Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

GM/Chevrolet/Cruze myynti 2012

LTZ.

Faktatietoa sekalaisten provoilujen väliin.

GM kokonaismyynti 2012 9.2 miljoonaa autoa
Chevroletia myytiin 2012 4.95 miljoonaa autoa
GM:n myydyin automalli 2012 oli Cruze 755000 autoa
Cruzea on myyty 2012 loppuun mennessä 1.9 miljoonaa autoa

GM tulos 2012 4.9 miljardia dollaria
2012 GM osti valtiolta 5.5 miljardilla omia osakkeitaan

32

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myynnistä...

      Se että on merkin myydyin malli, ei tarkoita että olisi muihin verrattuna mitenkään hyvin myyty auto. Koenigsegin myydyin auto on Agera, mutta niitä myydään vuodessa vain muutamia kymmenniä, eli muihin verrattuna kuitenkin hyvin vähän vaikka on konserninsa myydyin malli.

      Cruze oli Usan mallikohtaisessa alkuvuoden 2013 myyntitilastossa sijalla 17. Veikkaankin, että Cruzen suurin myynti painottuu kehitysmaihin, köyhiin Aasian maihin ja alemman elintason kehittyville automarkkinoille.

      Perinteistä sedan-mallista Corollaa myydään maailmanlaajuisesti vieläkin noin vajaa miljoona yksikköä vuodessa ja Focustakin n. 800 th yksikköä.

      • 125468

        Sinä "veikkaat" joka päivä monenlaista täysin idioottimaista. Mitähän se sinusta kertoo. Minusta se kertoo, että olet idiootti.


      • Täysin sivullinen
        125468 kirjoitti:

        Sinä "veikkaat" joka päivä monenlaista täysin idioottimaista. Mitähän se sinusta kertoo. Minusta se kertoo, että olet idiootti.

        Tsot, tsot. Ei saa käydä niin kuumana.......... Kuumeneminen ilman syytä kertoo ihmisestä jotakin. Ja tässäkään tapauksessa ei ole aihetta kuumeta. Kyse on vain autoista...


      • 16+2
        Täysin sivullinen kirjoitti:

        Tsot, tsot. Ei saa käydä niin kuumana.......... Kuumeneminen ilman syytä kertoo ihmisestä jotakin. Ja tässäkään tapauksessa ei ole aihetta kuumeta. Kyse on vain autoista...

        Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus.


      • Myynnistä...
        16+2 kirjoitti:

        Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus.

        "Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus".

        Alkaa osamaksu-Cruzeisteillä pinna palamaan siihen malliin, että jutut alkavat lähennellä kunnianloukkaussyytteen rajoja. Ainoa pelastuksesi on, että täällä keskustellaan nimettömänä, jollain pedofiili-puheesi saa aikaan lähinnä naurun pyrskähdyksiä.

        Tässä on valmistajien myyntiennusteita tälle vuodelle edellisvuoden perusteella.

        http://www.usatoday.com/story/money/2012/12/04/best-selling-cars-2012/1745385/

        n. 199 700 kpl Cruzeja myytiin Usassa vuonna 2012 ja sillä heltisi 17. sija myyntitilastoissa. Honda Civiceja myytiin 2012 miltei 255 000 kpl ja myyntihittiä Corolla sedania 238 000 kpl.

        Mainittakoon, että Corolla ja Cruze ovat keskihinnaltaan suunnilleen samanhintaisia autoja, Cruze muutama sata dollaria kalliimpi.

        Että siinä veikkauksia ja valheita lisää. Olisi mukava saada teiltä Cruzeisteiltakin hieman faktaa tai linkkejä väitteittenne tueksi, eikä vain pedofiiliksi nimittelyä.


      • Täysin sivullinen
        16+2 kirjoitti:

        Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus.

