Olen muutaman kerran käynyt Trion Sinuhessa, joka kerta sama juttu; Useissa leivonnaisissa ei ole hintaa!! Kun kysyn paljonko tuo maksaa, ei kahvilan tyttö tiedä hintaa ja alkaa kyselemään muilta, jotka hekään eivät tiedä, sitten joku heittää jonkun hinnan.
En enää poikkea sinne, haluan että hinnat näkyvät joka leivonnaisessa, ei niitä niin paljoa ole ettei jaksaisi hinnoitella. Jos olisin siellä töissä, ei tulisi mieleenkään myydä hinnattomia leivoksia ym.
Trion Sinuhe-kahvila
14
629
Vastaukset
- .....l
Toinen ikävä juttu kyseisessä puljussa on se että koska itse ei voi vitriinistä ottaa leivosta, joutuu odottamaan että joku sen sinulle antaisi. Välillä on ollut tilanne ettei ole yhtään asiakasta kassalla mutta siltikään ei kukaan kehtaa tulla kysymään että mitäs saisi olla... vai onkohan sekin pärstäkertoimesta kiinni? Nuorille tytöille kunnon työhönopastus olisi paikallaan ennen kuin heidät jätetään vastuuseen kassalle.
Suosittelenkin Laurelsia vero modan vieressä. Siellä palvelu pelaa ja on monenmoista tarjolla. - ex vuokratyöntekijä
Sinuhessa paljon vuokratyöntekijöitä.. olen itsekkin OLLUT yksi niistä.. oli aivan kamalaa kun minut kokemattomana kassalle iskettiin ja hyvä kun siinä kaikessa hässäkässä minua kukaan 'oikea' työntekijä ehti neuvoa. se oli vain niin hirveää, juurikin jos joku kysyi hintaa ja siinä sitten piti AINA kysyä taas oikealta työntekijältä hinta.. mietin että miksi minut tähän kassalle edes laitettiin kun en miatään mitään tiedä enkä kunnolla apua, neuvoa tai koulutusta saa.. no menneet ovat menneitä, se oli ainoa kertani siellä työntekijänä, sen jälkeen olen kyllä asiakkaana ollut sillä leivonnaiset siellä ovat kuitenkin todella hyviä.
Mutta näin kokemuksesta voin sanoa että olkaa kärsivällisiä asiakkaat, jos siinä joku nuori vähän pihalla oleva tyttö sattuu kassalla olemaan hän luultavimmin vain vuokratyöntekijä, ja mielestäni ei ole hänen vika jos ei kaikki mene ihan nappiin.. se on ihan kamalaa jos ei kukaan mitään perehdytystä anna eikä neuvo, ja sitten joku asiakas raivoaa ja haukkuu tyhmäksi - Ei koskaan enää
Iskun lähellä olevaan Sinuhen ruokalaan, siellä oli jotakin vuosia sitten sellainen
vaalea polkkatukkainen nuorehko nainen kassalla, se tuli aina eteen, kun oli ottamassa ruokia ja töni pöytiä kevelleessään, veti astioidenkuljetusvaunua eteen ja kolhi pöytiä menessään ja oli muutekin käytöksellään töykeä.- Stressin purkua
Sitä se tekee, kun Sinuhella otetaan työntekijästä kaikki irti, mitä vaan lähtee.
- Joka paikassa
Stressin purkua kirjoitti:
Sitä se tekee, kun Sinuhella otetaan työntekijästä kaikki irti, mitä vaan lähtee.
Nykyään otetaan joka paikassa kaikki irti, mutta asiakaspalvelussa pitäisi käyttäytyä asiallisesti asiakkaita kohtaan, nehän ne viime kädessä palkatkin maksavat. Hyvä muistaa, että jos ei asiakaspalvelu ole ominta alaa, niin sitten kannattaa mennä vaikka sorvin ääreen tehtaaseen.
- Levyttäjä
Joka paikassa kirjoitti:
Nykyään otetaan joka paikassa kaikki irti, mutta asiakaspalvelussa pitäisi käyttäytyä asiallisesti asiakkaita kohtaan, nehän ne viime kädessä palkatkin maksavat. Hyvä muistaa, että jos ei asiakaspalvelu ole ominta alaa, niin sitten kannattaa mennä vaikka sorvin ääreen tehtaaseen.
