vaihdan alusvaatteet 2 kertaa/24h

Jalmari K

kiva tunne siitä tulee
ja sit viikon päästä pöksypyykille

16

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituisuuksia

Johan on tiheään vaihtamista! Taidat hikoilla lujasti, eihän tuota mikään muuten selitä? Jos tass on provo, niin tylsä sellainen.

• Jalmari K

Kyllä, vaihdan illalla ja aamulla vaatteet. Katos kun vanha mies pissaa esim.
        niin lirahtaahan siitä vähän housulle ja siitä tulee kitkerä tuoksu. En voi
        ajatellakaan, että menen illalla vaimon viereen niissä housuissa. En käytä
        pyjamaa, vaan Black Horse alusasua. Kyllä niitä eläkeläinen joutaa pesemään,
        siis alusasuja. Aamulla taas on housut yön jäljeltä hikiset ja niitä ei viiti päiväksi
        laittaa jalkaansa.

• Jalmari K.
        Jalmari K kirjoitti:

Kyllä, vaihdan illalla ja aamulla vaatteet. Katos kun vanha mies pissaa esim.
        niin lirahtaahan siitä vähän housulle ja siitä tulee kitkerä tuoksu. En voi
        ajatellakaan, että menen illalla vaimon viereen niissä housuissa. En käytä
        pyjamaa, vaan Black Horse alusasua. Kyllä niitä eläkeläinen joutaa pesemään,
        siis alusasuja. Aamulla taas on housut yön jäljeltä hikiset ja niitä ei viiti päiväksi
        laittaa jalkaansa.

Niin, ja pissaamisen jälkeen on käytävä suihkussa, kun muuten jää sitä pissaa
        vehkeisiin ja haisee tosi pahalle. Myös illalla ennen nukkumaan menoa käyn
        suihkussa ja vaihdan niin kuin sanoin, puhtaat alusvaatteet. Vanha mies on tosi
        inhottava, jos se haisee. Aamulla yön jälkeen käyn myös suihkussa ja peren
        itseni, siis alapesunkin, sitten vaihdan puhtaat alusvaatteet ja entiset koppaan.
        Kuinkahan moni mies käy illalla ku sella ja menee niihe hyvineen, virtsalle
        haisten, vaimon viereen. Se on tosi kitkerä haju. Ei ihme, jos vaimo sanoo, että
        taas särkee päätä, nukutaan jo.

• kassu

Taitaa vaippaikä jälleen olla tulossa.

• ? ? ?

En oikein löydä langanpäätä, mitä sinun alushoususi minulle kuuluvat?

• Jalmari K

Puhun naisten puolesta. Usein nuorten miesten penis on hi ton likainen ja ku sinen ja sitä vain tarjotaan naiselle suuhun. Katos pissatessa jää pissaa esinahan
        allekin ja sehän pitää pestä. Miesten hygieniassa on paljon toivomisen varaa,
        tosi paljon. nää luomakunnan kruunut luulevat voivansa tarjota vaimolle ku selle
        haisevan peniksen suuhun. Mie ainakin huolehdin puhtaudestani enkä ole vielä
        vaippaiässä. Naiset tykkää siitä. Kassu ja ??? näyttävät kuuluvan niihin röyhkeisiin
        naisen alistajiin, joita Suomessa riittää.

• miks sinne
        Jalmari K kirjoitti:

Puhun naisten puolesta. Usein nuorten miesten penis on hi ton likainen ja ku sinen ja sitä vain tarjotaan naiselle suuhun. Katos pissatessa jää pissaa esinahan
        allekin ja sehän pitää pestä. Miesten hygieniassa on paljon toivomisen varaa,
        tosi paljon. nää luomakunnan kruunut luulevat voivansa tarjota vaimolle ku selle
        haisevan peniksen suuhun. Mie ainakin huolehdin puhtaudestani enkä ole vielä
        vaippaiässä. Naiset tykkää siitä. Kassu ja ??? näyttävät kuuluvan niihin röyhkeisiin
        naisen alistajiin, joita Suomessa riittää.

naisen suuhun penistä tarjoot, ihan väärä osoite.

• texsanell1

No hyvähän se on, että puhtaudestaan huolehtii, pyykkiä tosin tulee, mutta eihän se meidän ongelma toki ole.