        Olen edelleen täysin sivullinen teidän kommentoimisiinne. Sorry vaan, mutta näin sivulta se, jos mikä, näyttää vähintäänkin kummalliselta. Mielestäni auto ei ole mikään suuri asia. Tai peräti syy "pimahtaa". Ellei satu olemaan pimeä jo syntymästään asti. Ymmärsitkö 16 2?


      • 46+47
        16+2 kirjoitti:

        Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus.

        Äly hoi. Veikkaus ei voi olla valhe, vain virhe. Olet ilmeisesti kouluttamaton moukka? Kenties Janipetteri Pönttövuori? Tässä tapauksessa etunimikin kirjoitetaan juuri noin. Valitettavasti......


      • 16+2
        16+2 kirjoitti:

        Onhan tuossa selvä syy. Sinä esität veikkauksenasi selviä valheita. Yhtä hyvin joku voisi veikata, että sinä olet homo, kommunisti ja pedofiili. Sehän olisi vain veikkaus.

        Nyt alkaa palstan pellellä keittää. Minun veikkaukseni oli aivan yhtä järkevä kuin sinunkin. Molemmat myös tiesimme, miten järkeviä tai tosia ne olivat.

        LTZ. esitti aloituksessa faktoja. Siinä ei ollut mitään veikkauksia tai arvailuja tai ennusteita. Luvut eivät ilmeisesti olleet mieleen sinulle koska aloit todellisen selittelykierteen.


      • Ei autojutut keitä.
        16+2 kirjoitti:

        Nyt alkaa palstan pellellä keittää. Minun veikkaukseni oli aivan yhtä järkevä kuin sinunkin. Molemmat myös tiesimme, miten järkeviä tai tosia ne olivat.

        LTZ. esitti aloituksessa faktoja. Siinä ei ollut mitään veikkauksia tai arvailuja tai ennusteita. Luvut eivät ilmeisesti olleet mieleen sinulle koska aloit todellisen selittelykierteen.

        Mutta missä lähde?? Olisi aika fiksua vähän kertoa tässä valehtelusyyttelyssä, että mistä nuo lukemat ovat copypastetettu, jotta me muutkin pystyisimme hiukan katsomaan, onko asia ymmärretty oikein ja tarkistamaan onko luvuissa ristiriitoja jonkun toisen myyntilukuja ilmoittavan instanssin kanssa... Täällähän on välillä suoranaisia käännöskukkasia tai joku lukema tai lause on irroitettu asiayhteydestään.
        Itse olen aina pyrkinyt kertomaan, mihin tietolähteeseen kommenteissani viittaan, esim. joku selkeä linkki, Tuulilasin hybridivertailu, trafin tilastot tms, maahantuojan sivut, mistä jokainen voi kyseiset jutut käydä tarkistamassa.

        LTZ on vain kirjoitellut mitä on, ilmoittamatta mitään lähdettä. Itse jos kirjoittaisin vastaavalla tavalla, olisi joukko Cruzeisteja kimpussani syyttelemässä keksityistä luvuista ja valehtelusta.

        Väiteltäessä autoista en todellakaan hikeenny - kuten jotkut tuntuvat hikeentyvän - mutta jos pedofiiliksi tms. aletaan näiden juttujen perusteella haukkumaan, on aika hiukan kommentoida pelisääntöjä.


      • LTZ.
        Ei autojutut keitä. kirjoitti:

        Mutta missä lähde?? Olisi aika fiksua vähän kertoa tässä valehtelusyyttelyssä, että mistä nuo lukemat ovat copypastetettu, jotta me muutkin pystyisimme hiukan katsomaan, onko asia ymmärretty oikein ja tarkistamaan onko luvuissa ristiriitoja jonkun toisen myyntilukuja ilmoittavan instanssin kanssa... Täällähän on välillä suoranaisia käännöskukkasia tai joku lukema tai lause on irroitettu asiayhteydestään.
        Itse olen aina pyrkinyt kertomaan, mihin tietolähteeseen kommenteissani viittaan, esim. joku selkeä linkki, Tuulilasin hybridivertailu, trafin tilastot tms, maahantuojan sivut, mistä jokainen voi kyseiset jutut käydä tarkistamassa.

        LTZ on vain kirjoitellut mitä on, ilmoittamatta mitään lähdettä. Itse jos kirjoittaisin vastaavalla tavalla, olisi joukko Cruzeisteja kimpussani syyttelemässä keksityistä luvuista ja valehtelusta.

        Väiteltäessä autoista en todellakaan hikeenny - kuten jotkut tuntuvat hikeentyvän - mutta jos pedofiiliksi tms. aletaan näiden juttujen perusteella haukkumaan, on aika hiukan kommentoida pelisääntöjä.

        Tässä lukuja. GM:n tulos löytyy esimerkiksi haulla GM profit ja vuosiluku.

        http://www.actionautozambia.com/chevrolet-expands-global-reach-with-record-2012-sales/


    • Montako helmikuussa?

      Kuka tietää???? Montako Cruzea myytiin tämän vuoden helmikuussa suomessa? Muun maailman myynnit eivät kiinnosta.

      • ei montaakaan

        pari-kolmekymmentä...eli ei hirveesti!


      • Ei tietoa

        Siellä ei näy kaikkia. Joku laittoi tammikuusta linkin, missä näkyy kaikki autot mutten ole nähnyt helmikuusta sellaista.


      • tihrustelija

      • Tuulossa on.
        Ei tietoa kirjoitti:

        Siellä ei näy kaikkia. Joku laittoi tammikuusta linkin, missä näkyy kaikki autot mutten ole nähnyt helmikuusta sellaista.

        Trafilta löytyy kaikki tilastot myös. Aina kuun vaihteessa julkaistaan kuluneen kuukauden rekisteröintitilastot malli -ja merkkikohtaisesti ja Trafin tilastossa näkyy kaikki autot, ei vain pelkästään 30 eniten myytyä, johon Cruzella ei ole asiaa..

        Tasan 60 kpl rekisteröitin Cruzeja tammikuussa. Saa nähdä räjähtääkö potti nyt sitten tammikuussa, kun viimeisimmätkin syksyn ostohuumassa tilatut 1,4 turbo-farkut saapuvat omistajilleen. Tilasto näkyy muutaman päivän sisään.

        http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne/ensirekisteroinnit/henkiloautot_merkin_ja_mallin_mukaan/vuosi_2013


      • Hah haa
        Tuulossa on. kirjoitti:

        Trafilta löytyy kaikki tilastot myös. Aina kuun vaihteessa julkaistaan kuluneen kuukauden rekisteröintitilastot malli -ja merkkikohtaisesti ja Trafin tilastossa näkyy kaikki autot, ei vain pelkästään 30 eniten myytyä, johon Cruzella ei ole asiaa..

        Tasan 60 kpl rekisteröitin Cruzeja tammikuussa. Saa nähdä räjähtääkö potti nyt sitten tammikuussa, kun viimeisimmätkin syksyn ostohuumassa tilatut 1,4 turbo-farkut saapuvat omistajilleen. Tilasto näkyy muutaman päivän sisään.

        http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne/ensirekisteroinnit/henkiloautot_merkin_ja_mallin_mukaan/vuosi_2013

        Helmikuussa Chevrolet myi yhteensä 58 kpl. Siinäpä se pankin räjäytys. Merkille hyvä määrä.


      • 16+2
        Hah haa kirjoitti:

        Helmikuussa Chevrolet myi yhteensä 58 kpl. Siinäpä se pankin räjäytys. Merkille hyvä määrä.

        Onneksi teitä kateellisia riittää. Minuakaan ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun merkin myynti ellen olisi kateellinen siitä. En ole mistään kateellinen eikä siis kiinnosta.


