Tässä matka -ja kuvakertomus Mallorcan reissusta viime pääsiäisenä.
http://kotonajamaailmalla.blogspot.fi/2013/03/paasiainen-mallorcalla-2012.html
Mallorcan matkakertomus
7
1315
Vastaukset
- eijamar
Kiitos, kauniita kuvia!
- Huevos con gas
Mallorca on mukava paikka jossa nähtävää riittää. Siisti jossa kaikki toimii jopa paremmin kuin suomessa. Mallorcan itäkulmassa ei ole ehkä niin paljon nähtävää mutta kyllä sieltäkin jotain löytää. Joka vuosi tulee käytyä ja eläkepäivät on siellä tarkoitus elellä. Ja taas mennään...
- don Luis
Saa nähdä milloin tulee taas käväistyä Mallorcalla,vuodesta 1975 lähtien on siellä poikkeiltu ,viime aikoina tosin harvemmin. Hieno paikka!!
- Huevos...
Huevos con gas kävi myös ensimmäisen kerran vuonna 1975 sen jälkeen pieni tauko ja nyt ollaan käyty yhteen putkeen kymmenen vuotta, joka kesä. Aina löytyy jotain uutta
- don Luis
Itselläni meni siten,että joka kesä Mallorcalla ja talvella kanariansaarilla.Käyntikertoja tuli n.25 kpl.Sen jälkeen käväisin kesämatkalla muutaman kerran aurinkorannikolla,jonka jälkeen tarjoutui tilaisuua käyttää kaverin kämppää aurinkorannikolla aina keskikesällä.Jossain välissä kävin kyllä,Portugalissa,Italian rivieralla ,Kreikan kohteissakin neljästi ja vielä Turkissa ja Kyproksella.On siis käyty muuallakin kuin Espanjassa!
Mistä kautta olette löytäneet sen talon vuokralle AP tai muut? Kun mielellään olisi suomalaisomistajalta vuokraamassa taloa Mallorcalta. Kun ei kieliä niin osaa, niin olisi helpompi vuokrata suomalaiselta. Missä on sivusto jossa ilmoittelevat vuokralle annettavista loma-osakkeista?
- Alkuperäinen kirjoittaja
Me varattiin täältä...http://www.solmarvillas.com/Villas/3/Villa Sa Trencadora/False/default.aspx
Vielä en osaa kertoa suosituksia, kun matka vasta edessä päin. Varauksesta piti laittaa ensin kyselyä ja he vastasivat parin päivän sisällä varauksen. Koko talo on maksettava 2 kk ennen matkaa, se vähän arveluttaa, mutta toisaalta ymmärrettävää.
Katselimme aika monesta paikkaa, mutta kysymämme talot olivat jo vuokrattu, eli ajoissa saa olla liikenteessä, että saa haluamansa talon..eikä edes matkusteta pahimpaan sesonkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514