On puhtaus ja toiset huomioon ottaminenkin tärkeää, mutta on niitä pieniä tarrakiinnityksellä olevia pikkuhousunsuojia miehillekin.
      Ne on niin huomaamattomia vaatteiden alla, ja säästävät pesukertoja. Ovat käsitelty vielä hajuttomiksi, ja ne voi huuhtoa wc: stä alas
      Pari viimeistä viikkoa mieheni sairastaessa syövän loppuvaihetta kotona, toivat sairaanhoitajat hänelle sellaisia ison pakkauksen, kun vessaan meno kävi kovin hitaasti yöllä, hän kun halusi viimeiseen asti hoitaa nuo asiat itse.

On alapään pesu miehellekin tärkeätä. jos ei ole alapesusuihkua wc:ssä, voi toki lavuaarissakin peseytyä, kunhan huolehtii altaan pesusta jälkeensä !
      Mutta mikä ettei suihkuunkin, jos energiaa riittää...onhan koko mies silloin puhdas:D

• kiitos tex

asiallisesta viestistäsi !

• näin meillä--

Jalmarilla hyvä juttu, siisti pitää olla,
      meissä naisissa on yhtä siistejä kuten esm mä,
      vaateet vaidetaan 2 kertaa vuorokaudessa, tuoksuu aina puhtaalle,
      puhtaus on puoliruokaa,

• ---..---

Miksi niitä pitää päntiönään vaihtaa, jos itse on puhdas?

• sitroen.

Olet sinä sitten toooosi likainen, kun vaatteita pitää päntiönään vaihtaa!
        Mitäpä jos pesisit itsesi joskus? Ihan jollakin pesuaineellakin eikä pelkällä vedellä?
        Joko dementia vei tuon osaamisen?
        Ja pinttyneimpiin paikkoihin tehoaa mäntysuopa ja juuriharja. Tiedän kokemuksesta autokorjaamon ajoilta.

• ............

-- --

ikäni olen vaihtanu alusvaatteet aamuin illin aina suihkun jälkeen,

tykkäsin olla työelämässäki aina puhtaan tuoksuinen,

• ---..---

Minä en puhunut alusvaatteista, ne saa kukin vaihtaa minun puolestani vaikka joka tunti.
        Saa toko vaihtaa kaikki muutkin, voihan kuluttaa koko päivänsä vaatteita vaihdellen.

:))

• ei ongelmaa

Tarpeen mukaanhan sitä vaihdetaan, niin puseroita kuin alusvaatteitakin! Herranen aika, tehdä nyt siitä ongelmaa. Ainakin jos tuntuu, että olen hikoillut hommissa, otan pesukintaan ja pyyhin kainalot ja rinnat viileällä vedellä ja vaihdan puhtaan puseron.

Ei aina tule mentyä päivällä suihkuun, kyllä minusta kasvojen huuhtelu viileällä vedellä, ja pesukintaan käyttö riittää raikastamaan hikoilun jälkeen.

Wc käynnillä hoituu alapäänkin raikastus, enkä nyt heti vaihda pikkareitakaan, aamulla sitten kun pukeudun. Nykyihmiset on tulleet osittain niin superhyper tietoisiksi ylikorostetusta puhtaudesta, ettei ihminen saa tuoksuakaan ihmiseltä. Ei minusta ihminen pahalle hikisenäkään tuoksu, jos ei ole pinttyneitä ja kauan pesemättömiä vaatteita.

Normaali luonnollisuus ja puhtaus riittää minulle.

• uatu .

Ketjun aloittaja veli Jallu on nostanut hyvin keskeisen aiheen, joka koskee meitä päälle seitsenkymppisiä, nimittäin henkilökohtaisen puhtauden. Hän on tuonut siinä huomioon kohteeksi eräitä hyvin olennaisia ja vakavasti otettavia seikkoja.

Täällähän on ollut eräs toinenkin ketju, jossa myös käsiteltiin henkilökohtaista hygieniaa vähän toiselta kannalta.

Palstalla on siis meneillään hygieniakampanja. Tuo on hyvä osoitus siitä', ettei täällä aina tyhjänpäiväisyyksiä kirjoitella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe