Oisiko kellään myydä chinchillaa iteltä oli chinchilla mutta siitä oli aika jättää;(
Chinchilla
6
219
Vastaukset
- Kasvattajalista
- chichilla12
Niiin miten toi liittyy chichillan myyntiin??
- Kasvattajalista
No, vaikkapa sillä, että kasvattajilla on myynnissä eläimiä.
- Chinssunen
Minulla olisi 5v uros. Ei tule enää toimeen poikasensa kanssa, joten joudumme siitä luopumaan. Annatko sähköpostiosoitteen, niin kerron lisää, jos et ole vielä löytänyt.
- NalaNinja
Moikka!! Mulla ois kotona kuukauden vanha pikkunen Chinchilla poika NIpsu. Etsin hänelle hyvää loppuelämän kotia ja jos koti löytyy niin en ota siitä rahaa, mutta mielellään sopisin että jos jostain syystä uusi omistaja joutuisi Nipsusta luopumaan niin se palautuisi takasin mulle.
Nipsua saa tulla katsoimaan. Asumme Helsingissä.
S-posti: [email protected]- Hetkenmielijohde
Eläimiä ei pitäisi koskaan antaa ilmaiseksi, koska ilmainen eläin on helpompi ottaa hetken mielijohteesta kuin eläin, josta joutuu maksamaan. Valitettavasti näin se vain menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33431308
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien701946- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 381404
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881233- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962