Tilailin juuri eGo-T aloituspakkauksen (elektrosavu.fi) ja ajattelin sitten ottaa e-nestettä finnvapelta näin alkuun, kun ei viitsi heti ekana tilailla kiinasta ja mistä lie niitä "parhaita" nesteitä kuulemma porukka tilailee. Jostain huomasin varoituksen, että "älä höyryttele pelkkää arominestettä!". Eli pitäisi sekoittaa johonkin pohjanesteeseen. Mutta sitten kun on noita käyttövalmiitakin nesteitä olemassa, niin mistä tiedän mikä on käyttövalmista ja mikä pelkkää aromia jota pitää itse sotkea pohjanesteeseen?
Onko Finnvapen "vihreä mallu" suoraan käyttövalmista? http://www.finnvape.com/product/477/finnvape-vihrea-mallu-12mgml-aromineste
Jos ei, niin mikä on valmista? Höyryyttelyn aloittelijana en viitsi heti alkaa itse sotkemaan nesteitä, vaan haluan kokeilla ja totutella ainakin aluksi valmiilla nesteillä, mahdollisimman vaivattomasti. Kaiken maailman palstat ja oppaat luettu niin että pää on kipeä, mutta silti olen vähän hämmentynyt. Neuvoja kehiin!
Finnvape e-nesteet?
savustussetä
3
871
Vastaukset
- 5+5
'unohdit vielä mainit puffin, hyvä trolli
- savustussetä
No voi nyt jumalauta sentään. Mikä on puffi? Ja mitä trollia se on, jos kysyn neuvoa asiaan josta olen epävarma? Voi kyrvän vittu tätä palstaa.. Noh minkäs teet, nimettömänä on helppo aukoa. Ei mopolla mahottomia, vai miten se meni...
- 11+4
Finnvapen "vihreä mallu" on käyttövalmista nestettä. Muutkin finnvapen makunesteet esim. "Fruit Punch", "Kahvi", "Lakritsa", "Persikka" jne. ovat valmiita nikotiinipitoisia makunesteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181