      • Outoa, outoa
        16+2 kirjoitti:

        Onneksi teitä kateellisia riittää. Minuakaan ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun merkin myynti ellen olisi kateellinen siitä. En ole mistään kateellinen eikä siis kiinnosta.

        16 2 on aivan outo käsitys kateudesta. Kerro mielipiteesi ko. aiheesta ja mitä siihen sisältyy. Tuo kottonenhan on kenen tahansa hankittavissa. Myymättömiä riittää. Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?


      • 16+2
        Outoa, outoa kirjoitti:

        16 2 on aivan outo käsitys kateudesta. Kerro mielipiteesi ko. aiheesta ja mitä siihen sisältyy. Tuo kottonenhan on kenen tahansa hankittavissa. Myymättömiä riittää. Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?

        Loppu ei ole suomea. Jäikö joku sana pois?

        Autokateudella ymmärrän juuri sitä, että kirjoitetaan p**kaa siitä autosta, jota kadehditaan ja jota ei pysty itse saamaan. Mitään muuta syytä ei ole sille, että käytät merkittävän osan päivästäsi täällä. Paljon "veikatut" mielenterveysongelmasi voivat olla toinen syy tai todennäköisemmin niiden yhdistelmä.


      • .....
        Outoa, outoa kirjoitti:

        16 2 on aivan outo käsitys kateudesta. Kerro mielipiteesi ko. aiheesta ja mitä siihen sisältyy. Tuo kottonenhan on kenen tahansa hankittavissa. Myymättömiä riittää. Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?

        Joo, kerropa omin sanon selityksesi. Miksi tämä peenjauhaminen ja valehtelu Chevystä? Ei silti, ei selitystäsi kukaan usko, mutta yritä edes.


      • Voi, voi
        16+2 kirjoitti:

        Loppu ei ole suomea. Jäikö joku sana pois?

        Autokateudella ymmärrän juuri sitä, että kirjoitetaan p**kaa siitä autosta, jota kadehditaan ja jota ei pysty itse saamaan. Mitään muuta syytä ei ole sille, että käytät merkittävän osan päivästäsi täällä. Paljon "veikatut" mielenterveysongelmasi voivat olla toinen syy tai todennäköisemmin niiden yhdistelmä.

        Voi reppanaa. Olisi kannattanut lukea äidinkielenkin läksyt paremmin. Ehkä siitä olisi ollut apua???? Tyhmyyttä ei opiskelukaan voita. Hyvää kevään jatkoa kaikesta huolimatta.


      • LTZ.
        Voi, voi kirjoitti:

        Voi reppanaa. Olisi kannattanut lukea äidinkielenkin läksyt paremmin. Ehkä siitä olisi ollut apua???? Tyhmyyttä ei opiskelukaan voita. Hyvää kevään jatkoa kaikesta huolimatta.

        "Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?"

        Ei tämä minustakaan ole järkevä lause, joka viittaa edellä puhuttuun. Jos muutkin laajentaisivat tajuhntaansa kemiallisesti, voisi se ehkä aueta.


      • Minäpä selitän.
        LTZ. kirjoitti:

        "Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?"

        Ei tämä minustakaan ole järkevä lause, joka viittaa edellä puhuttuun. Jos muutkin laajentaisivat tajuhntaansa kemiallisesti, voisi se ehkä aueta.

        Menee saivarteluksi. Yleensä pilkku -ja kielioppivirheisiin huomion kiinnittäminen, on merkki jäämisestä alakynteen itse keskustelussa. Itse tajusin heti mitä tuolla lauseella nimimerkki "Outoa, outoa" tarkoitti.

        "Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?"

        Kommentti tarkoittaa pähkinänkuoressa sitä, että jos on kateellinen Cruzen omistajalle, ei ole mitään estettä, etteikö tuollaista kuka tahansa tavallinen jonkinlaisen työn tai saldon omaava pulliainen hintansa puolesta kykenisi ostamaan ja poistamaan kateutensa liittymällä Cruze-omistajien vähäiseen joukkoon.

