mikä piuha täytyy irroittaa että saa pakokaasun kierrätyksen pois käytöstä? ja missä mahtaa sijaita tyhjäkäynti venttiili? auto on 1.6 -94 esko!
pakokaasun kierrätys?
11
1064
Vastaukset
- mond
Ja mitä luulet sen auttavan??Sanoiko kaveriet että 10 heppaa lisää...jos niin .Niin irroita sylinteri kannen päädyssä ja ilman suodatin kotelon välissä olevan ali paine kellon letku ja tee siihen tukos.Elikkä kun sesot auton edessä,sinusta oikealle rinta peltiin päin..etsi kyllä se löytyy.Voilaa 10 hepaa lisää..tai sitten ei.
- painaja
Heh... kaverii varmaa nyt vituttaa kun myi bemarin ja osti tollasen myrkynvihreen madalletun paskan....
Ois vaan pysynyt siin bemaris niin ei ois tollasii ongelmii... - zetc-94
painaja kirjoitti:
Heh... kaverii varmaa nyt vituttaa kun myi bemarin ja osti tollasen myrkynvihreen madalletun paskan....
Ois vaan pysynyt siin bemaris niin ei ois tollasii ongelmii...nimimerkki painaja on selvästikkin meedio! niin lähelle osui kun vaan voi! egr:rrän neuvot olivat oivalliset, kierrätys nyt estetty mutta moottori nykii edelleen liikkeelle lähdettäessä ja ylä kierroksilla.
- Voortisti
zetc-94 kirjoitti:
nimimerkki painaja on selvästikkin meedio! niin lähelle osui kun vaan voi! egr:rrän neuvot olivat oivalliset, kierrätys nyt estetty mutta moottori nykii edelleen liikkeelle lähdettäessä ja ylä kierroksilla.
Yleisimmät syyt: tulpat tai -johdot, "tyhjäkäyntimoottori", kaasuläppäkanava p-kanen, ilmamassa-anturi p-kanen tai sökö, lambda-anturin tai jonkin muun anturin liitin hapettunut, tai siten pensa- tai ilmasuodatin tukossa. Ekaksi kannattaa kokeilla keskusyksikön resetointia, auttaa useaan pikkuvikaan.
- zetec-94
Voortisti kirjoitti:
Yleisimmät syyt: tulpat tai -johdot, "tyhjäkäyntimoottori", kaasuläppäkanava p-kanen, ilmamassa-anturi p-kanen tai sökö, lambda-anturin tai jonkin muun anturin liitin hapettunut, tai siten pensa- tai ilmasuodatin tukossa. Ekaksi kannattaa kokeilla keskusyksikön resetointia, auttaa useaan pikkuvikaan.
vaihdettu, ilman putsari ns. vapaavirtaus (k&n). mikä on tyhjäkäynti "moottori"? onkohan se imusarjan alaosassa kiinni oleva sylinterimäinen mötikkä joka on kahdella ruuvilla kiinni?
- hjälppiä
zetec-94 kirjoitti:
vaihdettu, ilman putsari ns. vapaavirtaus (k&n). mikä on tyhjäkäynti "moottori"? onkohan se imusarjan alaosassa kiinni oleva sylinterimäinen mötikkä joka on kahdella ruuvilla kiinni?
Mistä he#v###tä sä löysit sen BENSANSUODATTIMEN.
Olen jo alkanut epäillä että tässä mallissa ei ole sitä ollenkaan, vaikka liikkeestä olen uuden ostanut. Ainakin itse etsinyt sitä jo monta tuntia - Voortisti
hjälppiä kirjoitti:
Olen jo alkanut epäillä että tässä mallissa ei ole sitä ollenkaan, vaikka liikkeestä olen uuden ostanut. Ainakin itse etsinyt sitä jo monta tuntiaOn joko moottorin "takana" rintapellin keskikohdilla tai tankin vieressä peräpäässä. Nuista kohdista minä olen löytänyt, siis eri autoista, ei kahta samasta.
- Voortisti
zetec-94 kirjoitti:
Se mötikkä siinä kaasuläpän kohdalla vasemmalla jos muistan oikein. Mutta taisi motti muuttua kesken vuotta -94? Mulla tietoa vain vanhasta tyypistä, jossa imusarja metallia, uudemmassa se on muovia. Uudemmassa on kaasuläppäanturi kaasuläpän oikealla puolella, "tyhjäkäyntimoottorista" ei mulla tietoa, olen vain vilikassu tuota uudempaa tyyppiä.
- zetec-94
hjälppiä kirjoitti:
Olen jo alkanut epäillä että tässä mallissa ei ole sitä ollenkaan, vaikka liikkeestä olen uuden ostanut. Ainakin itse etsinyt sitä jo monta tuntiarintapellissä, imusarjan alla katalysaattorin yläpuolella. vaihto onnistuu ylä kautta kun löytää sopivan työ asennon. kiinnitys yhdellä 10 millin mutterilla, suodattimessa bajonetti liittimet, eli aukee painamalla "liittimen" nystyröitä ja työntämällä ensin vähän kiinni päin ja sitten vaan irroittaa pois. näin ainakin meikeläisen eskossa. työ kesti 15min. suodattimen etsiminen vähän pidempään!
- Voortisti
zetec-94 kirjoitti:
rintapellissä, imusarjan alla katalysaattorin yläpuolella. vaihto onnistuu ylä kautta kun löytää sopivan työ asennon. kiinnitys yhdellä 10 millin mutterilla, suodattimessa bajonetti liittimet, eli aukee painamalla "liittimen" nystyröitä ja työntämällä ensin vähän kiinni päin ja sitten vaan irroittaa pois. näin ainakin meikeläisen eskossa. työ kesti 15min. suodattimen etsiminen vähän pidempään!
Onnistuuko tosiaan yläkautta? Minä olen vaihtanut alakautta, mutta meinaa tulla pensat ja muut moskat silmille. Olen päästänyt paineet pois järjestelmästä ensin, mutta tulee pensaa kuitenkin.
- zetec-94
Voortisti kirjoitti:
Onnistuuko tosiaan yläkautta? Minä olen vaihtanut alakautta, mutta meinaa tulla pensat ja muut moskat silmille. Olen päästänyt paineet pois järjestelmästä ensin, mutta tulee pensaa kuitenkin.
pitää vaan ensin löytää piuhojen välistä sopivat "väylät" mistä mahtuu ujuttaa kädet ja pikku räikän suodattimen luo. bensaa tuli pari desiä auton alle vaikka paineet oli laskettu pois. paikka on ahdas ja hommassa tulee kiroiltua mutta onnistuu se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637