensin.
Kaunista katsomaan
6
105
Vastaukset
- Hyvää huomenta
Joko heräsit päiväuniltasi?
- ---
Meikä on ehdottomasti messissä, tämä on pakko nähdä :D
No, minnekkäs tulen ja milloin?- ––––
Tarkempi osoite on Hölmölä.
- siivooja nro 14
Möh määhän olen teillä töissä. Se lastenvahti vehtaa sun miehesi kanssa. Ja kaunis tytär käy salaa lompakollasi.
Vaikka potkut antaisit ei haittaa. Olen kyllästynyt jatkuvaan surrealistiseen puheeseesi. Miehesi itkuun siitä, ettei jaksa sinua. Ja tyttäresi jatkuvaan huutoon siitä mitä vanhempien kukkarolla saa, tekemättä mitään muuta, kuin kiljuen itkusta vaatimaan.
p.s. viimeviikolla lastenvahti uskoitui minulle. Miehesi suunnittelee eroa ja pakoa kaukasiaan uuden perheen ja tyttäresi kanssa. Lapsenvahti nimittäin odottaa kaksosia. - Duunarimutsi
Voiko kutsun saada myös älykäs äiti, vai mahdatko tulla hänelle kateelliseksi?
- charlottevonmullheim
No mun älykkyysosamäärä on 143, että revi siitä rikkauksiesi kanssa.
Minä ja duunarimutsi varmaan kyllästytään siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862