Minkä verran teeskentelette?

Vai mitä tottako?

Kun ikää alkaa olla 50 ja 60 ja 70 niin iso osa alkaa teeskennellä muka sivistynyttä ja asiallista. Heittäytyy tosikoksi ja kärttyisäksi, moraaliseksi. Alkaa motkottaa "tuo on lapsellista".

Kuitenkin taustalta loistaa pelkkä tekppyhyys ja teeskentely. On siis menettänyt elämän tahtonsa ja halunsa. Ei osaa vitsailla, kujeilla, heittää läppää, ei olla rivo.

Meikä on ollut ikänsä pikku källi ja jäynän tekijä, huumorintaju aivan rajaton. Sellainen olen varmaan hautaan asti. Minusta ei saa tosikko ryppynaamaa koskaan

19

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha av.

Olen 66 18/2 siis vesimies siellä pohjalla, kirjoitan 50-70 kerran kirjoitin 40 plus, oi tuli ei tie merkki, vaikka olin asiassa oikeassa.

Kaikilla on vain yksi aika ja elämä---se on hyvin lyhyt aktiivisessa elämässä, siksi on elänyt levolla, hyvä kävely 10km kaksi kertaa viikossa on hyvä, tosin syön "kaikkia" lääkkeitä.

Missä on suomalainen tiukka pipo, aike mikä tahansa?

• ängistän..........

Ainahänä olen ma, itsekehua ei ole vielä irronnut, mutta yritän, yritän, yritän..........
      Minulla on taito nousta ja laskea kulloisellekin tasolle = fakta.
      Intelligenssini on todella häikäisevää, kehityksen tulos.
      Ilman huumoriani minua tuskin enää olisi.

• Vanhat Roolit Pysyy

Miten niin iän karttuessa alkaa teeskennellä olevansa jotain, mitä ei ole. Kyllä he, jotka teeskentelevät nyt, ovat teeskennelleet nuorempinakin. Mistä se vanha koira uusia temppuja oppisi.
      Eikä kaikki teeskentele kärttyisää tosikkoa vaan källiä ja jäynän tekijää kuten sä.
      Mä teeskentelen semmoista, että laitan läskiksi, jos joku tärkeilee ja hienostelee. Semmottinen käytöshän ei sopisi tän ikäiselle. Niin kivaa se on, että niin oon tehnyt ennen ja teen edelleen.

• 60+

Joko ootte tulleet näin pitkälle kuten eräs pappara sano:ennen oli viini,laulu ja naiset.Nyt saa olla tyytyväinen jos paska tulee joka päivä..Iloista kevättä kaikille.

• 60+

ulostus sitten

• Naturisti

Eiköhän kehitys ole päinvastainen?!

Varsinkin vetäytyminen työelämästä ja ehkä sosiaalisten kontaktien laadun muuttuminen, vähentää roolin vetämisen paineita.

• Omat polut

No enpä tunnista itseäni noista, olen edelleen se sama ihminen kuin ennenkin, mitään hienostelevaa vanhaa leskirouvaa minusta ei ainkaan vielä 66 v saa ja epäilen ettei koskaan, ei kuulu tyyppiini olla muka jotain pikkusormi pystyssä kahvia juovaa hattupäistä leidiä, ei sinnepäinkään.

• Väittämä.

Kyllä väitän, että tässäkin ikäluokka ryhmässä on sellaisia, jos joku heittää esim eroottisen läpän, alkaa punastelu ja siveysvyö vinkua, kommentit jää,
        taikka vastaus töksäytetään päin naamaa tyyliin "eikö ole muuta mielessä" jne.
        Täällä ei ole kanttia puhua asioista omilla nimillään tai vielä vähemmän mitään henkilökohtaista, lukuunottamatta muutamaa poikkeusta jotka ovat avoimenkin rohkeita.