        Kyse on siitä, että hinnat alkaen uusi Cruze lähtee liikkeestä alle 20 tuhannella, joka on lähinnä käytetyn isomman luokan perheauton hinta.
        Esim. pari-kolme vuotiaat TDI Ocut ovat tuon hintaisia ja niitäkin aika monella perusjantterilla näkyy olevan. Ei luulisi hinnan siis olevan este poistaa oma Cruze-kateus, jos sellaista halajaisi.

        Isot uudet Lexukset ja Mersut ovat asia erikseen. Sellaista ei tavallinen talonmies pysty tuloillaan hankkimaan ja se voikin jo hieman aiheuttaa kateutta.


      • .....
        Minäpä selitän. kirjoitti:

        Menee saivarteluksi. Yleensä pilkku -ja kielioppivirheisiin huomion kiinnittäminen, on merkki jäämisestä alakynteen itse keskustelussa. Itse tajusin heti mitä tuolla lauseella nimimerkki "Outoa, outoa" tarkoitti.

        "Vai mitä tarkoitat kateudella, jonka poistamiseen ei ole mitään estettä?"

        Kommentti tarkoittaa pähkinänkuoressa sitä, että jos on kateellinen Cruzen omistajalle, ei ole mitään estettä, etteikö tuollaista kuka tahansa tavallinen jonkinlaisen työn tai saldon omaava pulliainen hintansa puolesta kykenisi ostamaan ja poistamaan kateutensa liittymällä Cruze-omistajien vähäiseen joukkoon.

        Kyse on siitä, että hinnat alkaen uusi Cruze lähtee liikkeestä alle 20 tuhannella, joka on lähinnä käytetyn isomman luokan perheauton hinta.
        Esim. pari-kolme vuotiaat TDI Ocut ovat tuon hintaisia ja niitäkin aika monella perusjantterilla näkyy olevan. Ei luulisi hinnan siis olevan este poistaa oma Cruze-kateus, jos sellaista halajaisi.

        Isot uudet Lexukset ja Mersut ovat asia erikseen. Sellaista ei tavallinen talonmies pysty tuloillaan hankkimaan ja se voikin jo hieman aiheuttaa kateutta.

        Olet melkein oikeassa.

        Täällä jokainen Cruzesta kiinnostunut on pystynyt hankkimaan itselleen Cruzen. Olipa se sitten käytetty 15ke:llä tai LTZ-dieselautomaatti 33 ke:llä. Vain yksi meistä ajaa edelleen polkupyörällä. Se olet sinä, joka olet meistä se kaikkein kiinnostunein ja jonka ruokahalu ja yöunet riippuvat siitä, myydäänkö Cruzea 40 vai 60 kpl kuussa.


      • Minäpä kerron.
        ..... kirjoitti:

        Olet melkein oikeassa.

        Täällä jokainen Cruzesta kiinnostunut on pystynyt hankkimaan itselleen Cruzen. Olipa se sitten käytetty 15ke:llä tai LTZ-dieselautomaatti 33 ke:llä. Vain yksi meistä ajaa edelleen polkupyörällä. Se olet sinä, joka olet meistä se kaikkein kiinnostunein ja jonka ruokahalu ja yöunet riippuvat siitä, myydäänkö Cruzea 40 vai 60 kpl kuussa.

        Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ajan itse uudehkolla autolla, jonka olen uutena ostanut. Maksoi varusteineen, dieselinä n. 25 tuhatta euroa, eli edustaa keskiluokkaa parhaimmillaan. Ompa pihassa toinenkin uudehko auto, mutta edellistä halvempi. Eiköhän noiden hinnalla olisi jo jonkinlaisen Cruzenkin saanut, jos sellaista olisi mieli tehnyt. Minä olen korttini näyttänyt, kertonut minkähintaisella ajan ja minkäluokan autolla. Nyt jatketaan keskustelua teidän merkistänne.


      • Niinpä niin.
        Minäpä kerron. kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ajan itse uudehkolla autolla, jonka olen uutena ostanut. Maksoi varusteineen, dieselinä n. 25 tuhatta euroa, eli edustaa keskiluokkaa parhaimmillaan. Ompa pihassa toinenkin uudehko auto, mutta edellistä halvempi. Eiköhän noiden hinnalla olisi jo jonkinlaisen Cruzenkin saanut, jos sellaista olisi mieli tehnyt. Minä olen korttini näyttänyt, kertonut minkähintaisella ajan ja minkäluokan autolla. Nyt jatketaan keskustelua teidän merkistänne.

        Ja varmasti joku uskoo. millä ne rahoitat kun käytät täyden päivän provojen kirjoitteluun? Sossukaan ei niitä maksa.


      • ......
        Minäpä kerron. kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ajan itse uudehkolla autolla, jonka olen uutena ostanut. Maksoi varusteineen, dieselinä n. 25 tuhatta euroa, eli edustaa keskiluokkaa parhaimmillaan. Ompa pihassa toinenkin uudehko auto, mutta edellistä halvempi. Eiköhän noiden hinnalla olisi jo jonkinlaisen Cruzenkin saanut, jos sellaista olisi mieli tehnyt. Minä olen korttini näyttänyt, kertonut minkähintaisella ajan ja minkäluokan autolla. Nyt jatketaan keskustelua teidän merkistänne.

        Meillä muilla on Chevrolet ja sinulla on vain se polkupyörä. Mutta jos jatketaan sinun roolileikilläsi.

        Oletetaan, että sinulla on tuloja niin paljon, että pystyt hankkimaan uuden auton.

        1. Mistä ne tulot ovat peräisin? Todistetusti et ole kovin montaa minuuttia päivästä pois provoja kirjoittamasta. Provojesi sisällöstä ja kirjoitusvirheistä näkyy lisäksi, että koulut on käymätättä.

        2. Oletetaan sinulla olevan uudehko Kia diesel. Miksi käytät pääosan valveillaoloajastasi provojen kirjoittamiseen Chevroletista. Moni on täällä kertonut sinun kirjoittavan provojasi myös muiden autojen osastoilla. Tyyli on helppo tunnistaa mutta minä en viitsi tarkistaa.


      • .....
        ...... kirjoitti:

        Meillä muilla on Chevrolet ja sinulla on vain se polkupyörä. Mutta jos jatketaan sinun roolileikilläsi.

        Oletetaan, että sinulla on tuloja niin paljon, että pystyt hankkimaan uuden auton.

        1. Mistä ne tulot ovat peräisin? Todistetusti et ole kovin montaa minuuttia päivästä pois provoja kirjoittamasta. Provojesi sisällöstä ja kirjoitusvirheistä näkyy lisäksi, että koulut on käymätättä.

        2. Oletetaan sinulla olevan uudehko Kia diesel. Miksi käytät pääosan valveillaoloajastasi provojen kirjoittamiseen Chevroletista. Moni on täällä kertonut sinun kirjoittavan provojasi myös muiden autojen osastoilla. Tyyli on helppo tunnistaa mutta minä en viitsi tarkistaa.

        käymättä


    • Ooppelikuski
    • piirimyyjiä?

      Ja kun otamme huomioon sen, että alkuvuoden rekisteröintitilastoissa kummittelevat piirimyyjien esittelyautojen päivitykset uusiin 2013-malleihin. Montakohan Crutzea oikeasti lähti omiin autotalleihin ts. uusiin oikeisiin koteihin? 20? 30?

      • ei-kateellinen

        Sinä olet tietäjä. Esittelyautot ovat olleet 2013-malleja jo syksystä lähtien.


    • arrikoski

      Kiitos luvuista. Tällaisia ei näy Suomen lehdistössä. Hyvin pyyhkii General Motorsilla ja Chevroletilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe