kaipaus

minä vain,,,

on niin kuin kaivo, jonka veden näkee, mutta ei ylety juomaan, minulla samanlaiset tunteet, tälläh hetkellä menossa, rakastan ja kaipaan sinua, mutta tuskin sinä, edes enään muistat minua, vaikka voin vannoa, että meillä oli lmassa enempikin kuin ihastusta, mutta olen niin ujo ja arka, etten näin aikuiseksi naiseksi, ymmärrä itsekkään, miksen sanotuksi saa,vain sinua, sinua minä rakastan, tiedän, että sinullakin on tuntei ta minua kohtaan, mutta onko ne näin kovia, mitä minä tunnen sinua kohtaan, sitä en tiedä.

16

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisikivatavata

Kyllä minä sinua aina välillä lämmöllä muistelen.

• Ei riitä

VAI VÄLILLÄ MUISTELLOO

• olisikivatavata
        Ei riitä kirjoitti:

VAI VÄLILLÄ MUISTELLOO

No ei tässä voi pitää itseensä intohimon pauloissa ikuisesti kun ei ole edes tietoa tapaammeko enää koskaan.

Oletteko kavereita fb =D?

• Bum tsiga bum

Kauniin rauhallinen kaipaus sinulla. Minulle sanotaan joka puolella, että olen niiiiin rauhallinen, mutta sisällä kyllä riehuu ja roihuaa - kaipauskin on isoja tulia ja villiä tanssia.

• enää sanaan

ei tule n kirjainta loppuun.

• /-/

Tarkoitatko enää-sanaa;)

• huom !
        /-/ kirjoitti:

Tarkoitatko enää-sanaa;)

enää - sana viivan kanssa on yhdyssana mitä tässä ei haettu. sorppa vaan.

• Ou nou
        huom ! kirjoitti:

enää - sana viivan kanssa on yhdyssana mitä tässä ei haettu. sorppa vaan.

Mutta et voi kirjoittaa "enää sana" - se on väärin. Täytyy sanoa enää-sana. Samalla tavalla kuin rotweiler-koirarotu tai vittuilla-verbi. Pilkunviilaus on taitolaji, ks vaikka kielenhuolto-oppaasta ;).

• höpö höpö
        Ou nou kirjoitti:

Mutta et voi kirjoittaa "enää sana" - se on väärin. Täytyy sanoa enää-sana. Samalla tavalla kuin rotweiler-koirarotu tai vittuilla-verbi. Pilkunviilaus on taitolaji, ks vaikka kielenhuolto-oppaasta ;).

höpö höpö löpönaama.

• hip huraa
        Ou nou kirjoitti:

Ja "katso" lyhennetään "ks." eli kirjainten perään vielä piste. :)

• Ä_äätö_

Eikö? Mite kirjota oikei? Tulisitko kerroma mulle ens kerrrala.

• analyysi
        höpö höpö kirjoitti:

höpö höpö löpönaama.

Jos ei pärjää oikeissa perusteluissa, niin pitää sitten taantua esikouluikäisten lällättelyyn.

• aika typerästi,

jos sanotaan, että tuskin muistat häntä enään, kuulostaa paremmalta kuin , tuskin muistat häntä enää, jokainen varmaan jo tietää, ettei enää sanan perään tule ännää, mutta minusta tuossa yhteydessä ännä kuuluu sanaa, mutta maku asioita joista ei voi kiistellä.

• kuten i hemma

tarkoittais "kotonassa"

• hifkhgfcv

paljon porua provosta.

mitä tapahtusi jos näihin ei vastattaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe