Oisiko kellään myydä chinchillaa iteltä oli chinchilla mutta siitä oli aika jättää;(
Chinchilla
6
178
Vastaukset
- Kasvattajalista
- chichilla12
Niiin miten toi liittyy chichillan myyntiin??
- Kasvattajalista
No, vaikkapa sillä, että kasvattajilla on myynnissä eläimiä.
- Chinssunen
Minulla olisi 5v uros. Ei tule enää toimeen poikasensa kanssa, joten joudumme siitä luopumaan. Annatko sähköpostiosoitteen, niin kerron lisää, jos et ole vielä löytänyt.
- NalaNinja
Moikka!! Mulla ois kotona kuukauden vanha pikkunen Chinchilla poika NIpsu. Etsin hänelle hyvää loppuelämän kotia ja jos koti löytyy niin en ota siitä rahaa, mutta mielellään sopisin että jos jostain syystä uusi omistaja joutuisi Nipsusta luopumaan niin se palautuisi takasin mulle.
Nipsua saa tulla katsoimaan. Asumme Helsingissä.
S-posti: [email protected]- Hetkenmielijohde
Eläimiä ei pitäisi koskaan antaa ilmaiseksi, koska ilmainen eläin on helpompi ottaa hetken mielijohteesta kuin eläin, josta joutuu maksamaan. Valitettavasti näin se vain menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799