-Rakastan kyllä sinua mies.
-Rakastuin lyhyes ajas, rakastan siis yhä.
-Ei tämä tunne, rakkauteni sinuun katoa.
-Vaikka tilaisuuksia, en muiden katseisiin vastaa.
-VAIN SINÄ KELPAAT, olet paras.
-Myönnän, olen kyllä piilossa. Etsi minut!!
-Tekee mieli sinua.. Halia.
-En sinua koskaan unohda.
-Odotan.
-Soitan, jos vähän vinkkaat.
-Saan sinulta kaiken mitä tarvitsen, sinut.
-Olis ihana nukkua yhdessä edes yksi yö.
-Voin kyllä lakata varpaankynteni, sipsutella edessäsi korkkareilla..alasti.
-Olen sinulle kaikki mitä tarvitset. Tiedän, minusta on moneksi..
-Haluaisin tuntea sinut paremmin.
-Haluaisin suukotella sinua kaikkialle. Koskea. Silittää.
-Olen pöhkö. En vain tiedä miten muuten olisin.
Emmä tiedä mikä sulta, mut
25
397
Vastaukset
- kivoja sanoja
toivoisin itselle, mutta epäilen mm. ton soittamisen perusteella. tän ei pitäis mennä näin ja kirjoitan huomenna jotain kuluneen viikon ajatuksia.
- miks ihmeessä haluat
kirjoittaa tuntemattomille ihmisille sun kuluneen viikon ajatuksia?? ?
- siks että
miks ihmeessä haluat kirjoitti:
kirjoittaa tuntemattomille ihmisille sun kuluneen viikon ajatuksia?? ?
ei satu olemaan muutakaan väylää siihen. miksi tänne nyt muuten kirjoitellaan, jos numeroita ja muita löytyy??? haluan tietysti uskoa, että kaipaamani henkilö näitä lukee. toivon, että puhumme vielä oikeasti ja ties mitä muuta.
- öitä naiselle
Sitten kun tulet piilostasi esiin niin jutellaan. Kaunista tekstiä pakko myöntää.
Nyt menen jatkamaan sairastamista ja nukkumaan. - rakastan.ymmärrän.
hoh hoijaa moikka ja yhtä hyvää yötä kun parasta vois olla.
- Aloittajalta
Kauniita, parhaimpia unia mies sinulle.
- rakastan.ymmärrän
En tunnista sua täällä... mutta ihankuin olisit jotain piilottanut tonne tekstiis. Siks aloin toivomaan... mut koska lasken aina todennäköisyyksiä, oot varmaan joku muu...no jos oot se tyyppi, jolle mulla ois paljon sanottavaa... niin toivon että sun viikonloppu ja koko ens viikko menee hyvin. =) No toivon, vaikka et oliskaan.
- WeLcOmE lAdY
No tule sitten, kun kerran niin haluat. Olethan SINÄ toki käynyt täällä ennenkin. Peittelen sinut yöhön hellin suudelmiin.
- keijofani
Keijo rakas keisari kiertää kartanoa,
keisari kiertää kartanoa,
katsoo ikkunasta,
katsoo akkunasta,
painaa nappulasta,
pyyhkii jalat
ja hyppää sisään! - Kaunis viesti.
Polvet tutiiisoooo!
- Hairy Touré
-Tykkään sinusta, olet monipuolinen, kekseliäs ja omalaatuinen
-Olet lausunut legendaarisimmat sanat (repliikit), mitä on elämän näytelmässä kuultu.
-Niin kauan kuin sinulla tietääkseni (luultavasti?) on joku, voin tasapuolisuuden nimissä olla kiinnostunut myös muista tai seurustella jonkun muun kanssa - periaatteessa jopa eläinlajiin katsomatta. Mua ei kiinnosta olla jonkun muun kanssa, jos olemme molemmat sinkkuja ja lähdet kanssani treffeille. Tämä asia on melko yksiselitteinen.
-Sinä olet paras erinomainen keskustelija, paras tuntemistani ihmisistä.
-Haluisin suudella sinua kosketella sinua eri paikkoihin, niin että tunnet olosi mukavaksi.
-Olen jotakin ihmisen ja eläimen väliltä., kuten ehkä sinäkin? Nimeni lausutaan (heöri turee).
-Olet piilossa mutta uusi kuvasi kuin katsoo minua. Et ole vihainen etkä iloinen, kenties kutsuva, mutta minne kutsut?
-Uskon että oudot voimat vielä yhdistävät meidät.- Ap lady
Olet oikeassa. Olen olento. Treffit? Mitä se on? En ole koskaan ollu.
:) - Missä yhteydessä
repliikit kuulit vai sanoinko suoraan sinulle?
- Hairy Touré
Ap lady kirjoitti:
:)-Puhun toistaiseksi suomea, vaikka sukunimeni on ranskaa.
-Treffit on semmonen hassunhauska hommeli, kun mies ja nainen, uros ja naaras menevät kahdestaan yleensä syömään ja rupattelemaan jonnekin ja sitten sovitaan jotakin kaunista ja kestävää. Jopa eläimet voivat käydä treffeillä!
->Mennäänkö? - Aloittajalta
Ap lady kirjoitti:
:)vai niin...
- may fit me
Kerro kulta edes nimien alkukirjaimia, paikka ja vuosi.
- Ap lady
kirjaimet.. Hmm..laitan vain, että rakastuin pöhkön lailla likipitäen tasan 3 v sitten. Rakastan yhä.
- Aloittajalta
Ap lady kirjoitti:
kirjaimet.. Hmm..laitan vain, että rakastuin pöhkön lailla likipitäen tasan 3 v sitten. Rakastan yhä.
vai niin..
- kysymys:
Ap lady kirjoitti:
rakastuitko minuun kolme vuotta sitten?
- Aloittajalta
kysymys: kirjoitti:
rakastuitko minuun kolme vuotta sitten?
itseasiassa ihastuin häneen reilu kolme vuotta sitten. Oikeasti rakastuin vasta paljon myöhemmin.
- Mitä Luulit LOL
Et olekaan kiltti tyttö! Olet paha! Tähän taivaaseen et pääse SIKA!
- angel7.7
Näin sanoi mulle rakkaani ja heitti haaskalinnuille.
- A vinkki
Olipas vahvasti aidolla tunteella kirjoitettu :)
- Tunnetta oli,
mulla tulee em. jutuista ja treffeistä mieleen spaghetti, vaikka en ole sitä (muistaakseni) ikinä treffeillä syönyt. Sotkuhan siitä tulisi ;)
- Aloittajalta
Tunnetta oli, kirjoitti:
mulla tulee em. jutuista ja treffeistä mieleen spaghetti, vaikka en ole sitä (muistaakseni) ikinä treffeillä syönyt. Sotkuhan siitä tulisi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377