Elikäs oon 16-vuotias tyttö ja ihastunu yhteen poikaan samasta lukiosta. Aluks oli sellast iha normi vilkuiluu ja hymyilyy, mut jotenki mikään ei edenny ja kumpikaan ei tehny alotetta.
Mä oon nykyään melkeen rakastunu siihen ja hyvä ku sen etunimen tiiän! Sydän lyö hullun, kädet vapisee ja muutenkin sellaset paniikin oireet ku se on lähellä. Oon tosi mustasukkanen jos se puhuu jonku tytön kanssa ja stalkkaan sitä koko ajan facebookissa... :/
Oon nykyään niin jännittyny sen lähel et en enää vois jutella, fb taas aik random ku ei oikee tunneta. En tiiä mitä teen!?
liian ihastunu!
16
222
Vastaukset
- melkee sama tilanne
mis asut?
- ihq
WOW teil on salee ihan sikaerilaiset geenit ja feromonit!!!
- latedude96
Mitä vittua?
- ap.
Siis hä?
- ghffh
Mispäi käytte lukioo
- Rohkeasti vain
Sano hänele vaikka "Moi" vain yksi sana ei ole niin hankalaa... Sitäpaitsi hän on vain yksi henkilö ei hän sinua pure.... Voin kyllä sanoa että kaikki pojat ilahtuisivat jos tyttö tulisi juttelemaan!
- ap.
No perjaattees kuulostaa ihan helpolt ja mun on tosi monta kertaa pitäny tehä noin... mut ain ku nään sen tekis mieli juosta karkuun :D
- ljvbp9hy
rauma?
- ap.
En oo raumalt, asun pk-seudulla.
- gghjgg
ap. kirjoitti:
En oo raumalt, asun pk-seudulla.
Et sattuis espoos käydä lukioo
- asdtyui
gghjgg kirjoitti:
Et sattuis espoos käydä lukioo
Mitä lukiota?
- bxbxj
asdtyui kirjoitti:
Mitä lukiota?
Aika pientä mis on myös yläaste
- ap.
Odotin liikaa tältä palstalta... en kai mä nyt oikeesti kerro mistä oon! :D mut jos teil ois vinkkei miten pääsen täst tilanteest eteenpäin nii ois parasta!
- Samatilanne..
Joo mietin ihan samaa; miks kaikkia kiinnostaa mistä päin on ja mikä pankkikortin Pin on :D
No anyway mulla vähän sama tilanne kun aloittajalla, ite oon ysillä.
Mun ihastus on aika ujo ja välillä yksin niin olen onnistunut menemään juttelemaan hänelle.. --kerran!?
Sitten ei taas ole tapahtunut edistystä pitkään aikaan mutta silmäpeli jatkuu..
Itsekin taidan olla vähän ujo, ja koulussa on vaikeeta löytää aikaa ja paikkaa missä molemmat ois kohtuu yksin :/
Haluaisin kyllä tutustua tähän ihmiseen ennen kun peruskoulu loppuu :( - samatilanne..#2
Samatilanne.. kirjoitti:
Joo mietin ihan samaa; miks kaikkia kiinnostaa mistä päin on ja mikä pankkikortin Pin on :D
No anyway mulla vähän sama tilanne kun aloittajalla, ite oon ysillä.
Mun ihastus on aika ujo ja välillä yksin niin olen onnistunut menemään juttelemaan hänelle.. --kerran!?
Sitten ei taas ole tapahtunut edistystä pitkään aikaan mutta silmäpeli jatkuu..
Itsekin taidan olla vähän ujo, ja koulussa on vaikeeta löytää aikaa ja paikkaa missä molemmat ois kohtuu yksin :/
Haluaisin kyllä tutustua tähän ihmiseen ennen kun peruskoulu loppuu :(AP hän varmasti ilahtuu jos menet puhumaan hänelle, VARMASTI
- 17v
Emt. osta kukkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719847- 786860
- 286506
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1056267Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436119Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046017- 635425
- 465166
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604480- 504090