Semmoset ihmiset joilla on pätemisentarvetta, yrittävät tehdä sitä esim. henkilöautoilla. Se on matalin taso mihin ihmispolo ylipäätään yltää. Jos vielä automerkki on niin tärkeä, että siitä pitää kirjoittaa tietokoneella yleisönpalstoille, niin kyllä sanoisin että: Ehken lääkärille poikkeaminen olisi paikallaan.
Jos suomalaisen miehen elämä tosiaan on mennyt noin mielenkiinnottomaksi, niin sitten edellämainutulle ammattimiehelle, mars, mars.
Minun elämässäni riittää aktvitijeettejä ilmankin vaikka ajan sellaisella autolla, johon suurimmalla osalla tänne kirjoittelijoista ei ole minkäälaisia mahdolliuuksia.
Autolle en anna mitään arvoa, ihmissuhteille kyllä.
Autoilla päteminen....
5
237
Vastaukset 5
- harvinainen on
Koskas sinulla on sitten mahdollisuus nousta sieltä alimmalta tasolta.
Minulla sitävastoin on aktiviteettejä, ei aktvitijeettejä, mitähän lie ovatkaan, niin moninaiseen autoilukulttuuriin. Siksipä autoni onkin varsin harvinainen, sanoisin että parilla prosentilla on mahdollisuus hommata vastaavanlainen, vaikka koko suomesta. - isänmaan toivot?
Valtakunnan valiot keskustelevat todella elämän tarkoituksesta ja tärkeistä asioista.
- Siis skoodalla?
En näe mitään mahdollisuuksia että voisin ajaa sillä, eikä näe suurin osa muistakaan.
- brihgt like a diamon
Oleppa reipas poika ja ilmottaudu kansalaisopiston suomenkielen kursille,mars mars!
- todellinen totuus
Sanoisin, että nettitrollit menee vielä kovasti paljon alemmalle tasolle.
Tätä ei varmaankaan tarvitse edes perustella, kaikkihan sen allekirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410