Auttaako Oulun parapäivillä esitelty ihmevesi kontaktihenkilöiden
kanavointiyhteyksien luomisessa ?
Entä ajaako tuo vesi demoneja ulos, vai onko ainoa mahdollisuus
ulosajoon kirkoissa järjestetyt parannuskokoukset ?
Vedestä kysymys:
10
90
Vastaukset
- Panssarinaama
mikä on parapäivät? koskaan kuulukkaa moisesta?!?
- 4otghy2495gy9859845g
Se vesi on ihan tavallista kraanavettä.
- väyry123nen
Tuskin siellä mitään esitelty. Olet joko hullu tai muuten vainoharhainen.
Noin sitä rahaa tyhjästä nyhjästään. Ja pitopaikkakin on huuhaalle omiaan.
http://helsinkifi.etapahtuma.fi/Default.aspx?tabid=304&id=2966
"Mahtavan suosion saavuttanut Kosmiset Parapäivät jatkaa kiertuettaan. Tällä kertaa Helsingissä!"
"La 9.3. klo 10.00 - 18.00 ja Su 10.3. klo 10.00 - 18.00"
"Sisäänpääsymaksu: 20 € päivä tai 35 € kaksi päivää. (sisältää liput luennoille ja näytteilleasettajien alueelle)
Tapahtumapaikka:
Rudolf Steinerin koulu - www.rudolfsteinerkoulu.fi
Lehtikuusentie 6, 00270 Helsinki"- Tilille taaloja...
Tapahtumapaikka:
Rudolf Steinerin koulu.
Heh..paremminkin tapahtumapaikaksi sopisi joku stadin leikkikoulu... - Nyhjää tyhjästä.
Onko siellä tarjolla taikavettä? Ellei ole,niin onko sitten tarjolla sitä elämän vettä eli
viskiä?Skottilaista tietysti.- Nyt sitä saa
Tarjolla on vettä jota voit itse kaukosiunata. Itse siunattavaa vettä myydään erikoishintaan. Erikoistuotteista nääs hämmästyttävät hinnat, jotka voit itse todeta.
- H20 pullottamatonta
Nyt sitä saa kirjoitti:
Tarjolla on vettä jota voit itse kaukosiunata. Itse siunattavaa vettä myydään erikoishintaan. Erikoistuotteista nääs hämmästyttävät hinnat, jotka voit itse todeta.
Kaikkein hämmästyttävin vesi on pullottamaton höyrystetty vesi. Se ei paina mitään ja maksaa paljon. Kannattaa kokeilla!
- Tietävä nro4334
H20 pullottamatonta kirjoitti:
Kaikkein hämmästyttävin vesi on pullottamaton höyrystetty vesi. Se ei paina mitään ja maksaa paljon. Kannattaa kokeilla!
Lienee samantyylinen kuin munkkirinkilän reiät. Niitäkin on joskus myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756