Mikäs se tämä Kiteen kaupunginjohtaja luulee olevansa? Muuttaa kaupunginvaltuuston päätöksiä omin päin mieleisikseen. Olisiko aihetta haastaa ämmä oikeuteen, tai tehdä edes jotain ettei meidän Kiteeläisten tarvitsisi katsoa häntä kovin kauaa enää.
Näytöt on näytetty, hän on kiistatta kaikkien aikojen huonoin kaupunginjohtaja Kiteellä. Huhtilaiset painukaa v**tuun, valta kansalle!
Kiteen kaupunginjohtaja
4
587
Vastaukset
- VVVVI*TTTU
No johan läks. Ja vielä "perhesyistä". Sa*tanan valehtelija. Toivottavasti seuraava työnantaja saa tietää näistä päätöksien omavaltaisista muutoksista. Itse ainakin laitan kyseisen paikkakunnan viestiketjuun muutamia totuuksia.
Tervemenoa. Ei tule ikävä.- Niinpä juuri!
Näyttää noilla naisimmeisillä olevan samanlaisia taipumuksia kaikilla jotka on päässeet ns.valtaan.
Uukuniemen entinen kunnanjohtaja, missi ja hienoston edustaja jolla on suurta hurmiota herättävä nimikin Satu Charlotta Procopé (os. Östring; s. 1947) häippäsi yötämyöten paikkakunnalta kenellekään ilmoittamatta kun ensin tuhlasi jo muutenkin varattoman kunnan rahat muutaman valtuustoon kuuluvan herran kanssa!
- Herr 47
No nyt lähti Huhtilainenkin. Taisi tulla työt tehtyä. Homma hoidettu jne.
- Näin kävi
Nythän sitten Kiteetä johtaa entisen kesälahden entiset johtajat. Turuset ja Hämäläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345