• pula-uis

Teeskentelyn takana on tunne omasta riittämättömyydestä ja tietämättömyydestä.
      Jos niitä ei tunne, miksi teeskennellä, ei minusta miksikään.

Huumorintajua on paha tosikon teeskennellä, ei onnaa.
      Ja se on paha pula, se.
      Huumorintajua ei ole vain oman itsensä humoristiksi kuvittelua,
      kettuilua muiden halventamiseksi.

• En osaa teeskennellä. Olen oma itseni aina.

• o8y6r

Että mä inhoan tuota sanaa källi. Siihen kyllä rimmaa hyvin sana pälli ja se sopii sinuun. Et sinä mitään kujeillut etkä vitsaillut, vaan ihan suoraan vittuilit.

• Osuja!

OHO! Osui puska-pälliä suoraan rumaan lättänaamaan.
        (Tämä on henkilökohtainen vittuilu samalla hah hah haa)

• ajatus yöstä

Källi,mitäs pahaa siinä sanassa on,mä ymmärrän vallan hyvin sanan ja voin kuvitellakkin sellaisen ihmisen.
      Källi on huvittavan oloinen,ketku vois olla toinen sana.Vähän ovela,ilkikuri silmässä,huumori jutuissaan,ironiaa ja leikkimieltä.

Sopii paremmin miehen olomuotoon.
      Parempi kaikenkaikkiaan kuin joku jurottaja tosikko,hapannaama.

Nainen voi olla myös omalla tavallaan kepeä,vähän kuin tuulenpuuskassa oleva höyhen,eloisa ja viekas,leikkiin heittäytyvä,iästä huolimatta.

• hoilaarilaarilaa

Källi, hänä, vänkä, onea, örkky, körmy, nöhkä, köhmyrä, ihanan källejä sanoja, ilkikurisen riemukkaan huumorin kukkaa ravitsevia.
        Tasapäätallukat eivät niitä siedä, rajoittuneilla vokabulaareillaan.
        Osta uusi ja isompi!

• meeriamanda

Jos tuo on sinun määritelmäsi teeskentelijään oot pysynyt lapsenmielisenä...onko hyvä tai huono...uskon että sinuun suhtaumisista se pitäisi valjeta.

Läppääkin on monenlaista ja fiksu kyllä erottaa tlilanteet johon se ei sovi.
      Rivo...tarkoitatko todella et se kuuluu aitoon jokapäiväiseen eloon...paikasta ja tilanteista riippumati? Muuten on teeskentelijä, sinun arvoasteikolla :DDD

Huumorintajulla tarkoitetaan ihan muuta. ..kaltaisesi kierrän kaukaa.

• kasva aikuiseksi

alotajalle ,,

HAH HAH HAAAA,,

mitä ihmettä alottja horisee, kyllä aikuinen ihminen osaa elää jo omana itsenään,

erittäin lapsellinen alotus, ilmeisesti alottaja on jälkeenjääny jollaintavalla kehityksessään ihmisenä,

• Tarkoitti sinuakin!

Huomaa ettet ymmärtänyt aloituksesta tavuakaan.

• kaikkeakansa

Päinvastoin tässä iässä teeskennellään nuorekkaampaa. Ei tulisi mieleenkään teeskennellä tiukkapipotanttaa. Sellainen olen jo muutenkin. Sen olen huomannut että monet ikäiseni sinkkunaiset teeskentelee siveellisyyttä.

• nuorekasta kevättä

Joo, siis ikää on 60 . Tähän asti olen odottanut, että kasvaisin aikuiseksi. Nyt se on tapahtunut, aivan selvästi.

En silti esitä sivistyneempää kuin olen, mutta kakaramaiset läpän heittäjät etoo. Ja rivouksien lateleminen ei anna hyvää käsitystä sen enempää nuoresta kuin vanhastakaan. Huumori sopii kyllä aina, jos sen osaa.

Kaunista ja nuorekasta kevättä vaan kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe