Varastin rahaa vanhempien lompakosta.

Vannkkuri

Varastin 2.maaliskuuta 2012 vanhempien lompakoista rahaa,ja asia painaa mieltäni,enkä pysty poistamaan tunnetta mielestäni. Voisitteko antaa neuvoja miten saan tämän ahdistavan tunteen mielestäni pois:(? Olen hyvin häpeissäni! Jos teillä on omia muistoja varkauksesta tai jostain muusta, kirjoittakaa se kommenttipoksiin.

8

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soosoo?

Anna vanhemmillesi varastamasi summa takasin.

• miä

Varastaminen on toki väärin joka tapauksessa, mutta luulen sen kokeneen lähes jokainen lapsi joskus, ainakin vanhemmiltaan. On hyvä, jos voit puhua vanhempiesi kanssa asiasta ja kertoa totuus. Silloin vanhempasi luottavat sinuun paremmin ja voitte sopia asian rauhallisesti. Äiti tai isä voi jopa kertoa joskus tapahtuneen oman varastelutapauksen. Ota kuitenkin oppia tästä tilanteesta ja häpeän tunteestasi. Omatuntosi soi ja se on hyvä merkki. Sinusta on kasvamassa todella hieno ja ajatteleva ihminen.

• Ole siunattu

Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon.

En tiedä, kuinka ankaria vanhempasi ovat ja voitko heille tämän asian nyt tunnustaa. Jos sinusta tuntuu, että voit asian tunnustaa, tee se ihmeessä pian! Mutta jos sinusta tuntuu, että et juuri nyt pysty tunnustamaan, tee kuitenkin suunnitelma, että jonain päivänä tunnustat asian ja hyvität kaiken, kun olet vahvemmilla vesillä. Päätös paranuksenteosta pitää tehdä jo nyt, se helpottaa oloasi heti, vaikka itse tunnustus tapahtuisikin myöhemmin. Kehoitan kuitenkin mahdollisuuksien mukaan tunnustamaan asian heti, niin saat sen omaltatunnoltasi pois.

Jumalan siunausta sinulle!

• totuus esiin

Velat tulee maksaa takaisin ja varastetut velat eritoten.Hyvä kun painaa ja pitääkin
      painaa varkaan mieltä ja rajusti.Kun tunnustat vanhemmillesi varastaneesi ja maksat pois ja varot visusti enää koskaan varastamasta keneltäkään.Vain tällä-
      tavalla asia poistuu mielestäsi.Edelläkerrottu on vähintä mitä voit asialle tehdä ja
      tee se heti.

• tytteli5

Kerro niille mitä teit ja sanoa että teit typerästi. Ehkä opit jotain tästä asiasta! Itse tein sama asiaa kun olin lapsi, mutta teot olivat vähän eri kuin nykypäivän on! Toivon että saat asiasta selvitetty!

• ota lisää

Oiskohan vähän väärä paikka tunnustella varkauksia...no ehkä sekin on ANTIIKKIA.

• Mariliisa9

Hei, hyvä lainaaja!

Et todellakaan ole yksin asiasi kanssa. Meitä on varmaan lukuisia, jotka olemme harrastaneet samaa nuoruudessamme - ja kantaneet tekoa mukanamme jopa 50v. Siinä ei ole enää muuta, kuin luvata itselleen ettei enää tee niitä nuoruuden tyhmyyksiä.

Ehkä vanvempasi ovat asian huomanneet - mutta ajatelleet sinun omatuntosi kohta reakoivan, ja antaneet asian jäädä. Kyllä vanhemmat viisaudessaan ymmärtävät lastensa kokeilevat harrastukset ja jättävät ne omantunnon hoitoon!
      Mitä pikemmin hoidat asian - sen varmemmin eheytät itsesi! :)

• Vannkkuri

Olen saanut nyt syntini puhtaaksi!enkä varastele enää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe