Oisiko kellään myydä chinchillaa iteltä oli chinchilla mutta siitä oli aika jättää;(
Chinchilla
6
182
Vastaukset
- Kasvattajalista
- chichilla12
Niiin miten toi liittyy chichillan myyntiin??
- Kasvattajalista
No, vaikkapa sillä, että kasvattajilla on myynnissä eläimiä.
- Chinssunen
Minulla olisi 5v uros. Ei tule enää toimeen poikasensa kanssa, joten joudumme siitä luopumaan. Annatko sähköpostiosoitteen, niin kerron lisää, jos et ole vielä löytänyt.
- NalaNinja
Moikka!! Mulla ois kotona kuukauden vanha pikkunen Chinchilla poika NIpsu. Etsin hänelle hyvää loppuelämän kotia ja jos koti löytyy niin en ota siitä rahaa, mutta mielellään sopisin että jos jostain syystä uusi omistaja joutuisi Nipsusta luopumaan niin se palautuisi takasin mulle.
Nipsua saa tulla katsoimaan. Asumme Helsingissä.
S-posti: [email protected]- Hetkenmielijohde
Eläimiä ei pitäisi koskaan antaa ilmaiseksi, koska ilmainen eläin on helpompi ottaa hetken mielijohteesta kuin eläin, josta joutuu maksamaan. Valitettavasti näin se vain menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653