Eipä sentään kaikki työpaikat orjaleirejä ole. Minä ainakin voin vetää lonkkaa päivässä 4-6 tuntia.
- hoi...
Sama täällä, nytkin työaikana netissä. Oikeita töitä teen noin 2-3 h päivässä.
- Omistaan huolta pitM
Naisten juttuja. Naisille on tärkeintä että ne saavat säännöllisesti seksiä eli munaa ja tarpeeksi, koska naisen tärkein elin on torttu jalkojen välissä. Se on tärkeämpi kuin aivot. Nainen elää torttunsa eli sukupuolielimensä kautta koko elämänsä. Silloin kun naista hässittttääään tarpeeksi se on onnellinen, palvelee hyvin mielin hymy ylähuulilla, mieli virkeänä ja torttu turvoksissa missä työssä tahansa. Naisia on pantabva paljon ja säännöllisesti, mieluiten joka päivä ja yö. Minä sen tiedän kun on vaimo ja kolme sivuhuoraa.
- Onnellinen aviorva32
Juuri näi, olen samaa mieltä, vaikka nainen olenkin. Mutta ei koske minua, vannon. Olen avioliitossa enkä jakele kalleintani pitkin kylää. Olen ollut aviossa kahdeksan vuotta ja sivusuhteita on vain pari kolme, ja sitten satunnaiset yhdenyön suhteet lähinnä päissäni tehtyjä tempaujksia, joista ei muita muistoja kuin yksi sinänsä kiusallinen sp-heppestartunta, joka oirehtii nivusessani silloin kun olen kipeä tai nuhakuumeessa muuten. Vuosiin ei enää haksahduksia. Mieheni riittää minulle.
- no huh huh
Onnellinen aviorva32 kirjoitti:
Juuri näi, olen samaa mieltä, vaikka nainen olenkin. Mutta ei koske minua, vannon. Olen avioliitossa enkä jakele kalleintani pitkin kylää. Olen ollut aviossa kahdeksan vuotta ja sivusuhteita on vain pari kolme, ja sitten satunnaiset yhdenyön suhteet lähinnä päissäni tehtyjä tempaujksia, joista ei muita muistoja kuin yksi sinänsä kiusallinen sp-heppestartunta, joka oirehtii nivusessani silloin kun olen kipeä tai nuhakuumeessa muuten. Vuosiin ei enää haksahduksia. Mieheni riittää minulle.
Ja törkyinen alapääsi liittyi sinuhen kahvilaan miten???
- Onnellinen aviorouva
Koska oli kyse leivonnaisista elikkä tortuista, kuten mies? edellä kirjoitti. Alapääni ei ole törkyinen, olen supersiisti nainen. Sp-virukselle ja sen esiintulolle en enää voi mitään, virus on veressä ainiaasti. Olen miehelleni kertonut siitä, valkoista oli valhetta sen verran, että kerroin saaneeni tartunnan tyttönä ennen avioliittoani. Kun rakkula joskus puhkee nivuseeni, emme harjoita suuseksiä, kuten muuten aina.
- Toist kertaa en pane
Arvon onnellinen rouva: olet sekoittanut pahemman kerran leivonnaistiskillä tarjottavat tortut omaan jalkovälitorttuusi, oli se kuinka siisti, kipeä tai haluttava tahansa. Lakkaa höpsimästä! Taidan tuntea sinut. En ainakaan minä sinuun sitä herpestä tartuttanut, mutta sinä, kultaseni, siirrätit minuun satiaiset toissa vuonna.
- 20+14
Suosittelen kahvila Lauantaita Aleksanterinkadulla!
- Ex-lahtelainen
Pitäiskö mun tulla pyörähtämään siellä Lahdessa, niin saatais hinnat niihin kahvileipiin. Onhan toi jo ihan siis kädettömyyden ennätys, jota ei tulla lyömään laudalta koskaan. Miten toi voi olla ees totta, vai onko ees - ettei ois vaan joku kaupunkilegenda tai jotain? Uskomatonta, vaikka onkin Lahdessa. Huh Huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753